quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef e-wok het volgende:
Hoi
Coach van het Jaar 2009/2010
Mag op slot, zie lapo
Laat die van jou open. Die is actiever.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
AFC AJAX #1464 Komen ze nou wel of niet?
kan dicht, iemand was me al voor
Alstuquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:48 schreef Rucebo het volgende:
Bundesliga-toto 2010/2011
Mag deze centraal?
Schelden met K.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die twee kanker clubs nou schelen![]()
Het gaat om Feyenoord, wat jullie hebben en doen zal me een rotzorg zijn. Ik ben bereid om over Ajax/Psv te praten als ze verloren hebben. Anders interesseren beide clubs me geen ene flikker.
Ja en?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Juich hier alvast voor Dinamo Kiev.
Trollerdetroll
[..]
Schelden met K.
Ik denk ik meld het even, schijnt niet te mogen.Ik kreeg er iig een ban voor.quote:
Neuh, bij jou was het een opsomming van meerdere posts.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik denk ik meld het even, schijnt niet te mogen.Ik kreeg er iig een ban voor.
Uiteraardquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, bij jou was het een opsomming van meerdere posts.
Maar ligt aan de context of ik er iets aan doe of niet.
Zou kunnen, ja. Echter zijn we afgestapt van centralisatie om de drempel wat te verlagen. Het is ook niet bijster druk op VBL, dus echt noodzaak om alles in hokjes te stoppen is er niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Happel is het niet beter topics als Adoreer hier Balotelli weer gewoon te sluiten en de discussie hier Het grote Mario Balotelli topic #1: Ik ben fan! voort te zetten?
Ok, maar het is wel jammer dat er nu her en der berichten over bijv. Balotelli geplaatst worden en in de vergetelheid verdwijnen daar waar je in een centraal topic een chronologisch verhaal van zijn loopbaan na kunt lezen van zowel reacties als prestaties, maar ik snap jullie beweegredenen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou kunnen, ja. Echter zijn we afgestapt van centralisatie om de drempel wat te verlagen. Het is ook niet bijster druk op VBL, dus echt noodzaak om alles in hokjes te stoppen is er niet.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:36 schreef Paul het volgende:
Is dit nieuw? Live meepraten bij Ajax - Roda JC #1
Het is maar wat je humor noemt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef tong80 het volgende:
Het moet niet veel gekker worden..Happel die een topic over Happel op slot gooit.
Ach....ze hebben beiden hun verleden nog.
Trouwens. Niet te veel humor in VBL. Het is een ernstige zaak.
Bitte.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:56 schreef cohen het volgende:
ADO Den Haag #39: Met Frantisek, Dmitri en Jens
kan de topictitel hier # 39 worden??? danku
Happel is zijn moederstaal gelukkig niet vergeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is maar wat je humor noemt.
[..]
Bitte.
Bittequote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef DeTolk het volgende:
[EK-2012} 7-9 Nederland - Finland (Kwal.) #1
Zou iemand van 6-9, 7-9 kunnen/willen maken.
Danke schon
Is gezien, dank voor het melden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:48 schreef sbientje het volgende:
Evander Sno #2 Komt erweer bovenop! spam?
Over Enschede mogen wel grappen gemaakt worden, over Sno niet. Die logica mag je me inderdaad uitleggen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef peaceman het volgende:
Het gaat er toch niet om van welke club die speler is?
Dat je het niet snapt, is al erg genoeg.
Of gewoon netjes antwoord geven als iemand een hele normale vraag stelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Happel, gewoon naar jezelf luisteren heur
Verplaatstquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Dit topic hoort in sport.
Dus doe je werk modje.
Alvast bedankt
Waarom wordt een teamsporter nooit sportman van het jaar ?
'AZ - FC Sheriff, zonder tussenstanden. Althans in dit topic.'quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Het is de laatste tijd wel veel raak of niet met tussenstanden posten?
Misschien volgende keer in de TT zetten dat men geen tussenstanden mag plaatsen.
De grappen die overal worden gemaakt. Net zoals na elke ramp al vrij snel de eerste grappen en grappige photoshopplaatjes opduiken. Dat mag allemaal en dat is verder prima, maar over Sno mogen we geen grapjes maken... Ik vind dat raar en niet consequent.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:38 schreef Happel het volgende:
Welke grappen over Enschede heb je het over?
Bittequote:Op zondag 19 september 2010 16:30 schreef Ragboer het volgende:
FC Twente #76: Milaan! Milaan! Twente komt er aan!
Kan dit topic #76 worden? Dan klopt het weer
Wat zou ik er mee moeten willen bereiken? Ik zeg gewoon hoe het staat. Als dat tere zieltje van je het niet aankan, dan zal ik het maar moeten aanpassen, hè.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef peaceman het volgende:
Misschien kan Happel zijn eigen raar gekozen woord verwijderen uit het Ajax topic. Weet niet wat ie er mee wil bereiken, maar ik kan me niet voorstellen dat ie heeft nagedacht toen hij het postte...
Gewoon sorry is ook genoeg hoor. Dat verhaaltje er bij lullen zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zou ik er mee moeten willen bereiken? Ik zeg gewoon hoe het staat. Als dat tere zieltje van je het niet aankan, dan zal ik het maar moeten aanpassen, hè.
Sorry hoor.
Net zo min als iemand zit te wachten op jouw reactie...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon sorry is ook genoeg hoor. Dat verhaaltje er bij lullen zit niemand op te wachten.
Klopt. Iemand jaquote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zo min als iemand zit te wachten op jouw reactie...
pb hem dan even.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind wel dat morpheus een note moet zetten, hij neemt er enorm veel aanstoot aan als ik met kanker spot
Als mod kun je voortaan moeilijk iemand anders ' bestraffen' voor het zinloos gebruik van ziektes terwijl het om voetbal gaat. Als jij dat niet snapt, ben je wellicht niet geschikt als mod,quote:Op woensdag 29 september 2010 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zou ik er mee moeten willen bereiken? Ik zeg gewoon hoe het staat. Als dat tere zieltje van je het niet aankan, dan zal ik het maar moeten aanpassen, hè.
Sorry hoor.
Idd bijzonder preuts als iemand aanstoot geeft aan het schelden met die vreselijke ziektequote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
neuh ik zeg het hier omdat ik hoop dat hij het leest en blozende wangetjes krijgt van zijn preutse tere zieltje
Ik bestraf zelden iemand voor het gebruik van dat woord. Hangt er geheel van af hoe dat woord gebruikt wordt. En ja, ik heb ook te maken gehad met ziektegevallen in mijn omgeving. Maakt mijn gebruik van het woord er niet minder om.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als mod kun je voortaan moeilijk iemand anders ' bestraffen' voor het zinloos gebruik van ziektes terwijl het om voetbal gaat. Als jij dat niet snapt, ben je wellicht niet geschikt als mod,
Voorbeeldfunctie enzo...
Je eigen actie zou je niet bestraffen.. dat zegt misschien genoeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik bestraf zelden iemand voor het gebruik van dat woord. Hangt er geheel van af hoe dat woord gebruikt wordt.
En dat is dan een treurige constatering.quote:En ja, ik heb ook te maken gehad met ziektegevallen in mijn omgeving. Maakt mijn gebruik van het woord er niet minder om.
Jouw probleem, niet de mijne.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef peaceman het volgende:
En dat is dan een treurige constatering.
Het IS ontopic. Of mag een mod die zich niet normaal gedraagt geen onderwerp zijn?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet de mijne.
Nu weer gewoon ontopic.
En terecht. Helemaal mee eens. Als je het zelf normaal vindt om dit soort woorden zomaar te gebruiken, kun je moeilijk anderen ergens op wijzen. Je hebt wel enigzins een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het IS ontopic. Of mag een mod die zich niet normaal gedraagt geen onderwerp zijn?
Zoals jij je in dit verband opstelt, vind ik ronduit stuitend. Je mag dan mod zijn, maar dan nog hoor je je te gedragen net als iedereen. Dat jij niet eens over je lippen kan krijgen dat je woordkeus misplaatst was, is echt diep triest.
Ik weet ook best dat het je geen reet kan schelen dat ik dat vind, maar ik zeg er wat van als een mod/user in mijn ogen niet normaal doet.
Dan ben je dus niet geschikt als mod als je er nog steeds niets van snapt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef Happel het volgende:
Scheelt, ik wijs niemand terecht op het gebruik van dat woord. Alleen als het in een bepaalde context wordt geplaatst. Geloof dat ik dat hierboven ook al zei.
Verder vond ik niks misplaatst aan mijn woordkeus.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:11 schreef Happel het volgende:
Verder vond ik niks misplaatst aan mijn woordkeus.
Hoe kom je er nu bij dat ik het niet snap. Ik snap het, vind het alleen gezeur.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet geschikt als mod als je er nog steeds niets van snapt.
In dat geval ben je gewoon een l*l.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu bij dat ik het niet snap. Ik snap het, vind het alleen gezeur.
Zoek het hogerop, als je er echt zoveel problemen mee hebt.
Zou ie idd moeten doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu bij dat ik het niet snap. Ik snap het, vind het alleen gezeur.
Zoek het hogerop, als je er echt zoveel problemen mee hebt.
Solliciteer, dan weet je hoe het isquote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon een l*l.
Bittequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:29 schreef kahaarin het volgende:
Deze mag dicht: Nederland-Zweden deel 3 Gewonnen!
Ondanks lapo was er een eerdere.
quote:Heeft een collega van me al gedaan. Hou het schelden met kanker voortaan voor je, anders mag jij ook ff weg.Op maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord #583: Waar we weer proberen op te krabbelen
Kan iemand die persoon even bannen danku wel
Ja je was een goeie klant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zag dat je na mijn slotje niet meer geslot had
Het gaat me uiteraard om de manier waarop, ik vind het prima om gecorrigeerd te worden, maar niet op een manier die zelf correctie verdient.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef Halcon het volgende:
Niet zo zeuren, Bassie. Beetje hypocriet dat je eerst in het topic raar loopt te doen en vervolgens zeurt als iemand je daar op wijst...
Beetje hypocriet, niet dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het gaat me uiteraard om de manier waarop, ik vind het prima om gecorrigeerd te worden, maar niet op een manier die zelf correctie verdient.
Wat naar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan hebben we een meningsverschil.
Donequote:Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1953: St. Maarten, St.Maarten
Dubbel topic, deze mag dicht
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Applaus voor Paul omdat hij geen baggertopics opent in VBL!
Je hebt een eigen dilemmatopic Tong en daar mogen jouw dilemma's in. Je kan elke voetballer wel met elkaar vergelijken en dat mag ook... maar dan in jouw eigen topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen en voetbal.
Het wordt nooit wat
Wim van Hanegem of Zidane ?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt een eigen dilemmatopic Tong en daar mogen jouw dilemma's in. Je kan elke voetballer wel met elkaar vergelijken en dat mag ook... maar dan in jouw eigen topic.
Zeur niet zo, jij moet om elke scheet een topic maken. Geef eens toe dat dat te erg is en nergens op slaat waar jij allemaal topics om wil maken. Jojoortje en SWJ hebben gelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk een jonge meid als Voetbalmod.
Iemand die zo jong is dat ze Zidane nooit heeft zien voetballen
Je weet niet of ik jong ben Tong.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk een jonge meid als Voetbalmod.
Iemand die zo jong is dat ze Zidane nooit heeft zien voetballen
Ik schat je op 23. Net het huis uit. En zoekende naar individuelende beslissingen. Je belt nog naar huis voor advies. Maar het liefst draai je platen van Koos Alberts. Die moet ook op eigen benen leren staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet niet of ik jong ben Tong.
Omgquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schat je op 23. Net het huis uit. En zoekende naar individuelende beslissingen. Je belt nog naar huis voor advies. Maar het liefst draai je platen van Koos Alberts. Die moet ook op eigen benen leren staan.
Ik snap je, maar hij bleef doorgaan omdat hij bleef zeiken dat hier toch niemand meer kwam etc. Ik ben iemand die alles netjes uitlegt en dat heeft niks met happen te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Okeej, dan doe ik het hier.
Hij zegt, "dan kom ik hier toch niet meer".
En direct hap je. Ik weet niet of je een basiscursus mod zijn hebt gehad, maar 1 van de logische dingen is niet gaan happen op users waarvan je niet wilt dat ze het topic verzieken.
Dat is een regel die al een tijdje geldt in VBL. Het is een livetopic in VBL van 1 wedstrijd. In spoilers mogen de tussenstanden uiteraard staan. Omdat dit een poulefase is, zijn de andere wedstrijden zeer belangrijk en het is voor sommige fokkers leuker als ze dit in de samenvatting zien ipv de score te zien in een topic.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef detulp050 het volgende:
Waarom mag je eigenlijk geen tussenstanden posten in een livetopic in VBL, dat is toch bijzonder gek?
En dat moet je bij zo iemand niet doen. Gewoon negeren en als hij door blijft gaan een ban aanvragen. Nu gaf je hem enkel munitie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap je, maar hij bleef doorgaan omdat hij bleef zeiken dat hier toch niemand meer kwam etc. Ik ben iemand die alles netjes uitlegt en dat heeft niks met happen te maken.
Als iemand vraagt waarom die een note heeft gekregen, dan leg ik hem dat ook uit wie dat ook is.
Ja dan moet je vooral in een live topic gaan zitten posten als je dat niet wilt wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een regel die al een tijdje geldt in VBL. Het is een livetopic in VBL van 1 wedstrijd. In spoilers mogen de tussenstanden uiteraard staan. Omdat dit een poulefase is, zijn de andere wedstrijden zeer belangrijk en het is voor sommige fokkers leuker als ze dit in de samenvatting zien ipv de score te zien in een topic.
Precies. Het is een direct onderdeel van de wedstrijd in kwestie. Dat negeren is slechts ontkennen of uitstellen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef detulp050 het volgende:
Die spanning is toch juist onderdeel van de hele beleving? Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk suf; 95% van de users checkt de tussenstanden, maar in een livetopic mag je er niet over praten.
Munitie die hij mag afvuren in FBquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat moet je bij zo iemand niet doen. Gewoon negeren en als hij door blijft gaan een ban aanvragen. Nu gaf je hem enkel munitie.
Er zijn heel veel fokkers die het niet willen weten hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef detulp050 het volgende:
Die spanning is toch juist onderdeel van de hele beleving? Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk suf; 95% van de users checkt de tussenstanden, maar in een livetopic mag je er niet over praten.
Ik zweer: dat doen ze echt normaal gesproken nooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:07 schreef detulp050 het volgende:
Wel een beetje lastig als zelfs de commentator natuurlijk de tussenstanden doorgeeftMaar dat is eerder een gebrek van Snoeks dan van FOK!
Doen ze wel hoor. alleen bij de wedstrijden in dezelfde poule.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zweer: dat doen ze echt normaal gesproken nooit.
Dan ligt dat aan de commentator. Grueter doet dat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor. alleen bij de wedstrijden in dezelfde poule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |