Durequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik ook een baileys? Cosmopolitan is ook goed
Ok ok, bier is ook goed. Maar de laatste twee slokjes uit een fles vind ik te smerig voor woordenquote:
quote:
Ook dan issie lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]Is al wel eentje van vorig jaar winter hoor niet dat je denkt dat ik met lange mouwen zit.
Je wimper zit scheefquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]Is al wel eentje van vorig jaar winter hoor niet dat je denkt dat ik met lange mouwen zit.
Daar gooi je ook je peuk in!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok, bier is ook goed. Maar de laatste twee slokjes uit een fles vind ik te smerig voor woorden
Staat je vriend goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
de mouwen zijn nu niet echt opvallend aanwezig in deze foto... andere dingen daarentegen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Heb geen twitterquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Een dikke kus voor alle dames
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
Tsk, meninglozequote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
![]()
Ik ga Pool Party lakken. Gewoon omdat het kan.
Ja ik probeer hem mijn jurkjes aan te laten trekken maar dat gaat hem nog te snel.quote:
arm jongquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik probeer hem mijn jurkjes aan te laten trekken maar dat gaat hem nog te snel.Als hij deze foto ziet vermoord hij me.
Ik heb zo'n hekel aan twitter. Op tv, radio, overal is het twitterquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef tliciouz het volgende:
Haren uit je vriend trekken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag nog niet eens haren uit mijn vriend trekken
Okee, da's ook onbegonnen werk, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |