quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
clown nodig voor een feestje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
It's a sexay!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
DIE REED NIET. HAHAHAHAquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend belt: Ken je die mop van de trein naar Eindhoven?
ik een keer in de trein naar leiden, belt een vriend van me die altijd veel te lang lult... had er geen zin meer in, dus ik zo van "we rijden NU de schipholtunnel in!" en ik druk m weg. Al die mensen in de trein verschrikt opkijken omdat ze dachten dat ze i de verkeerde trein zatenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend belt: Ken je die mop van de trein naar Eindhoven?
We eten dus pizza
Lollerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik een keer in de trein naar leiden, belt een vriend van me die altijd veel te lang lult... had er geen zin meer in, dus ik zo van "we rijden NU de schipholtunnel in!" en ik druk m weg. Al die mensen in de trein verschrikt opkijken omdat ze dachten dat ze i de verkeerde trein zaten![]()
en die foto's!
Dag topjequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liet net mijn kwastje van nagellak op mn trainingsbroek vallen, wil ik het eraf halen, smeer ik mn topje vol met mn gelakte duim
Fail
Best wel dom, zou ik ook zo kunnen doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liet net mijn kwastje van nagellak op mn trainingsbroek vallen, wil ik het eraf halen, smeer ik mn topje vol met mn gelakte duim
Fail
Zeg, mot wel af en toe even lakken heur.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hallo? het hoort hier snel te gaan ja!
biertje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
SEX ON THE BEACH
WE DON;T MIND SAND IN OUR STILETTO'S
herkenbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Gister gelakt met Catrice From Dusk to Dawn, wel mooi, maar nu ik m'n nieuwe pretties zie.. heb ik zin om alweer te lakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |