mijn buren hebben het er nog overquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dat zeggen we om mensen te lokken. En dan krijgen ze alleen ranja
iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuipen op meets was toch een mythe?
Niks gewend, zeker bejaarden!quote:
Ik ben heel verlegen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niks gewend, zeker bejaarden!
okee, lindy en ik en ijs zijn niet bepaald op den muil gevallen...
Dat is een feitquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan neem je toch een boerkini?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Trouwens, ik ga niet echt in het bubbelbad hoor... ik ga daar niet in mijn badpak rondhobbelen![]()
gewoon in je blote reet?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Lindytje het volgende:
Trouwens, ik ga niet echt in het bubbelbad hoor... ik ga daar niet in mijn badpak rondhobbelen![]()
Dat zei ik ook voor de meet, moet je eens aan Ijsdraak en SQ vragen hoe verlegen ik bleek te zijnquote:
Ik ontken niks.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar ik weet dat ik et niet benquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook voor de meet, moet je eens aan Ijsdraak en SQ vragen hoe verlegen ik bleek te zijn
Lijkt me wel handig ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:08 schreef Loqi het volgende:
Komt er nog een apart topic voor de meet? Want deze chat gaat echt te snel voor mijen ik ga ze niet allemaal teruglezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |