Hamer, spijkers.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeeeel erg geergerd, het raam is stuk, dus ik zit iedere keer op de tocht, kan m dicht doen maar bij elke windvlaag vliegt ie open. Dan werk je bij de overheid, goede cao, en alle vooroordelen, maar een raampje maken?
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165quote:
Met een keukentrapjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165
Trapje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165
altijd leuk zo'n buurjongen, we hebben er hier ook een.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef Psalms het volgende:
kut buurjong haten vanwege zijn herrie ,en voor de rest erg rustig
Men, die CD's zijn baasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft nu ome henk aangeknald en het humeur is een stuk beter
quote:
quote:Hééé goochem heb je nog een spannende film? Met veel vechten en schieten! Faces of death of zo?
Nou meneer, weet u wel wat voor slechte invloeden zo'n film op een mens kan hebben?
Wát?
Ik kan u echt aanraden om deze zwart/wit versie van de totstandkoming van de deltawerken eens te bekijken.
Weet je wat jij kan? Je kan een kleun voor je harses krijgen! Hier! Gloeiende gloeiende!
Heb ik ook een beetje... Beet je afwezig zeg maar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Beetje afwezig vandaag. Of ik in een soort film zit, en alles maar een beetje langs me heen gaat
Wil niet zeiken... maar moet het k-woord...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:55 schreef Rick_dB het volgende:
wat een k^%&dag van begin tot eind, niks werd godverdomme mee, overal gezeik om niks, en als me wat wordt aangeboden worden ze pissig als ik nee zeg, omdat ik weet dat als ik ja zeg ik later weer krijg te horen dat ze alleen maar goed zijn als ik wat nodig heb
+1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Klaar met vandaag, wil heel graag naar huis voor het weekend
Zo voel ik me ook ongeveer atm..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Beetje afwezig vandaag. Of ik in een soort film zit, en alles maar een beetje langs me heen gaat
op dat moment ff wel, excusesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wil niet zeiken... maar moet het k-woord...
Ontopic: Wil naar huis... Voel me een beetje zwakjes worden...
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Soempie het volgende:
Heel goed! En ook best moe van de hele dag hard werken. Maar mijn dag weekend kan niet meer stuk.
Een 8 voor m'n scriptie.quote:
me too, normaal altijd wel.. maar nu mn ouders een weekend weg zijn nog meerquote:
Het komt goed lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Flippiee het volgende:
Nu behoorlijk shit. Ik wil alleen twee armen om me heen. Die me even laten weten dat het allemaal goed gaat komen.
oh, doe mij daar wat vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Beetje 'zweverig'... ben zo stoned als een garnaal...![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:12 schreef Under_Score het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voel me wel goed![]()
zie alleen tegen morgen avond op een beetje.
De kunst van het loslaten van je ex #117quote:
Ohja dat is logisch danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #117
voel me nu wel lekker rustig. heb eigelijk zin om iets te doen. maar geen idee wat.
alweer naar de kroeg?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat is logisch dan
En ga naar de kroeg/stad?
Voel me nu geïrriteerd, omdat ik hete chips achtige dingen had gegeten.. mijn arme mond.
ik ook, i kga ff thee zettenquote:
I'm sorry for yaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:37 schreef Morphs het volgende:
Voel me moe en kloten... vanavond hebben m'n vriendin en ik een punt achter de relatie gezet.. nog geen lange relatie welliswaar, toch is het moment kloten... huilend afscheid etc...
Dit dus.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:29 schreef FreelanceMessias het volgende:
Na een flinke clash met het meisje wat ik leukvond toch fijn om gewoon even met een goede vriendin de stad in te gaan die me WEL echt waardeerd en niet constant zit te bitchen op alles.
Maar vakantie was wel leuk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef francis998 het volgende:
balen, klote, verveeld, en voel me bewolkt.
Net terug van vakantie...was wel oké op mindere momenten na. Maar voel me daar gewoon thuis. Nu weer terug thuis, met het weer hier. Ik mis de warmte, de zon ook al was het teveel.
Nu weer dezelfde twijfels, zelfde besluiten die genomen moeten worden(al 8 maanden lang)die ik niet kan nemen, Weer de hele dag thuiszitten, zonder iets te doen...
hmmm..morgen weer een dag..
Knuffel!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
De tranen zitten erg hoog op het moment.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:
je hoeft de bank maar binnen te lopemquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje brak
Sms gekregen van vriend die dus gek op me is, met de vraag of ik vanavond langs wilde komen om wat dingen uit te praten.
Teruggesmst van nee, ik ben boos over wat er vorige week gebeurd is en wil voorlopig geen contact.
Het lucht enorm op voor mij en doe lekker mijn eigen ding.
Verder ook weer blij dat internetbankierapparaat er weer is, was hem kwijt en heb me er rot naar gezocht , nu kan ik alles weer beter bijhouden.
sterkte iigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor mij is thuisbankieren wat handiger , kan ik dagelijks overzicht bij houden van uitgaven en inkomsten. Werkt voor mij wat overzichtelijker.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:41 schreef candygirl het volgende:
[..]
je hoeft de bank maar binnen te lopem
Ot; vandaag rondje limburg
deze?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor mij is thuisbankieren wat handiger , kan ik dagelijks overzicht bij houden van uitgaven en inkomsten. Werkt voor mij wat overzichtelijker.
Verder mijn nieuwe telefoon is er . Een hele mooie rode lippen telefoon en dus een leuke eyecatcher in huis ben er erg blij mee
quote:
quote:
Enorme barst in de relatie... dinsdag zien we elkaar weer en gaan we goed, heel goed praten. 3 ellendig lange dagen van onzekerheid en pijn...quote:
Thanksquote:
quote:
Sterkte!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Soms kunnen hele kleine dingen je al een beetje gelukkig maken.
nou sorry hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wens je een ziekte toe. Snap je het nog steeds niet na 7 jaar? Houd eens op met ons lastig te vallen!
Stalk jij mijn zus al 7 jaar lang en loop je daarom mij ook lastig te vallen?quote:
Tegen wie heb je het nou...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wens je een ziekte toe. Snap je het nog steeds niet na 7 jaar? Houd eens op met ons lastig te vallen!
nee tuurlijk niet, je kent me tochquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stalk jij mijn zus al 7 jaar lang en loop je daarom mij ook lastig te vallen?
Zo ja, PM je adres, dan kom ik even een woordje met je wisselen.
Waarom dom?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef RudyCarell het volgende:
* RudyCarell heeft misschien een domme mail gestuurd...![]()
Ene kant dus opgelucht andere kant... anxious...
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
OT: Aangeschoten en zin in morgen
Omdat ik zo onzeker ben als... Wat is er heel onzeker?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waarom dom?
Ik voel me nog steeds brak en verder heb ik zin om films kijken, maar dvd speler is kapot.
een vrouw met overgewicht in een lingeriezaak?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Omdat ik zo onzeker ben als... Wat is er heel onzeker?
Dan ga ik naar Schloss Dankernquote:
Daar ben ik niet onzeker hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:28 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
een vrouw met overgewicht in een lingeriezaak?
+1quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OT: Waarom hebben ze drank zo lekker gemaakt?
nooit gedacht dat je overgewicht hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Schloss Dankern![]()
[..]
Daar ben ik niet onzeker hoor![]()
OT: Waarom hebben ze drank zo lekker gemaakt?
Ik ken het..ben net terug. En in- en uitpakken zijn hatelijke klussenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
Moe. Op vakantie gaan is leuk maar dat inpakken vind ik echt een kutklus.
Stalker van m;n zus, die mij ook lastig valt.quote:
Teringlijers!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stalker van m;n zus, die mij ook lastig valt.
OT: wel redelijk.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja zometeen South Park en Family Guy!![]()
Ben nu met Matrix bezig op Veonica HD...quote:Op zondag 18 juli 2010 00:30 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
deze comedian is ook wel grappig haha, hard, maar zeker goed.. prenentale pedofielen hahahaha
veel eten, weinig eten? fastfood?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Terug te vallen in m'n 'slechte' eetgedrag.
Laat anderen denken en lees een boek of bekijk een lecture.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet moe en nog steeds teveel aan het denken
Vrij link imo - vooral al die sites en fora - , maar juist wel goed dat je er zelf de bezwaren van inziet.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Kort, maar niet volledig beschreven: pro-ana.
samen kopje thee doen?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:16 schreef Franneh het volgende:
Ik voel me niet moe en nog steeds teveel aan het denken
wat voelde goed, anorexia hebben?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:23 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen energie meer, verder heb ik zelf geen problemen mee als ik er weer aan begin, maar ik doe er een speciaal iemand zo enorm veel pijn mee als ik weer terugval. Het voelde gewoon echt hemels goed.
quote:
i dont get it, heb je nou anorexia, of ben je bang anorexia te krijgen, wil je anorexia? wut?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Controle hebben op je 'leven' (Lees: eetgewoontes) aangezien de rest van m'n leven op dat moment niet echt lekker liep. Ik moet gewoon die drang onderdrukken.
Never mind, 't is geen GC. Kwam alleen even posten hoe ik me voelde.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:34 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
i dont get it, heb je nou anorexia, of ben je bang anorexia te krijgen, wil je anorexia? wut?
lolwut, aparte mixquote:Op zondag 18 juli 2010 02:37 schreef Dubby het volgende:
Ik heb 'honger' en ga een paar witte boterhammen met banaan fixen.
Toch zou je het eens moeten proberen.. Wat kan er misgaan?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:41 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
lolwut, aparte mix
*kopje thee inschenk en niet meer aan denken wat ik zojuist dacht*
niks, eigenlijk klinkt het best lekkerquote:Op zondag 18 juli 2010 02:47 schreef Dubby het volgende:
[..]
Toch zou je het eens moeten proberen.. Wat kan er misgaan?
Dat vind ik op beschuit nog wel ok, maar een banaan kan prima zonder suiker op (wit)brood of een hard broodje oid.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
niks, eigenlijk klinkt het best lekkernet als aardbei op brood
Als anderen voor mij konden denken was dat wel even makkelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 02:18 schreef Dubby het volgende:
[..]
Laat anderen denken en lees een boek of bekijk een lecture.
Pussy x 2. Omdat een banaan op witbrood amazing is.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:56 schreef Franneh het volgende:
Fruit op brood
Een bord vol fruit
Anyway.. ik voel me nu redelijk moe genoeg om te slapen
even je fobo gecheckt, naast jou zal ik ook wel lekker slapenquote:Op zondag 18 juli 2010 04:05 schreef CelinoPino het volgende:
Half moe, maar het is denk ik beter als ik toch maar ga slapen
Slapen nog wel!quote:Op zondag 18 juli 2010 04:08 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
even je fobo gecheckt, naast jou zal ik ook wel lekker slapen
ik kan heeeeul netjes zijnquote:
jij hoort heul niet wakker te zijn!quote:Op zondag 18 juli 2010 04:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zo fucking zinloos bezig met serie foto's sturen, maar 't is wel geinig.
Ik ken hetquote:Op zondag 18 juli 2010 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Elke dag in stress en onzekerheid opstaanGelukkig hoef ik nog 'maar' tot dinsdagochtend te wachten. Lijkt kort, maar als je zo erg op hete kolen zit zoals ik, dan is 2 dagen een eeuwigheid.
Wat?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:17 schreef zwartedoos het volgende:
auto gestolen door mijn goedgelovigheid![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:17 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
Whut?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:17 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
hoe dat zo?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:17 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
quote:
quote:
hmm, klote appels altijd! overal waar appels zijn is er ellende!quote:
Sla ze.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:00 schreef L.no het volgende:
Pauper exen die me lastig vallen met hun verleden.
Ruzie , moe, straks weer naar 't ziekenhuis voor pa, en hij zit er elke keer zo zielig bij.quote:
Aww.. Sterkte! Maar wel fijn dat 'ie morgen weer thuis komt!quote:Op zondag 18 juli 2010 16:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ruzie , moe, straks weer naar 't ziekenhuis voor pa, en hij zit er elke keer zo zielig bij.Morgen komt ie weer thuis!
Ik denk dat je beter kan voorbereiden op de hittequote:Op zondag 18 juli 2010 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]?
OT: neutraal. Voorbereidend op dinsdag wanneer ze terugkomt.
Geloof me maar als ik zeg dat ik andere zorgen die dag zal hebben dan de hittequote:Op zondag 18 juli 2010 19:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan voorbereiden op de hitte
Nou dat bedoelde ik dus juist te zeggen, ik vind het zo heerlijk. Boven de 30 graden hoeft van mij echt niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dinsdag wordt 't nog warmer, hè!
Van mij ook niet, dan kan ik echt niks meer - voor lopen vind ik het dan zelfs te warm.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik dus juist te zeggen, ik vind het zo heerlijk. Boven de 30 graden hoeft van mij echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |