Iets met duochrome of flakies? Veel lakken zijn prachtig als je ze layerd over zwartquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef Holyme het volgende:
Sterkte Bubs en SQ![]()
Ik wil voor morgen iets speciaals op m'n nagels (ons mam heeft 25jaar jubileum van haar werk), en ik weet echt totaal niet wat! Heb 1 ideetje, maar da's erg licht, als het pokke weer is trek ik niks lichts aan en dan staat het niet![]()
ze heeft net mijn collega gepromoveerd en die werkt er net zo lang als ik, dus dat geloof ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:55 schreef kieskleurig het volgende:
Succes SQ, waarschijnlijk is het iets simpels zoals de vraag of je voor iemand extra in kan vallen oid
Het is vast niks, en is het wel wat.. dan laat ik het Margot gelijk wetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft net mijn collega gepromoveerd en die werkt er net zo lang als ik, dus dat geloof ik eigenlijk nietMaar ik ben dan ook nogal een zwartkijker.
Ik denk dat ik gewoon teveel lakjes heb, en teveel nail art spulquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Iets met duochrome of flakies? Veel lakken zijn prachtig als je ze layerd over zwart
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
hebben jullie al gehoord dat volgend jaar de 3JS naar het eurovisie songfestival gaan voor Nederland?
Passen ze goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
hebben jullie al gehoord dat volgend jaar de 3JS naar het eurovisie songfestival gaan voor Nederland?
Say whutquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
Ach beter hun dan de Toppers of Sieneke hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
Frontale botsingquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef Dzjonka het volgende:
Bubsel: dat zijn echt spectaculaire voor en na foto's... Zat eerst te denken: waarom doet ze nou zo raar met zo'n rare grote jurk?![]()
WOW
![]()
Ik hoop dat het goed komt met je vriend in het ziekenhuis, een gebroken bekken is niet iets kleinsHeftig ongeluk zeker?
Oh, wat akelig! Sterktequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Frontale botsing
Borstbeen gebroken, iets met zijn schouder + heup en zijn been zat al in het gips.
Sorry, maar ... wie?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
Niet als je van oostblokmuziek houdquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach beter hun dan de Toppers of Sieneke hoor.Maar alles wat mee doet met het songfestival is om te huilen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry, maar ... wie?![]()
@ SQ; succes straks, hou ons even op de hoogte!!
oke dit is de druppel ik ga emigreren, ik schaam me doodquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:14 schreef MissJ het volgende:
Hoi ladies,
ik heb al weken niks van me laten horen hiero, maar ging even niet zo goed in mijn leven zeg maar... Is nog steeds niet super nu, maar ik dacht laat ik nu wel weer mijn dagelijkse ding gaan doen dat zal vast helpen en daar hoort ook dit topic bij natuurlijk![]()
Heb bijna niks teruggelezen, dus geen idee wat er allemaal is gebeurd hiero..
Mijn nagels heb ik ook al een week niet gelakt, loopt al een week met een whitening lakje van Herome op
dank jequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
je mag er hier over praten als je wilt
OH GOD ZEG! Nou weet ik waarom ik ze niet ken.quote:
klinkt idd heftig, ik heb het daarom uitgemaakt met mijn vriend, ik wilde er voor hem zijn, maar ik ging er zelf aan onderdoor, hij komt 25 juli terug van vakantie en als ie zich beter zou voelen nam ie contact met me op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dank je![]()
Ja ineens meerdere nageltopics, ik vind het wel tof!
Ik wil zo op internet niet onwijs alles vertellen, maar iig met mijn vriend (we wonen niet samen trouwens) gaat het niet goed.. Hij heeft heel veel problemen (niks met mij te maken trouwens) en nu is er iets heel erg kuts gebeurd in zijn leven en mede daardoor zit hij ook nog eens tegen overspannenheid aan (en/of een depressie) en sluit mij dan buiten zeg maar.
Dus dit is heel pittig om mee om te gaan zeg maar.
Ja, op die dagen ben ik niet voor niks extra gelukkig met m'n dubbele nationaliteitquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef Daph_ het volgende:
balen! hopen dan maar! Ik zelf zorg dat ik me altijd al in december inschrijf.. snap ook niet dat sommige mensen dat zo laat doen (mits je natuurlijk echt echt echt niet weet wat je wilt doen oid)quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Pfff net toekomstige school gebeld. Was het onduidelijk welk diploma's ik had. Ik heb wel dus m'n vmbo+ diploma, en havo niet afgerond, met 0,2 gezakt. Zegt dat mens dat ik wel beetje laat ben met inschrijven, en dat ik maar moet wachten tot de week van 17 augustus, want dan zijn de exta intakegesprekken. Want kennelijk zitten de klassen al volpfffff
![]()
Naja bij mij is het zo laat omdat ik 1,5 week geleden dus te horen kreeg dat ik was gezakt dus moest snel nieuwe studie en alles zoeken. Had me op 1 juli ingeschreven voor het MBO, en hoor dus gister ineens dat ik laat ben?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
balen! hopen dan maar! Ik zelf zorg dat ik me altijd al in december inschrijf.. snap ook niet dat sommige mensen dat zo laat doen (mits je natuurlijk echt echt echt niet weet wat je wilt doen oid)
Dat is mooi verrot dan!! Welke opleiding had je nou uiteindelijk gekozen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Pfff net toekomstige school gebeld. Was het onduidelijk welk diploma's ik had. Ik heb wel dus m'n vmbo+ diploma, en havo niet afgerond, met 0,2 gezakt. Zegt dat mens dat ik wel beetje laat ben met inschrijven, en dat ik maar moet wachten tot de week van 17 augustus, want dan zijn de exta intakegesprekken. Want kennelijk zitten de klassen al volpfffff
![]()
Dat maakt het inderdaad helemaal onmogelijk. Jij wilt helpen, maar hij wil het niet accepteren. Heel moeilijk!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef MissJ het volgende:
Dank je kleintje en mirannie![]()
het punt is dat ik hem zeer graag wil steunen en ik dit ook aankan, maar hij weigert tot nu toe mijn steun. Beetje lastig om precies uit te leggen hoe het zit, want op deze manier klinkt het zo bruut als je niet weet wat erachter zit.. Dus sja, hij sluit me buiten zeg maar. Sterker nog, hij wil nu even geen contact met mij en weet niet wanneer hij weer wel in staat is om contact met mij te hebben....![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Date gaat ook niet door. En ik heb een blaar door m'n pumps
![]()
Ik twitter nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Een dikke kus voor alle dames
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
quote:
Stijlvolle ballerina's een idee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh crap zeg ik ben op zoek naar nette zwarte of grijze schoenen voor een bruiloft maar ik heb van die moeilijke voeten en ik kan niet op hakken lopen
I'm in. ;Dquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
www.freeonlineepisodes.netquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:05 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand een website waar je gratis naar films of series kan kijken? I'm bored.
http://www.tv-dome.net/quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:05 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand een website waar je gratis naar films of series kan kijken? I'm bored.
Je moet ook niet zoveel drinken jijquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben weer klaar met werken trouwens. En tering sjakie, ik had een káter, niet normaal... ik moest bijna kotsen in de afwasmachine
![]()
Maar nu weer over en vanavond maar eens vroeg naar bed toe![]()
voor de meisjes die het moeilijk hebben!
SQ: hoe is het daar?? Gesprek nog niet klaar?
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel drinken jij![]()
Fijn dat je kater weer over is
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay for antislipmatjes van de zeeman
![]()
![]()
Mijn mamsie heeft ze geknipt muhahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...
welnee, gewoon 1 matje uitzoeken dat je het best geknipt hebt, die op de nieuwe leggen, en gewoon de contouren volgen, x6quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...
En T. dan? Niks geworden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Diconnected het volgende:
Bubs, sterkte! En respect van het afvallen, echt gewoon super!
Ik heb misschien vanmiddag een deejt met een langharig tuig
Nee, ik moet eerst werken aan mijn manier van communiceren. Ik ben er nu nog niet klaar voor. Maar over twee maanden hopelijk wel. Verder veel nuttige tips gekregen en ongeveer 700 ml gehuild.quote:
Onzeker? Was die gast niet 35? Darnquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
You go girl SQ
Naja T. heel lang verhaal. Meneer is heel onzeker en ik moet gewoon een vent hebben met ballen, maar er waren nog wel veel meer dingen. En tis eigenlijk nooit echt officieel 'over' verklaard, maar blijkbaar was ik niet zo heel boeiend ofzo, hij heeft niet echt getreurd erom. Want ik hoorde via via dat ie alweer een nieuwe vriendin heeft
Nee, 25.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzeker? Was die gast niet 35? DarnBij een wijf met ballen hoort idd een vent met ballen!
En lang haar = altijd goed
Maar hij zegt wel de date afquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, 25.Ja best wel fail zegmaar.
Hij heeft heel mooi lang haar
Mijn poes zit een stukje hogerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb een poes in m'n knieholte
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, wat kijk jij trouwens fucking vuil op je before foto, niet normaal![]()
HEBBUHHHHquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Bavaria, zo jammerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Heineken is iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed Joysa, van jou als limlander kan ik dat hebben. Wij brabantse boeren drinken gewoon Bav. Dat limburgs gedoe is ammel te moeilijk vur ons.
Nou en, is poes. Poes is lievvvvquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dit is die saaie. Eny is op jacht
Noh rozequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Diconnected het volgende:
Nubars zijn mooiheb er zelf ook 2. I wantz moar tooew.
Trouwens. Ik vind deze tas echt pretteh
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook nog wat lipglossjes van gosh, 1 euro per stuk.
All good things are wild and free.
Ik nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm vreselijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Tieteeeequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:36 schreef princess-a het volgende:
Chickies!
Ik zit me heul de tijd af te vragen hoe het kan dat ik de before foto's van Bubs heb gemist en de tietenserie.. Maar ik ben er uit; jullie hebben tijdens mijn dag werken 1.5 topic volgeluld he?ik ga nu op zoek naar dat topic (zit mobiel, hoop dat ik em kan vinden haha)
Wat een lief beginnersstashje zeggen we danquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog wel een goeie tietenfoto met bikini.
Ik moest lachen toen ik enkel de combi al op de foto zag....quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, nagelwiel en bier ook op de foto. Darn, vooroordeelbevestigend
Ik denk dat ik wel de langzaamst uitbreidende benquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat een lief beginnersstashje zeggen we dan![]()
En Dico, showeeee
Welke heb je?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou en, is poes. Poes is lievvvv. Ik wil MOAR Nubars
.
Zonder roze was ie leuk geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:33 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Poes is nu de deurstopper aan het opvrijen
Purple Rain en Teal Glitterquote:
Ik heb er nu net 101, en ik doe vanaf topic 1 meequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de langzaamst uitbreidende ben.
Dat rubber is fijn aan je kop ofzoquote:
Die zijn meuj!quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Purple Rain en Teal Glitter. Weet iemand de shippingcosts van Enchanted Beauty Spot voor bijv. 5/6 flesjes?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Poes is nu de deurstopper aan het opvrijen
Ik ook hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb er nu net 101, en ik doe vanaf topic 1 meezijn we samen sloom
Herman werd laatst wild van het rieten voetbad van mijn slippers. Ging 'ie allemaal overheen liggen wrijven met z'n neus, zijkant poot en hele lijf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat rubber is fijn aan je kop ofzo
[..]
Die zijn meuj!
En nee, even mailen?
Moet je alex vragen of dat fijn isquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat rubber is fijn aan je kop ofzo
[..]
Die zijn meuj!
En nee, even mailen?
Heeft hij een zoekmachine die zijn naam overal op het forum zoekt en elke seconde refresht ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die meldt zich toch binnen 8 seconden nu
Hij stalkt zijn muze denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft hij een zoekmachine die zijn naam overal op het forum zoekt en elke seconde refresht ?![]()
Het is gewoon een ernstige lurkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft hij een zoekmachine die zijn naam overal op het forum zoekt en elke seconde refresht ?![]()
Ik weet het niet!quote:
mn pc is aan het vastlopen, dan ben ik wat tragerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die meldt zich toch binnen 8 seconden nu
yeahquote:
Volgens mijn poes voelt dat fijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het niet!Heb wel allemaal rubber achter in mn auto nog steeds
maar nog nooit rubber aan mn hoofd gehad
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mn snor kriebelt...
rubber bij poesjes is ook fijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mijn poes voelt dat fijn
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mn snor kriebelt...
You make a mustache look hotquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Mn snor kriebelt...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
clown nodig voor een feestje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
It's a sexay!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DIE REED NIET. HAHAHAHAquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend belt: Ken je die mop van de trein naar Eindhoven?
ik een keer in de trein naar leiden, belt een vriend van me die altijd veel te lang lult... had er geen zin meer in, dus ik zo van "we rijden NU de schipholtunnel in!" en ik druk m weg. Al die mensen in de trein verschrikt opkijken omdat ze dachten dat ze i de verkeerde trein zatenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend belt: Ken je die mop van de trein naar Eindhoven?
We eten dus pizza
Lollerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik een keer in de trein naar leiden, belt een vriend van me die altijd veel te lang lult... had er geen zin meer in, dus ik zo van "we rijden NU de schipholtunnel in!" en ik druk m weg. Al die mensen in de trein verschrikt opkijken omdat ze dachten dat ze i de verkeerde trein zaten![]()
en die foto's!
Dag topjequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liet net mijn kwastje van nagellak op mn trainingsbroek vallen, wil ik het eraf halen, smeer ik mn topje vol met mn gelakte duim
Fail
Best wel dom, zou ik ook zo kunnen doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liet net mijn kwastje van nagellak op mn trainingsbroek vallen, wil ik het eraf halen, smeer ik mn topje vol met mn gelakte duim
Fail
Zeg, mot wel af en toe even lakken heur.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hallo? het hoort hier snel te gaan ja!
biertje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
SEX ON THE BEACH
WE DON;T MIND SAND IN OUR STILETTO'S
herkenbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Gister gelakt met Catrice From Dusk to Dawn, wel mooi, maar nu ik m'n nieuwe pretties zie.. heb ik zin om alweer te lakken.
Durequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik ook een baileys? Cosmopolitan is ook goed
Ok ok, bier is ook goed. Maar de laatste twee slokjes uit een fles vind ik te smerig voor woordenquote:
quote:
Ook dan issie lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]Is al wel eentje van vorig jaar winter hoor niet dat je denkt dat ik met lange mouwen zit.
Je wimper zit scheefquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]Is al wel eentje van vorig jaar winter hoor niet dat je denkt dat ik met lange mouwen zit.
Daar gooi je ook je peuk in!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok, bier is ook goed. Maar de laatste twee slokjes uit een fles vind ik te smerig voor woorden
Staat je vriend goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
de mouwen zijn nu niet echt opvallend aanwezig in deze foto... andere dingen daarentegen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Heb geen twitterquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Tsk, meninglozequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Ik ga Pool Party lakken. Gewoon omdat het kan.
Ja ik probeer hem mijn jurkjes aan te laten trekken maar dat gaat hem nog te snel.quote:
arm jongquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik probeer hem mijn jurkjes aan te laten trekken maar dat gaat hem nog te snel.Als hij deze foto ziet vermoord hij me.
Ik heb zo'n hekel aan twitter. Op tv, radio, overal is het twitterquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Haren uit je vriend trekken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag nog niet eens haren uit mijn vriend trekken
Okee, da's ook onbegonnen werk, maar toch
Lol! 3x raden wat ik atquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Lindytje het volgende:Klaar met eten! Soep uit blik en zelfgekookte rijstepap...
CAKE BOSS FTWquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een loserrr bij het weer op rtl4
Zometeen cake boss kijken![]()
Ik weet nu al dat ik daarna honger heb
Ik ook maar shrek lakjes zijn tof!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan twitter. Op tv, radio, overal is het twitter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lol! 3x raden wat ik atWel met rozijntjes erin, en champignonsoep
Oh, ik doe het alleen op alcoholrijke avondenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Lindytje het volgende:
KettingrokenHeerlijk! Je moet wat, op een alcoholloze avond...
ja, dat weet ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik doe het alleen op alcoholrijke avonden
Ja op discovery om 20:00 over een taartenbaasquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe tof is dat!!!!! Is dat een tvprogramma ofzo? (n00b)
jaaaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe tof is dat!!!!! Is dat een tvprogramma ofzo? (n00b)
Vet!! *zet tv aan*quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja op discovery om 20:00 over een taartenbaas
Voor een cake boss taart is altijd plaatsquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Cake Boss taarten zijn
Potver, nu heb ik zin in taart. En ik heb net gegeten.
Oeh, ik heb nog appeltaart in de koelkastquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Cake Boss taarten zijn
Potver, nu heb ik zin in taart. En ik heb net gegeten.
Op zo'n belletje wacht ik ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef PartyHardy het volgende:
Aahh dit is leuk, ik was met net aan het vervelen.![]()
We zouden gaan stappen met vriendinnen in Eindhoven en zeggen ze weer eens afdaar baal ik altijd zo van want ik ben een die-hard stapper (ga graag achter de mannen aan)
Nu dus maar een beetje dit volgen, ik heb nu lekker vakantie dus weer tijd over om jullie gezelschap te houden!
Nu hopen op een belletje van iemand die vraagt of ik toch nog zin heb om iets mee te gaan drinken..
.. k verwacht van niet
Ja maar, dan word ik nog ronder dan ik al ben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een cake boss taart is altijd plaats
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, met lange haren. Echt zo'n rocker.quote:
Rond is goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar, dan word ik nog ronder dan ik al ben.
M'n kleren motten wel blijven passen!!quote:
Doordeweeks issie minder flatteus hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Past goed bij de mooie Mevrouw SQ!
ik scheer me sinds een weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doordeweeks issie minder flatteus hoor
Vooral met baard
[ afbeelding ]
Haha ooeh is het zo erg? dan moet je zogenaamd even naar de WC en ren je snel naar de ander toe, het vergt wel een beetje planningsvermogen denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zo'n belletje wacht ik ook.
(Stiekem hoop ik dat 'ie geen zin heeft, ik heb geen zin in ontmoeting tussen scharrel 1 en scharrel 2.)
Is het een gamer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral met baard
[ afbeelding ]
Dan zit ie volquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Diconnected het volgende:
Wie komen er naar de meet @ Puckzzz btw? Bubbelbad is al gereserveerd oor mij en SQ
vind m met baard leuker hooowwwrrquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral met baard
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ja, oke, vooruitquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kleren motten wel blijven passen!!
Ik had altijd rockers, tot ik mijn boer vondquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, met lange haren. Echt zo'n rocker.Maar wan leukerd!
Nee, wel profi nerdquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
Lindy en![]()
Beetje incognito wel en onder spoiler, want als ze beneden komt en ziet dat ik haar foto post krijg ik klappen denk ik....
PRETTTTYYYYYYYYYYYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik kom zekerquote:
Er is vast nog wel een plekje voor mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Diconnected het volgende:
Wie komen er naar de meet @ Puckzzz btw? Bubbelbad is al gereserveerd oor mij en SQ
Lindy en![]()
Beetje incognito wel en onder spoiler, want als ze beneden komt en ziet dat ik haar foto post krijg ik klappen denk ik....
Oooh, mooie vrouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei trouwens
disclaimer
Lindy en![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ja, met jou er bij gerekendquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een plekje voor mij
Naja, op zich valt het wel mee (degene met wie ik zou gaan valt is noch scharrel 1, noch scharrel 2), maar de kans dat 1 en 2 beiden aanwezig zijn is nogal groot. En het is een ons kent ons clubje, dus mja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha ooeh is het zo erg? dan moet je zogenaamd even naar de WC en ren je snel naar de ander toe, het vergt wel een beetje planningsvermogen denk ik
Haha, njaa ik zou eigenlijk ook een date hebben deze/volgende week, ik ben alleen niet zo'n dater (nogal verlegen) en zit ook niet echt te wachten op een relatie, maar leuke avondjes met jongens wil ik wel![]()
Maar ik ga liever nu met de meiden stappen, helaaas hebben ze altijd allemaal smoesjes klaar..
Mooizo, want ik had volgens mij al gereserveerdquote:
Ik wil met jou en Dic bubbelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooizo, want ik had volgens mij al gereserveerd
Of was dat een plekje op een luchtbed?? Ik weet het niet meer...
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooizo, want ik had volgens mij al gereserveerd
Of was dat een plekje op een luchtbed?? Ik weet het niet meer...
Lindy en![]()
Pwetty dames! En toffe locatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Lindy en![]()
leeeeukk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal op de meet ook wel gebeuren, dus boeieequote:
ja, dat denk ik ook wel ja... haha!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar dat zal op de meet ook wel gebeuren, dus boeiee
Zuipen op meets was toch een mythe?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar dat zal op de meet ook wel gebeuren, dus boeiee
Ohjaaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuipen op meets was toch een mythe?
ja, dat zeggen we om mensen te lokken. En dan krijgen ze alleen ranjaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
mijn buren hebben het er nog overquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dat zeggen we om mensen te lokken. En dan krijgen ze alleen ranja
iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks gewend, zeker bejaarden!quote:
Ik ben heel verlegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks gewend, zeker bejaarden!
okee, lindy en ik en ijs zijn niet bepaald op den muil gevallen...
Dat is een feitquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan neem je toch een boerkini?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Trouwens, ik ga niet echt in het bubbelbad hoor... ik ga daar niet in mijn badpak rondhobbelen![]()
gewoon in je blote reet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Trouwens, ik ga niet echt in het bubbelbad hoor... ik ga daar niet in mijn badpak rondhobbelen![]()
Dat zei ik ook voor de meet, moet je eens aan Ijsdraak en SQ vragen hoe verlegen ik bleek te zijnquote:
Ik ontken niks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik weet dat ik et niet benquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook voor de meet, moet je eens aan Ijsdraak en SQ vragen hoe verlegen ik bleek te zijn
Lijkt me wel handig ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:08 schreef Loqi het volgende:
Komt er nog een apart topic voor de meet? Want deze chat gaat echt te snel voor mijen ik ga ze niet allemaal teruglezen
Eh wat voor blog is dat dan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was nog niet eens follower van jouw blog![]()
nu wel en zal je op mijn blog bij linkjes zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |