Op zo'n belletje wacht ik ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef PartyHardy het volgende:
Aahh dit is leuk, ik was met net aan het vervelen.![]()
We zouden gaan stappen met vriendinnen in Eindhoven en zeggen ze weer eens afdaar baal ik altijd zo van want ik ben een die-hard stapper (ga graag achter de mannen aan)
Nu dus maar een beetje dit volgen, ik heb nu lekker vakantie dus weer tijd over om jullie gezelschap te houden!
Nu hopen op een belletje van iemand die vraagt of ik toch nog zin heb om iets mee te gaan drinken..
.. k verwacht van niet
Ja maar, dan word ik nog ronder dan ik al ben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een cake boss taart is altijd plaats
Oh ik had echt een heel ander iemand verwacht, met lange haren. Echt zo'n rocker.quote:
Rond is goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar, dan word ik nog ronder dan ik al ben.
M'n kleren motten wel blijven passen!!quote:
Doordeweeks issie minder flatteus hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Past goed bij de mooie Mevrouw SQ!
ik scheer me sinds een weekquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doordeweeks issie minder flatteus hoor
Vooral met baard
[ afbeelding ]
Haha ooeh is het zo erg? dan moet je zogenaamd even naar de WC en ren je snel naar de ander toe, het vergt wel een beetje planningsvermogen denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zo'n belletje wacht ik ook.
(Stiekem hoop ik dat 'ie geen zin heeft, ik heb geen zin in ontmoeting tussen scharrel 1 en scharrel 2.)
Is het een gamer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral met baard
[ afbeelding ]
Dan zit ie volquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Diconnected het volgende:
Wie komen er naar de meet @ Puckzzz btw? Bubbelbad is al gereserveerd oor mij en SQ
vind m met baard leuker hooowwwrrquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral met baard
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ja, oke, vooruitquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n kleren motten wel blijven passen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |