Na een tijd weg te zijn geweest,ben ik hier helaas weer
Ik moet zeggen dat, na 4 maanden dat het uit is, ik redelijk goed over hem heen ben (na een relatie van 3 jaar)
Een week nadat het uit was, zat ik veel op Fok, en Fokforum, en zo ontmoette ik een Fokker waarmee ik persoonlijk berichten heen en weer stuurde. Het contact was in eerste instantie erg flirterig en seksueel getint, ik vond het een leuke afleiding voor mijn liefdesverdriet.
Nummers en msn uitgewisseld en sindsdien smsten we elke dag wel 3x. Zo een tijd door gegaan, en toen eens afgesproken om elkaar in real life te zien, het contact was ook niet meer seksueel, maar leuk geworden. We wonen erg ver uit elkaar (met de auto uur rijjden, openbaar vervoer meer dan 2u) en daarom was het ook lastig af te spreken. We spraken dan in een stad tussen ons in af. Er was echt een klik en spraken nog een keer af, en boekten zelfs spontaan een weekendje weg, zodat we elkaar beter konden leren kennen. Tijdens dat weekendje was het ook super, tot midden in de nacht liggen kletsen, overdag het heel leuk samen, en uiteindelijk is van seks het maar 2x gekomen, en waren we meer aan het kletsen en knuffelen samen.
Daarna vroeg ik ook aan hem, waar we nu stonden, zodat ik weet waar ik aan toe ben, en hij gaf aan dat we nu 'officieel' daten en dus geen geflikflooi met anderen.
Nu een week later, durft hij pas eerlijk te zijn, en te benoemen helemaal geen relatie te willen, de afstand als een groot struikelblok te zien (terwijl hij 2 weken geleden nog wat anders zei) en nog niet zo lang vrijgezel te zijn en deze vrijheid wel fijn te vinden. Hij vind mij heel leuk en zou het jammer vinden als ik nu geen contact meer zou willen, maar dat hij het nu bij mij laat of ik hem nog wil zien, omdat ik andere verwachtingen heb.
Nu weet ik niet wat ik hiermee moet. Ik ben nog niet verliefd, maar ben bang dat wel te worden, maar dan niks mee te kunnen omdat hij niks wil, en ik vervolgens nog meer pijn heb.
Maar aan de andere kant wil ik hem niet kwijt, zeg maar het contact en het afspreken, want het is heel leuk samen. Doordat ik veel pijn heb gehad van mij ex en dat het uitging (hij ging vreemd), ben ik bang voor pijn, om gekwetst te worden en om aan de kant gezet te worden voor iemand anders.
Nu zei iemand ook tegen mij van, als je daar bang voor bent kun je misschien beter nooit meer gaan daten want die kans is er altijd.
Ik wilde eigenlijk niet perse nu iets vragen aan jullie, maar meer mijn hart luchten, hoewel het niet perse gaat over de kunst van het loslaten van mijn ex, maar ik wel merk in zulke situaties hoe mijn ex invloed op me heeft gehad.
Sorry voor het lange verhaal
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --