Hamer, spijkers.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Heeeeel erg geergerd, het raam is stuk, dus ik zit iedere keer op de tocht, kan m dicht doen maar bij elke windvlaag vliegt ie open. Dan werk je bij de overheid, goede cao, en alle vooroordelen, maar een raampje maken?
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165quote:
Met een keukentrapjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165
Trapje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Collega is 2 meter lang, ging op tafel staan, kwam er nog niet bij. Hoe denk je dat dat mij gaat lukken met mijn 165
altijd leuk zo'n buurjongen, we hebben er hier ook een.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:17 schreef Psalms het volgende:
kut buurjong haten vanwege zijn herrie ,en voor de rest erg rustig
Men, die CD's zijn baasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft nu ome henk aangeknald en het humeur is een stuk beter
quote:
quote:Hééé goochem heb je nog een spannende film? Met veel vechten en schieten! Faces of death of zo?
Nou meneer, weet u wel wat voor slechte invloeden zo'n film op een mens kan hebben?
Wát?
Ik kan u echt aanraden om deze zwart/wit versie van de totstandkoming van de deltawerken eens te bekijken.
Weet je wat jij kan? Je kan een kleun voor je harses krijgen! Hier! Gloeiende gloeiende!
Heb ik ook een beetje... Beet je afwezig zeg maar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Beetje afwezig vandaag. Of ik in een soort film zit, en alles maar een beetje langs me heen gaat
Wil niet zeiken... maar moet het k-woord...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:55 schreef Rick_dB het volgende:
wat een k^%&dag van begin tot eind, niks werd godverdomme mee, overal gezeik om niks, en als me wat wordt aangeboden worden ze pissig als ik nee zeg, omdat ik weet dat als ik ja zeg ik later weer krijg te horen dat ze alleen maar goed zijn als ik wat nodig heb
+1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef iamredleader het volgende:
Klaar met vandaag, wil heel graag naar huis voor het weekend
Zo voel ik me ook ongeveer atm..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Beetje afwezig vandaag. Of ik in een soort film zit, en alles maar een beetje langs me heen gaat
op dat moment ff wel, excusesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wil niet zeiken... maar moet het k-woord...
Ontopic: Wil naar huis... Voel me een beetje zwakjes worden...
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Soempie het volgende:
Heel goed! En ook best moe van de hele dag hard werken. Maar mijn dag weekend kan niet meer stuk.
Een 8 voor m'n scriptie.quote:
me too, normaal altijd wel.. maar nu mn ouders een weekend weg zijn nog meerquote:
Het komt goed lieverdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Flippiee het volgende:
Nu behoorlijk shit. Ik wil alleen twee armen om me heen. Die me even laten weten dat het allemaal goed gaat komen.
oh, doe mij daar wat vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Beetje 'zweverig'... ben zo stoned als een garnaal...![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |