Voor mensen met een slechte conditie.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eigenlijk wilde ik mn vraag bij Willem Wever stellen, maar op Fok zitten zulke slimme mensen dat ik t hier maar vraag
Maar waarom heb je op openbare trappen altijd een middenstuk wat even plat is waarna de trap weer verder gaat?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Piles het volgende:
Als je struikelt kun je nooit heel veel meters vallen, maar landt je op het tussenstuk
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef Saninl het volgende:
Ook een willem wever vraag; waarom is het mannelijk geslachtsorgaan mooi egaal bruin en je bovenbenen niet? Terwijl je die even vaak (nooit eik) in de zon hebt?!
Jammer dat ik het antwoord denk ik al weetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef Saninl het volgende:
Ook een willem wever vraag; waarom is het mannelijk geslachtsorgaan mooi egaal bruin en je bovenbenen niet? Terwijl je die even vaak (nooit eik) in de zon hebt?!
Omdat jij een bruine rugridder bent, jij stouterd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef Saninl het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Piles het volgende:
Als je struikelt kun je nooit heel veel meters vallen, maar landt je op het tussenstuk![]()
Das een best endquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef intoxicated het volgende:
Wat hij zegt:
[..]
[ afbeelding ]
Västra Skogen, Solna (Stockholm)
Zonder tussenstukje is het best eng
Best wel ja, en ze starten en stoppen soms vrij abrupt zonder duidelijke redenquote:
Ik voelde het in mijn maagquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef intoxicated het volgende:
Wat hij zegt:
[..]
[ afbeelding ]
NEN-norm iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:13 schreef Piles het volgende:
Zal wel in de NEN-norm staan ja, maar dan zit er nog een reden achter
Ha, zulke diepte heb je in Boedapest ook in de metro. Best even wennen de eerste keerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef intoxicated het volgende:
Wat hij zegt:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |