http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)euw-horrortackle.htmquote:Nigel de Jong heeft zich zondag opnieuw van zijn slechtste kant laten zien. In het duel met Newcastle United beging de Manchester City-middenvelder een schandalige overtreding.
Met slechts zes minuten op de klok kwam De Jong hard in op Hatem Ben Arfa. De Fransman werd na de charge met een zuurstofmasker op een brancard van het veld gedragen. Naar het zich liet aanzien brak de middenvelder zijn onderbeen.
De Jong werd overigens niet bestraft voor de overtreding. Eerder werd de Nederlander al bekritiseerd na zijn harde overtreding in de WK-finale. Destijds was Xabi Alonso het slachtoffer.
Verscheidene televisiezenders hebben reeds besloten geen herhalingen van de overtreding meer uit te zenden in verband met de ernst van de kwetsuur.
Ik ga ook zeker fluiten als hij in de basis opstelling wordt genoemd komende wedstrijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit gaat leuk worden met het Nederlands elftal enzo, kijken wat van Marwijk gaat doen.
Ik zeg; van der Vaart
Dit is al de zoveelste overtreding .. allemaal niet met opzet, maar wel allemaal zware blussures ..quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Charge viel best mee, ongelukkig, maar geen opzet.
Hij vliegt gewoon weer schandalig in.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Whatever. Heel erg toevallig weer dat uitgerekend Nigel de Jong weer zo'n 'ongelukkige' tackle inzetquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Als je zo komt invliegen dan spoor je niet. Zeker gezien het nummer zoveel is.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je zo komt invliegen dan spoor je niet. Zeker gezien het nummer zoveel is.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Moralist.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:18 schreef Seam het volgende:
Ik zeg : deze jongen mag de komende jaren niet meer in het Nederlands elftal spelen, wat een schande keer op keer.
Geen opzet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef nostra het volgende:
Haha nu letterlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moralist.![]()
Hij gaat er wat wild in, maar Ben Arfa is ook een brekebeentje.
Weet je wat? Ga jij anders eens op het voetbalveld staan, dan bel ik Nigel op om die tackle na te doen, deal?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moralist.![]()
Stoere praat.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moralist.![]()
Vind ik geen leuke opmerking.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:12 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een waardeloze TBS-er is en blijft die de Jong ook. Des te eerder iemand hem levenslang het voetbal uitschopt, des te beter. Zou zijn verdiende loon zijn. Gelukkig tegen Newcastle, dus met een beetje geluk pakken ze hem nog wel terug ook.
De vergelijking met Davids gaat natuurlijk ook niet op, ook al horen we hem nog zo vaak. davids was best fel en onbesuisd, maar nooit op de manier zoals De Jong al meerdere keren is doorgegaan op tegenstanders...
Hij doet alles onbesuisd en veel te wildquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Het gaat er om dat Nigel de Jong er gewoon blind in gaat in de hoop dat hij een bal kan raken. Dat hij 9 van de 10 keer de tegenstander raakt, boeit hem niet zo veel. Hij vindt zichzelf dan ook gewoon een winnaar.
Oh zeker weten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij zal zich wel weer van geen kwaad bewust zijn, ik denk dat hij het wat ongelukkig zal noemen.
En dat is het erge, beelden zijn zo duidelijk maar spelers durven nooit te zeggen dat ze volledig idioot inkomen, nee altijd is het wat ongelukkig.quote:
Ik denk wel 10 miljoen, best betaalde Nederlandse spelerquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:32 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En uiteindelijk lig jij thuis uitkering te trekken terwijl hij elke maand een miljoen op zn rekening krijgt gestort. Sukkel.
Happel is dan ook een kwalitatief uitermate consequente moderator.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Nee Happel zal die post wel niet editten, aangezien hij ook met het woord kanker loopt te strooien.
10 miljoen per maand ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk wel 10 miljoen, best betaalde Nederlandse speler
10 mil per maand? Dat verdient hij niet eens in één jaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk wel 10 miljoen, best betaalde Nederlandse speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |