Dus Man of the Match kan eigenlijk ook niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef ranja het volgende:
Ik vind sowieso dat een voetballer die in het buitenland voetbalt geen Nederlands sporter van het jaar hoeft te worden.
En tja, een individuele speler kan niks, die heeft echt een team nodig. Zelfs Theo Janssen heeft een medespeler nodig die onderuit wordt gehaald zodat hij een vrije trap kan nemen
Tuurlijk wel.... Dat is de waan van de dag maar gaat niet over een heel jaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:11 schreef Netsplitter het volgende:
Dus Man of the Match kan eigenlijk ook niet?
Maar het is niet echt zijn verdienste individueel dus van de amdere kant snap ik wel dat hij het niet wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb eerder dit jaar al eens voor Sneijder gepleit. Treble met Inter, zilver WK voetbal. Dat is weinig voetballers gegeven, om dit allemaal in 1 jaar te pakken.
Dat is waar, maar hij is wel redelijk bepalend. Sneijder is ook gekozen tot beste middenvelder van de Champions League, meen ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
Maar het is niet echt zijn verdienste individueel dus van de amdere kant snap ik wel dat hij het niet wordt
ja dat ben ik wel met je eens, maar toch, als ie alleen was zou t niet lukkenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hij is wel redelijk bepalend. Sneijder is ook gekozen tot beste middenvelder van de Champions League, meen ik.
Het wordt toch ook algemeen aangenomen dat Xavi en Iniesta redelijk bepalend zijn voor de successen van Spanje en Barcelona?
dit dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Gebeurt in Engeland wel daar won Giggs vorig jaar
In Engeland noemen ze het sportsperson of the year.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Gebeurt in Engeland wel daar won Giggs vorig jaar
Zijn coach Mourinho zei op CNN dat Sneijder zijn beste aankoop was. Dat ze er altijd net naast grepen maar Sneijder het verschil maakte voor inter. Zal hier niet alle superlativen opnoemen die hij uitsprak.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
Maar het is niet echt zijn verdienste individueel dus van de amdere kant snap ik wel dat hij het niet wordt
Bij zijn nieuwe coach de ex-wereldtopper als doelman Preud'homme zit ie dit seizoen op de bank. En Boschker mislukte bij Ajax.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:48 schreef ranja het volgende:
Sander Boschker dan maar?Als keeper kun je je in elk geval redelijk individueel onderscheiden.
Ik dacht ook aan het wielrennen waar je geen sprint kunt winnen zonder een goede ploeg achter je.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef Colplay het volgende:
En hoe reken je wielrenners dan? Zij rijden zelf, maar hebben ook een team wat voor ze werkt. Ik vind ook dat een teamsporter sportman van het jaar moet kunnen worden, maar denk wel dat de prestaties echt bijzonder moeten zijn voor hij een kans moet maken. En ja, Sneijder komt er dit jaar voor in aanmerking. Zijn prestaties zijn dit jaar wel erg bijzonder.
Erica Terpstra was er in 1969 nog het dichts bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:22 schreef BasEnAad het volgende:
Jaha, maar individuele sporters kunnen nooit team van het jaar worden..
Hoe lang geleden is dat, van ajax? het gaat toch om dit jaar...quote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef tong80 het volgende:
Bij zijn nieuwe coach de ex-wereldtopper als doelman Preud'homme zit ie dit seizoen op de bank. En Boschker mislukte bij Ajax.
Het probleem van Sneijder is dat als ie geen geen 9 maar een 8 scoort hij een mindere wedstrijd speelt.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is dat, van ajax? het gaat toch om dit jaar...
Sneijder was gister ook niet zo briljant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |