Oké bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:59 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
moet het jullie toch even inpeperen onze overwinning, en jullie weten heel goed dat op directie niveau ajax en feyenoord gewoon bij elkaar op die koffie komen zonder oorlog en dan krijgen ze zelfs een koekje bij elkaar.
Dus waar maak je druk over, zorg maar dat je beter gaat voetballen. zodat je geen negende word of nog lager zoals dat provincieclubje.
Ik vond de sfeer prima hoor, niet ouderwets, maar zeker niet gelaten.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop alleen wel dat de sfeer weer terugkomt . Tegen ajax als ook nu weer was het allemaal zo gelaten in de Kuip
Zelfs FOK! weet wat jij nodig hebt:quote:Op donderdag 23 september 2010 00:59 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
moet het jullie toch even inpeperen onze overwinning, en jullie weten heel goed dat op directie niveau ajax en feyenoord gewoon bij elkaar op die koffie komen zonder oorlog en dan krijgen ze zelfs een koekje bij elkaar.
Dus waar maak je druk over, zorg maar dat je beter gaat voetballen. zodat je geen negende word of nog lager zoals dat provincieclubje.
Wat dacht je van die assist op Cissé ?quote:Op donderdag 23 september 2010 01:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer prima hoor, niet ouderwets, maar zeker niet gelaten.
En het was wel weer een oldskool Feyenoord pot, veel spanning, fouten, zorgen, gekanker, avondpot, veel bier, schore stem en dan een rampzalige penalty-reeks op het eind.
Smolov trouwens complete bagger vandaag, werkelijk geen bal goed geraakt, op de penalty na dan en de rest vind ik weinig te verwijten, ze deden hun best, gingen ervoor, maar het was het gewoon net niet vandaag.
En de nodige mede-supporters op het vak nadat de eigen spelers al tijden weg waren, man die emotie, verslagenheid en reddeloosheid op die koppies, als je niet beter wist en ze zouden er close-ups van maken passen ze zo in de beelden na een aanslag of een begrafenis.![]()
Hoeveel mensen samen bij elkaar op enkele meters toch zo vervloekt alleen kunnen zijn, zo samen met gelijkdenkenden met dezelfde liefde en passie, prachtig om te zien en oh zo pijnlijk.
En je zegt net dat je geen Ajacied bent?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:59 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
Hij is als het goed gaat voor Roda.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En je zegt net dat je geen Ajacied bent?
Ik vrees dat ik dat gemist heb in alle hectiek, maar dan nog was ie dramatisch slecht vandaag.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die assist op Cissé ?
Ja zo slecht was hij niet vond ik, had wel wat ongelukkige dingen zoals passjes waarop uiteindelijk niemand liep terwijl daar wel toe werd aangezet/gewezen etc. En 1 keer een simpele bal die van zijn schoen sprong.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat gemist heb in alle hectiek, maar dan nog was ie dramatisch slecht vandaag.
Of ik heb nog meer gemist, zou me ook niets verbazen.
Waarom zit hij dan over de klassieker te zeuren?quote:Op donderdag 23 september 2010 01:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij is als het goed gaat voor Roda.
Daar wou hij gewoon mee stoken.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan over de klassieker te zeuren?
nee nee geboren winkbuul van me luiers tot nu roda fan in voor en tegen spoed.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij is als het goed gaat voor Roda.
In mijn beleving was ie traag, stond ie constant in de weg, liep ie zich structureel vast, had ie geen overzicht, schoten die nergens op leken, passes die ook niet best waren en presteerde ie het om zelfs een bal ruim binnen de lijn aan te nemen om het uiteindelijk uit te lopen en liet ie constant z'n man weglopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja zo slecht was hij niet vond ik, had wel wat ongelukkige dingen zoals passjes waarop uiteindelijk niemand liep terwijl daar wel toe werd aangezet/gewezen etc. En 1 keer een simpele bal die van zijn schoen sprong.
Je zit in het verkeerde topic dan ben ik bang. Het Roda topic is ergens anders, als die er al zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 01:11 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
nee nee geboren winkbuul van me luiers tot nu roda fan in voor en tegen spoed.
No shit, niemand beweegt, hij moet wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Smolov heeft een leuke techniek, maar veel te lage handelingssnelheid en wil altijd door 3 man heen passen..
De Cler mag helemaal opbokken en nooit meer terug komen.
Ok.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:11 schreef vvdrulez het volgende:
[..]
nee nee geboren winkbuul van me luiers tot nu roda fan in voor en tegen spoed.
Op de spaarzame momenten dat ie wel kan passen doet ie exact hetzelfde...quote:Op donderdag 23 september 2010 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
No shit, niemand beweegt, hij moet wel.
Op tv, het kwam niet uit met het vervoer vandaag en had dan wel alleen met de trein kunnen gaan maar dan was ik nu ergens gestrand in Breda.quote:Op donderdag 23 september 2010 01:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In mijn beleving was ie traag, stond ie constant in de weg, liep ie zich structureel vast, had ie geen overzicht, schoten die nergens op leken, passes die ook niet best waren en presteerde ie het om zelfs een bal ruim binnen de lijn aan te nemen om het uiteindelijk uit te lopen en liet ie constant z'n man weglopen.
Denk dat ik toch eens van de snoepjes af moet blijven als ik jouw visie zo eens zie, trouwens in het stadion gekeken of op TV?
quote:Een stille Kuip, je ziet het zelden
Het heilig terrein onzer helden
Het jonge Feyenoord, vol moed en strijd
Hart voor de club, aan hen geen verwijt
Schuld op schuld, een club zover heen
Wat houdt mijn grootste liefde nog op de Been?
Het Legioen, mijn vrienden, luidruchtig en oprecht
Nu, tussen hoop en vrees, het ging nog nooit zo slecht
Uit Europa, verloren van de joden
De strijd, de hartstocht, heeft geen hulp geboden
Vandaag, wederom teleurstelling, nu ook uit de beker
Toch, deze zondag weer, dat voor zeker
Komen wij vanuit Groningen tot aan Maastricht
Door weer en wind, voor jou, Feyenoord, niet verplicht,
Het is aangeboren
Nee, Mijn Feyenoord gaat nooit verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |