quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Date gaat ook niet door. En ik heb een blaar door m'n pumps
![]()
Ik twitter nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Een dikke kus voor alle dames
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
quote:
Stijlvolle ballerina's een idee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh crap zeg ik ben op zoek naar nette zwarte of grijze schoenen voor een bruiloft maar ik heb van die moeilijke voeten en ik kan niet op hakken lopen
I'm in. ;Dquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Een dikke kus voor alle dames
Ik geef een OPI baby shrek setje weg @ twitter
www.freeonlineepisodes.netquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:05 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand een website waar je gratis naar films of series kan kijken? I'm bored.
http://www.tv-dome.net/quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:05 schreef Diconnected het volgende:
Weet iemand een website waar je gratis naar films of series kan kijken? I'm bored.
Je moet ook niet zoveel drinken jijquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben weer klaar met werken trouwens. En tering sjakie, ik had een káter, niet normaal... ik moest bijna kotsen in de afwasmachine
![]()
Maar nu weer over en vanavond maar eens vroeg naar bed toe![]()
voor de meisjes die het moeilijk hebben!
SQ: hoe is het daar?? Gesprek nog niet klaar?
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel drinken jij![]()
Fijn dat je kater weer over is
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yay for antislipmatjes van de zeeman
![]()
![]()
Mijn mamsie heeft ze geknipt muhahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...
welnee, gewoon 1 matje uitzoeken dat je het best geknipt hebt, die op de nieuwe leggen, en gewoon de contouren volgen, x6quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, goed he?? Ze hadden ze bij die van ons in het grijs zelfs!! Had ik dat maar eerder geweten, want nu heb ik gebroken wit en da's toch minder mooi in een grijze helmer... En nee, ik ga het niet opnieuw doen, dat op maat knippen is een takkewerk...
En T. dan? Niks geworden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:14 schreef Diconnected het volgende:
Bubs, sterkte! En respect van het afvallen, echt gewoon super!
Ik heb misschien vanmiddag een deejt met een langharig tuig
Nee, ik moet eerst werken aan mijn manier van communiceren. Ik ben er nu nog niet klaar voor. Maar over twee maanden hopelijk wel. Verder veel nuttige tips gekregen en ongeveer 700 ml gehuild.quote:
Onzeker? Was die gast niet 35? Darnquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:14 schreef Diconnected het volgende:
You go girl SQ
Naja T. heel lang verhaal. Meneer is heel onzeker en ik moet gewoon een vent hebben met ballen, maar er waren nog wel veel meer dingen. En tis eigenlijk nooit echt officieel 'over' verklaard, maar blijkbaar was ik niet zo heel boeiend ofzo, hij heeft niet echt getreurd erom. Want ik hoorde via via dat ie alweer een nieuwe vriendin heeft
Nee, 25.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzeker? Was die gast niet 35? DarnBij een wijf met ballen hoort idd een vent met ballen!
En lang haar = altijd goed
Maar hij zegt wel de date afquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, 25.Ja best wel fail zegmaar.
Hij heeft heel mooi lang haar
Mijn poes zit een stukje hogerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb een poes in m'n knieholte
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, wat kijk jij trouwens fucking vuil op je before foto, niet normaal![]()
HEBBUHHHHquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Bavaria, zo jammerquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic moet je tegenwoordig toch die 2 woorden ingeven voordat je kan uploaden?
Ik had net: bulimia result.!
Heineken is iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed Joysa, van jou als limlander kan ik dat hebben. Wij brabantse boeren drinken gewoon Bav. Dat limburgs gedoe is ammel te moeilijk vur ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |