quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:30 schreef LudoSanders het volgende:
Dat lettertype in de OP is lelijk.
quote:
Bakkal had een blessure. Normaliter vind ik Bakkal toch wel 1 van de slimste voetballers bij PSV.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ibi mis naar Schalke... Ik hoop echt dat Hutchinson het beter doet dan Bakkal..
vind niet veel mis met Bakkal hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ibi mis naar Schalke... Ik hoop echt dat Hutchinson het beter doet dan Bakkal..
Vorig jaar niet maar nu begint hij wel slecht...quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vind niet veel mis met Bakkal hoor...
Engelaar is dan ook een beer die als het moet de hele selectie optiltquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:36 schreef Morrigun99 het volgende:
Toffe foto in de OP. Was ook een fraai moment: Engelaar die Toiboy (ook niet klein) maar even over de schouder legde...
quote:'Engelaar bedankt voor Oranje'
Orlando Engelaar heeft zondagmiddag Bert van Marwijk opgebeld om te bedanken voor Oranje. Dat werd bekend in het programma Studio Voetbal.
Door Ruben Winkels
9 aug. 2010 07:08:00
Of Engelaar ook definitief stopt als international van het Nederlands elftal is nog niet duidelijk. De PSV'er kwam zaterdagavond nog in actie tijdens het Eredivisieduel met sc Heerenveen. Daarin was hij goed voor de laatste treffer, de 1-3.
Engelaar zou naar verluidt nog met de teleurstelling van het mislopen van het WK kampen. Kort voor aanvang van het mondiale eindtoernooi viel de middenvelder af. Van Marwijk gaf de voorkeur aan Stijn Schaars, die overigens geen minuten maakte in Zuid-Afrika. Op het EK van 2008 was Engelaar nog een vaste waarde op het Nederlandse middenveld.
Als vervanger van Engelaar riep Van Marwijk reeds Hedwiges Maduro op. Op het WK in 2006 speelde hij zijn laatste interland. Mede door een aanvankelijke reserverol bij Valencia verdween Maduro van de radar. Ook Leroy Fer kreeg een invitatie.
en dat basseer je op? Orlando mag niet eens de veters strikken van Nigel.. ondanks die vieze actie is Nigel toch echt een vele betere voetballer....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jammer hoor... ik denk stiekem toch dat Engelaar het naast Van Bommel beter doet dan Nigel "ik schop je in 2-en" De Jong.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en dat basseer je op? Orlando mag niet eens de veters strikken van Nigel.. ondanks die vieze actie is Nigel toch echt een vele betere voetballer....
Tuurlijk, door 1 domme actie is ie altijd zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jammer hoor... ik denk stiekem toch dat Engelaar het naast Van Bommel beter doet dan Nigel "ik schop je in 2-en" De Jong.
Ze zijn allebei beesten..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
Engelaar en de Jong zijn imo niet te vergelijken spelers. De Jong is een controleur, Engelaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |