Onzeker? Was die gast niet 35? Darnquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
You go girl SQ
Naja T. heel lang verhaal. Meneer is heel onzeker en ik moet gewoon een vent hebben met ballen, maar er waren nog wel veel meer dingen. En tis eigenlijk nooit echt officieel 'over' verklaard, maar blijkbaar was ik niet zo heel boeiend ofzo, hij heeft niet echt getreurd erom. Want ik hoorde via via dat ie alweer een nieuwe vriendin heeft
Nee, 25.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzeker? Was die gast niet 35? DarnBij een wijf met ballen hoort idd een vent met ballen!
En lang haar = altijd goed
Maar hij zegt wel de date afquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, 25.Ja best wel fail zegmaar.
Hij heeft heel mooi lang haar
Mijn poes zit een stukje hogerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb een poes in m'n knieholte
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, wat kijk jij trouwens fucking vuil op je before foto, niet normaal![]()
HEBBUHHHHquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Bavaria, zo jammerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Heineken is iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed Joysa, van jou als limlander kan ik dat hebben. Wij brabantse boeren drinken gewoon Bav. Dat limburgs gedoe is ammel te moeilijk vur ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |