Ah sta jij daar niet eens in...SCHANDE!quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
het is gelukt..
Nu moet ik alleen nog studeren op het verzinnen van betere TT's.
ohh.. en Miss MSX... mag ik al in de OP???
waar wil je in de OP?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:![]()
het is gelukt..
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
het is gelukt..
Hoe bevalt het leven met die kleine?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bij
Geen UI?
Het is wennenquote:
Tuintegel zou er ook bij moeten komen staan? En Zeemonster komt niet meer terug dus die zou eruit kunnen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done, vanaf volgende keer sta je erbij. Of je past de OP nu aan dan sta je er vanaf 'nu' bij
Geen UI?
http://www.google.com/imghp?hl=en&tab=wiquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb geen idee waar ik een leuke ui vandaan kan halen
en JEE!! ook in de OP
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #3 hier 1tje vragen gebaseerd op een foto van je fobo? Bekijk de OP maar eens voor voorbeelden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb geen idee waar ik een leuke ui vandaan kan halen
en JEE!! ook in de OP
Done. Stelletje zeurpietenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuintegel zou er ook bij moeten komen staan? En Zeemonster komt niet meer terug dus die zou eruit kunnen?
Ik weet niet hoehoeoe... ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Done. Stelletje zeurpieten
Iedereen kan het overigens aanpassen he
Wanneer is de verhuizing?
Ja vandaag! En daarom slaap ik al niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef MissMSX het volgende:
Hebben ze wel een indicatie gekregen van wanneer je die krijgt?
E nals je ze vandaag krijgt, wanner kun je dan verhuizen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja vandaag! En daarom slaap ik al niet meerMijn hoofd doet
maar ik vind ut spannend enzo...
![]()
Nou eerst ff kijken wat ik nodig heb om te klussen (witsel, andere dingen), dan kopen, dan verven/behangen, dan vloerbekleding uitkiezen en (laten) leggen, dan pas kan ik spullen verhuizen. Hopenlijk kan ik snel de spullen verhuizenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
E nals je ze vandaag krijgt, wanner kun je dan verhuizen?
Ik voeg je nu toe, jouw UI en Tuintegel UI ook.quote:
Ik geloof 1 dag? Maar anders kan Admiraal anaal het altijd nog aanpassen, is niet zo belangrijk want de volgende topicjes klopt het wel en is de OP uptodate...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
Tot wanneer kan ik de OP aanpassen??
Wat voor weer is het buiten? Lange mouwen? Lange mouwen + jasje of jasje + t-shirtje of alleen t-shirtje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef Lovechild het volgende:
Het is stormachtig.
Zowel binnen als buiten
t-shirtje en jasje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat voor weer is het buiten? Lange mouwen? Lange mouwen + jasje of jasje + t-shirtje of alleen t-shirtje?
Heb je een vast contract bij werkgever A? Weet niet in welke branche je zit, maar ik zou op dit moment toch voor vastigheid gaan. Niet dat je over 3 maanden ineens werkloos thuis zit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oeh... ik zit onverwacht ineens in dubio.... wat zouden jullie doen?
Je zit bij werkgever A, hebt het er an sich goed naar de zin , leuke collega'sen een normaal salaris.
Nu vraagt bedrijf B (van een voormalig collega) of ik daar kan komen werken , een veel beter salaris krijgen maar de functie is heel anders dan dat ik nu doe én de tijdsduur is nog niet geheel duidelijk....
Ik weet het even niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oeh... ik zit onverwacht ineens in dubio.... wat zouden jullie doen?
Je zit bij werkgever A, hebt het er an sich goed naar de zin , leuke collega'sen een normaal salaris.
Nu vraagt bedrijf B (van een voormalig collega) of ik daar kan komen werken , een veel beter salaris krijgen maar de functie is heel anders dan dat ik nu doe én de tijdsduur is nog niet geheel duidelijk....
Ik weet het even niet
Bij A heb ik idd een contract voor onbepaalde tijd. Bij B zou dat mogelijk wel kunnen (dwz ik heb gezegd 'alleen voor onbepaalde tijd') maar het kon niet gegarandeerd worden op korte termijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb je een vast contract bij werkgever A? Weet niet in welke branche je zit, maar ik zou op dit moment toch voor vastigheid gaan. Niet dat je over 3 maanden ineens werkloos thuis zit.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef tuintegel het volgende:
oh sorrie !!! Niet doorgehad dat ik de laatste post had gemaakt via mijn mobiel. Mijn excuses!
mmmmmmmm pizzaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo mini-pizza gemaakt voor de lekkere trek. Ff wachten tot ie klaar is :p
quote:
Das een kilo te veelquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga eerst vijf kg afvallen voordat ik weer een pizza naar binnen werk:P . Maar het is wel errug lekker een pizza.
En dan? Het is beiden dikmakend als je er iedere dag hopen van wegeet , denk ik ..quote:
je moet ook niet hopen wegetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En dan? Het is beiden dikmakend als je er iedere dag hopen van wegeet , denk ik ..
Vandaar dat ik ook niet meer in mijn zomerkleding pasquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je moet ook niet hopen wegeten
thanxquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voeg je nu toe, jouw UI en Tuintegel UI ook.
Net getest dmv preview, tis gelukt, Barretje80 moet ff de OP updaten of volgend topic sta je er wel bij![]()
![]()
Zag ik gisteren niets vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook niet meer in mijn zomerkleding pas
Je moet ook niet van die dure kleren kopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zetten ze veelste lange etiketten in zijkant van een t-shirt. Alle dure merken shirts hebben die. de goedkope van zeeman of zo hebben die niet, kan ik daaruit afleiden dat die veelste lange etiketten hip zijn? Trek ik ff een shirt aan, moet ie weer uit omdat ik er wat uit moet knippen.![]()
Doen ze in ondergoed ook. En dan knip ik ze eruit en neem dan ook vaak een stuk BH of onderbroek mee zodat ik nu tig BH's heb met een gat in de zijkant en ondergoed met een gat aan de bovenkantquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:41 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom zetten ze veelste lange etiketten in zijkant van een t-shirt. Alle dure merken shirts hebben die. de goedkope van zeeman of zo hebben die niet, kan ik daaruit afleiden dat die veelste lange etiketten hip zijn? Trek ik ff een shirt aan, moet ie weer uit omdat ik er wat uit moet knippen.![]()
Je bedoelt die bakken waar je kleren kan doneren voor 3e wereldlanden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik haal mijn kleren altijd uit die bakken langs de weg, heb nooit ergens last van.
Als ze die veelstelange etiketten nou precies in het midden van slipje maken heb je er nog wat aan als je daar een gat inknipt; nooit meer uit hoeven trekken voor het plassen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Doen ze in ondergoed ook. En dan knip ik ze eruit en neem dan ook vaak een stuk BH of onderbroek mee zodat ik nu tig BH's heb met een gat in de zijkant en ondergoed met een gat aan de bovenkant
Ja,..doen jullie dat niet dan? Klinkt dat vreemd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt die bakken waar je kleren kan doneren voor 3e wereldlanden?
Het klinkt een beetje vreemd ja... maar nu je het zegt: die blouse met mosterdvlek die je aan had op het strand kwam me al bekend voor...quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja,..doen jullie dat niet dan? Klinkt dat vreemd?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje vreemd ja... maar nu je het zegt: die blouse met mosterdvlek die je aan had op het strand kwam me al bekend voor...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
Alleen met ondergoed vind ik het iets ranziger maar ook daar wen je aan hoor. Laatst vond ik nog een damesslip met bh, beiden zat een gat aan de zijkant. De vrouw in kwestie heeft denk ik geprobeerd om de labels eruit te knippen.......
Ja toch, een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal Jill leuk vinden om te lezen, dat haar weggegooide ondergoed geen milieuvervuiling of verspilling is en nog wel gedragen/gebruikt wordt.
Zoiets zag ik ook maar dan niet voor ondergoed maar voor gedragen kleren doorverkopen als luxe supermooie hippe kleren... Dat was volgens mij in "Oplichters ontmaskerd..." wat ik overigens een hele goeie serie vindquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens zag laatst op tv dat je op internet nog een flinke duit vangt voor je gedragen ondergoed
Dit dus. Sommige mensen zijn echt té stom lijkt wel. Soms denk ik dat het gespeeld is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik kan dat soort programma's niet kijken. Ik kan er soms gewoon niet over uit waar sommige mensen intrappen. Zelfs van die hele opzichtige oplichtingspraktijken en nog lopen ze er zo in. En dan achteraf zielig doen bij een tv-programma.
RB stond ook in de loosduinse krant?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou ik gooi me oude kleren echt niet in zo'n bak. Die arme negertjes in Afrika krijgen d'r toch niets van aangezien alles hier in NL al uit de bakken wordt geraust door Polen, Roemenen en RB's. Stond laatst nog een stuk over in de Loosduinse krant.
Ik doneer aan Kikaquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RB stond ook in de loosduinse krant?![]()
Ff een ander vraagje : Doneer je wel eens geld aan stichtingen zoals tsunami-slachtoffers of kankerpatienten of Wereld Natuur Fonds enz enz?
Nee, ik ben lid van de postcodeloterij en steun daarmee tig goede doelenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een ander vraagje : Doneer je wel eens geld aan stichtingen zoals tsunami-slachtoffers of kankerpatienten of Wereld Natuur Fonds enz enz?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, ik ben lid van de postcodeloterij en steun daarmee tig goede doelen
Doe wel regelmatige mee aan van die particuliere acties. Ken bijvoorbeeld iemand die doet geld inzamelen voor een stichting en met dat geld bouwt ie waterputten in Uganda en deelt ie schoolspullen uit. Dan zie je gewoon meteen waar je geld naar toe gaat. Laatst nog voor $25 een Beagle een naam gegeven, kreeg het linkje van een kennis, las het verhaal, zag het filmpje en vond het zo zielig, moest natuurlijk ook aan mn eigen pluis denken (http://www.petsalive.com/).
Dus ik steun liever de kleinere initatieven.
Kan maar je moet dan buiten op de halte stempelen want dat kan niet in de RandstadRail zelfquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Overijsseljwz het volgende:
Belangrijke vraag!
[ afbeelding ]
Ik kom uit Zwolle (OVERIJSSEL) en ik ga vanaf 26 juli, een weekje op vakantie in Zoetermeer.
Zoals jullie nu al denken.. niks aan, maar nu heb ik een vraagje..
Kan je zonder OV Chip kaart, met de zogenaamde randstadrail, reizen naar Den Haag? om vervolgens een anderen tram te pakken, naar bv. de Schilderswijk of Scheveningen Strand?
Dit is mijn vraag, omdat ik hoor dat het in R.Dam en A.Dam niet meer kan, als ik het nieuws moet geloven.. Kan het in Den Haag nog wel? Want om nou voor een weekje zo'n chipkaart aan te vragen, vind ik zonde geld, zo'n ding aanschaffen kost namelijk al wat, en ik reis buiten mijn vakantie in Den Haag nooit met het openbaarveroer.
Ik ben je dankbaar voor je antwoord, lang leven de stripp'nkoarte.
in gewone tram kan je wel nog steeds stempelen maar wel minder automaten in de tramquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Overijsseljwz het volgende:
^ Dankjewel!![]()
Dus met een strippenkaart reizen in Den Haag lukt god zei dank wel.![]()
Bedankt voor je antwoord!
Ik keek er al tegen op, om vanaf centraal station Den haag, helemaal naar Scheveningen te lopen.
Welcome back!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:57 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
ff wachten op het vliegtuig terug naar Europa
Mogguh meis!quote:
oe!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:34 schreef MissMSX het volgende:
Mijn papa is vandaag jarig. M'n ouders komen langs en nemen gebakjes mee
Zolang de overheid het strippenkaart systeem nog niet in de ban heeft gedaan, blijft de HTM het gebruikenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:39 schreef Overijsseljwz het volgende:
^ Dankjewel!![]()
Dus met een strippenkaart reizen in Den Haag lukt god zei dank wel.![]()
Bedankt voor je antwoord!
Ik keek er al tegen op, om vanaf centraal station Den haag, helemaal naar Scheveningen te lopen.
Ook zonder de juiste genen kan je er een prima feestje bouwen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik denk niet dat ik dat ga doenIk ben niet zo'n Høker
Gefeliciteerd met je vader.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:34 schreef MissMSX het volgende:
Mijn papa is vandaag jarig. M'n ouders komen langs en nemen gebakjes mee
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:37 schreef summer29 het volgende:
Goedemorgen!!
We krijgen vandaag de sleutels van nieuwe huis!
![]()
Solid is onderweg om sleutels gaan halen.
Ikke ook!1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:37 schreef summer29 het volgende:
Goedemorgen!!
We krijgen vandaag de sleutels van nieuwe huis!
![]()
Solid is onderweg om sleutels gaan halen.
Wat moet dat kosten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd met alle sleutels en jarige papa's! :-)![]()
Hier ook nog lekker brak![]()
Een buurvrouw met "issues" is duidelijk niet goed voor mijn nachtrust. Van de week was de politie (voor de dere keer) bezig haar voordeur in te beuken, vannacht zat er een zeer boos iemand achter haar of haar vriend aan. Schreeuwen, schelden, keihard op hun deur bonken
![]()
Gelukkig staat haar huis te koop, ik hoop dat ze snel weg is.
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizenquote:
Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizen. Dan heb je meteen oppas LC
LC ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoon
99.500, staat al meer dan een half jaar te koop, dus wie weet kan je daar nog wat mee. Ik pm je de link even.quote:
Toch valt mijn stukje erg mee hoor. Wat extra herrie tijdens EK/WK maar verder ben ik érg tevreden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizen. Dan heb je meteen oppas LC
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd met al die sleutels! Ik ben nog zo moe!
+h en ik heb The book of Eli gezien , best een ok film!
HUH???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat een baggerweer is het buiten !
Niks aan !
Bewolkt en benauwdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat een baggerweer is het buiten !
Niks aan !
Dat wordt gas gevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Thanx. Nu in Wenen. Straks door naar Amsterdam
Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bewolkt en benauwd
Wil trouwens best je hond uitlaten hoor, moet je m wel alleen even naar Scheveningen komen brengen
Net ook lekker een grote ronde met kleine pluis gemaakt, dies nu helemaal op
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengen.
Zie je het al voor je !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.nrcnext.nl/stembureaus/
En dan inzoomen op Den HaagPVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
Ik heb een hele domme hond he... die stapt niet meer uit die tramquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloer
Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
Dank jullie wel
Sommige plafonden zijn paars geverfd door vorige huurders en de deuren zeepgroen. Erg apart...
Sum en ik vroegen ons af wie ons zou willen helpen morgen met bijv behang erafhalen? PM me anders ff...
De muren zijn van hetzelfde paars. zowat het hele huis is paars en de deuren zeepgroen. Dat viel me wel op maar ik had niet gezien dat het plafond ook paars was.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagen. waarvan 2 niet over te slaan zijn .
Maar paars? jezus ... kon de woningbouw dat niet witten? dan mag je wel een extra dekkende witsel halen... en vier keer witten ....
De deuren lichtjes opschuren en dan met een lakroller lakken in een andere kleur , dat komt wel goed maar het plafond paars![]()
Niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.nrcnext.nl/stembureaus/
En dan inzoomen op Den HaagPVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?
Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienenNormaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht).
Mmmmm.... dan probeer ik dat maar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.
Nou ja ik weet niet in tot hoeverre ik gelijk heb ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?
Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienenNormaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht). Ik heb 1 maand de tijd om gevonden gebreken te rapporteren en andere dingen die niet goed zijn zei de woningbouw.
Naar omstandigheden goed. Flink geschrokken natuurlijk. Flink gat in zn been. Zitten nu op het bureau om een verklaring af te geven. Andere neef (broer) zit ook op bureau....die was daar gaan vechten schijnbaar. Of iemand gaf hem een klap, geen idee wat daar nou mee aan de hand was - hij mag iig even afkoelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef tuintegel het volgende:
enerverend inderdaad, ziek persoon ook dat ie met een mes (of mesje , fijn is het sowieso niet!) tekeer gaat. Hoe gaat het met je neef en oom naar omstandigheden?
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega.. Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt ik opgebeld tijdens mijn werk...is het mijn vriendin die uit huis gehaald wordt door de politie, samen met de halve straat en straat om de hoek.... blijkt er een groot gaslek te zijn om de hoek ..... ik kom net thuis op het moment dat onze straat weer de huizen in mag maar om de hoek zijn ze nog aan het graven dus die gaan vannacht niet slapen
Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een avond voor sommige mensen gister
mogguh allemaal
Je weet maar nooit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Nee hier niet .. ja een paar verjaardagen , wie weet wat daar gebeurt
Voorlopig even genoeg spanning gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vandaag?
Mooi, dat kan ik me wel ff voorstellen....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Voorlopig even genoeg spanning gehad
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh iedereen!
Wat een verhalen weer om terug te lezen... RB gaat zo richting A'dam, even een middagje feesten.
Blijkbaar ook niet minder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef tuintegel het volgende:
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heul wel, RB was altijd partybeestje...... lijkt nu wel een opa
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Heb je lemonparty weleens gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....
Ik nietquote:
Mietjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik niet
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
daar ging mijn onschuldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereen
En goedemorgenIemand nog spannende plannen voor vandaag?
kan helaas niet helpen om 2 redenen 1) heb zo bday en 2) rugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
Welkom op internet!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega..
Houden zoquote:Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo cadeautjes gekocht voor mn bijna 1-jarige nichtje. Wat hebben ze toch te leuke kleertjes bij de H&M en te leuk speelgoed bij de Bart Smit. Je zou er bijna 6 4 kinderen voor nemen
Oh was dat de redenquote:
Mn moeder vond dat ik te oud was voor Barbapapa sokkenquote:
Ik heb nog ergens een boerkapappa shirt! (van de haagse marktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh was dat de reden![]()
Kwam ook leuk old skool speelgoed tegen wat ik vroeger zelf ook heb gehad! Te leuk.
En bij de H&M hadden ze briljante kleertjes met Barbapapa erop.
Nog niks , ik lust geen gebakquote:
Jama ze is mijn Barbapapa-deskundige....dat is ze al sinds mn 0ste jaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Dan ben je ook te oud voor je moeder om zich met jouw keuzes te bemoeien
Fijn van het shirtje
Het is duidelijk tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jama ze is mijn Barbapapa-deskundige....dat is ze al sinds mn 0ste jaar
Dat ligt helemaal aan wat voor zeil je gaat kopen, en tegenover wat voor laminaat je het vergelijkt. Zoals met heel veel dingen, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil niet van die ontzettend goedkoop rommel kopen, wat is acceptabel prijs per meter maal 4 meter breed voor stof en voor zeil/vinyl?
Is het waar dat zeil goedkoper is dan laminaat?
Ik blijf met open mond naar dat programma kijken..zo bizar! Die moeders willen zelf gewoon heel graag beauty queen zijn maar zijn te lelijk daarvoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Laminaat/zeil/vinyl is wel makkelijker schoon te houden als het kleine kattegrut eens wat laat lopen.
Ik zapte trouwens net langs Toddlers & Tiara's op Discovery, wat een walgelijk programma. Ze zouden die moeders direct allemaal levenslang moeten opsluiten.
Voor wie het niet kent:
60m2 voor het hele huis. In slaapkamer wilt sum stoffen vloerbekleding en in keuken wil ik zeil. De rest laat ik nog ff open, ff kijken voor laminaat dan...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan wat voor zeil je gaat kopen, en tegenover wat voor laminaat je het vergelijkt. Zoals met heel veel dingen, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt...
Laminaat kán ook redelijk goedkoop. Ik weet niet hoeveel vloeroppervlakte je hebt? Aangezien het een huurhuisje is, zou ik de optie van goedkoop laminaat ook een bekijken
bij gamma heb je laminaat voor 8 euro de m2.. in jouw geval is dat zo'n 500 eur( excl de onder bedekking, daar ben je ook zo'n 250 aan kwijt..) ( ik heb net ook voor 60m2 laminaat gehaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
60m2 voor het hele huis. In slaapkamer wilt sum stoffen vloerbekleding en in keuken wil ik zeil. De rest laat ik nog ff open, ff kijken voor laminaat dan...
Oh, ik doe dat ook met mijn dochters. Is dat gek dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zapte trouwens net langs Toddlers & Tiara's op Discovery, wat een walgelijk programma. Ze zouden die moeders direct allemaal levenslang moeten opsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Ik mail je wel een plattegrond van mijn huis, dan heb je een idee hoe het uitziet. Via je fokadres?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga naar bed, net thuis
Sok, mochten er niet teveel hoeken zitten kan ik evt tapijt leggen en snijden. Laminaat is sowieso geen probleem, draai ik me hand niet voor om.
Tja geen idee .. toch een verschil in persoon? Ik weet ook gewoon zeker dat ik geen vier kinderen aan zou kunnen , dat vind ik echt knap van LC.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:20 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe kan je na het verzorgen van 4 kids, het huishouden doen en je man verwennen NOG wakker blijven? Ik zou verwachten dat je doodop neerploft...
Tja...nou...je moet he?! T zijn er nou eenmaal vier, beetje te laat om te zeggen dat ik het niet aankanquote:Op zondag 18 juli 2010 02:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja geen idee .. toch een verschil in persoon? Ik weet ook gewoon zeker dat ik geen vier kinderen aan zou kunnen , dat vind ik echt knap van LC.
Nu ja , ik vind het knapquote:Op zondag 18 juli 2010 02:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja...nou...je moet he?! T zijn er nou eenmaal vier, beetje te laat om te zeggen dat ik het niet aankan
Wat voor lui wonen daar dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef tuintegel het volgende:
Goh wat wonen er toch aso lui in de soesterbergstraat. Bah
Daar hoef ik dus ook niet te kijken voor een leuke koopwoning !
en wat is je budget??quote:Op zondag 18 juli 2010 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor lui wonen daar dan?Wat voor koopwoning ben je naar op zoek?
Je klinkt nu als mijn zus............quote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil een huis met een tuin , het liefst in Den Haag. Maar als ik zo om mij heen kijk woon ik nu al in een heel leuk straatje , alleen is het huur .
Gezamenlijke tuin ook goed?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil een huis met een tuin , het liefst in Den Haag. Maar als ik zo om mij heen kijk woon ik nu al in een heel leuk straatje , alleen is het huur .
Gezien de band met je zus, ik vind dat ik ook genoegen kan nemen met wat ik heb ... ik zit goed , leuke (vooral geen asociale ) buren.. wat is er mis mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je klinkt nu als mijn zus............
Juist niets,... mijn zus 'klaagt' ook altijd dat ze in een huurhuis zit. Dat het een nieuw huis in een goede buurt met voor en achtertuin is vindt ze dan weer minder belangrijk. Ik zou zeggen, als je goed zit,..lekker blijven zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gezien de band met je zus, ik vind dat ik ook genoegen kan nemen met wat ik heb ... ik zit goed , leuke (vooral geen asociale ) buren.. wat is er mis mee?
Dat opbouwen is waar,.... maar verders zit je idd goed. Volgens mij is het bij jullie alitjd wel rustig op straat toch? Kinderen kunnen gewoon spelen etc?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:28 schreef tuintegel het volgende:
dan klink ik niet als je zus , want ik vind het wel belangrijk dat ik in een goede buurt zit. Je mag hier alleen niet zomaar alles veranderen wanneer je wil
Dat is het enige nadeel en je bouwt niets op .. maar goed , ik klaag verder ook niet over mijn huis , dat is namelijk prima
is dat zo... is mij niet eens zo erg opgevallen ......quote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Overigens verschillen wij op genoeg onderdelen van mening lol.
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
is dat zo... is mij niet eens zo erg opgevallen ......
Maarre..kom je toch bij mij wonen,..ik ga een huis naast LC kopen
Oh je bedoelde bij jou wonen. Dat is niet goed voor je gezondheid joh .. twee van die drukke types in je huis , waarvan 1 je tirannisseert als je rommel maaktquote:Op zondag 18 juli 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Drie op een rij??? Wie mis ik nou?
De vraag moet dan natuurlijk ook zijn; wie onderhoud de tuin......
Ik vind het juist heel een heel goede Yin en Yang... druk en rustigquote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh je bedoelde bij jou wonen. Dat is niet goed voor je gezondheid joh .. twee van die drukke types in je huis , waarvan 1 je tirannisseert als je rommel maakt
Nee geen tuin.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jadan wonen we drie op een rij , wie van jullie heeft een tuin
.
Je moet m ook wel op slot zetten hequote:Op zondag 18 juli 2010 05:26 schreef Marvelous het volgende:
GVD!!!
kom nu net thuis, is me fiets weg!! gejat!! ALWEER!!!
Gezocht, een fiets die fietst..
Koekje voor Frits!quote:Politiehond Frits vindt verdachte steekincident
Den Haag – Politiehond Frits vond vrijdagavond 16 juli in het magazijn van een supermarkt aan de Westduinweg een 17-jarige jongen, die ervan verdacht wordt kort daarvoor een leeftijdsgenootje te hebben neergestoken.
Om 21.50 uur kreeg de politie een melding van een ruzie bij een supermarkt aan de Westduinweg. Daar aangekomen troffen de agenten het gewonde 17-jarige slachtoffer aan. De Hagenaar bleek in zijn been te zijn gestoken. Direct werd de omgeving afgezet en een onderzoek ingesteld. Omdat de verdachte volgens getuigen de supermarkt zou zijn ingevlucht, werd de hulp van politiehond Frits en zijn begeleider ingeroepen. Nadat het hele pand was doorzocht, vond de hond in het magazijn een luik, dat toegang gaf tot de kelder. In de kelder – verstopt achter een luchtkoker – vond Frits uiteindelijk de verdachte. De 17-jarige Hagenaar liep hierbij een bijtwond aan zijn been op. Nadat hij aan de verwonding was behandeld, werd hij ingesloten op het politiebureau. Het slachtoffer mocht na behandeling in het ziekenhuis naar huis. De recherche onderzoekt de zaak.
Hij stond met een action slot aan een lantaarnpaal vastquote:
Dat zeg ik je moet m wel op slot zettenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hij stond met een action slot aan een lantaarnpaal vast
Ik mag toch aannemen dat je hebt gezien dat het om een appartement gaat?quote:
Maar Marvelous wel?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zeg ik je moet m wel op slot zetten
Weet je wat serieus ook helpt, een sneu fietsmandje op je fiets. Geen enkele zelfrespecterende fietsendief gaat met een bejaardenmandje rijden
Nou... uh.... ik kan natuurlijk ja zeggen en dan geen flater slaanquote:Op zondag 18 juli 2010 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je hebt gezien dat het om een appartement gaat?
Ik had je al eens gevraagd wiens club voetbalshirt dat is die Johny Bravo op je UI aan heeft? Heb je daar antwoord op gegeven?quote:
Volgens mij wel, ...Calex was het niet met me eensquote:Op zondag 18 juli 2010 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had je al eens gevraagd wiens club voetbalshirt dat is die Johny Bravo op je UI aan heeft? Heb je daar antwoord op gegeven?
Oke, dus toch.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ...Calex was het niet met me eens.
Het is een Ajaxshirt.
Yep, kun je eens wat 'uren maken'quote:Op zondag 18 juli 2010 18:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Que? zodat ik eindelijk eens slaap.
mazzelaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef tuintegel het volgende:
daar ben ik wel aan toe inderdaad en woensdag naar het strand
En kon ik maar gezellig mee naar het strand!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef tuintegel het volgende:
daar ben ik wel aan toe inderdaad en woensdag naar het strand
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
En kon ik maar gezellig mee naar het strand!
Nope, we wilden vandaag gaan kijken bij megastores voor de vloeren maar ik ontdekte nog redelijk op tijd dat ze dicht zijn vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?
Morgen gaat Solid huur in Scheveningen opzeggen bij woningbouw.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:51 schreef summer29 het volgende:
De vloeren blijft nog steeds moeilijk... Behalve onze slaapkamer die komt vloerbedeking. Ik wil niet meer eens wakker worden met warme voetjes op koude vloeren.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.
Of een kleed. Je kan ook een deal sluiten met je onderburen, als je die hebt, dat ze flink stoken in die kamer. Vloerverwarmingquote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.
Hobbydeformatie van mij hoor, maar was je er eerder geweest en wat vond je ervan?quote:
Overal van die goedkope matjes van de IKEAquote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Of een kleed. Je kan ook een deal sluiten met je onderburen, als je die hebt, dat ze flink stoken in die kamer. Vloerverwarming
Wie moet er dan 's ochtends koffie voor hem zetten en zijn brood smeren?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef summer29 het volgende:
niet als hij vroeg moet beginnen met werken als hij baan heeft!
Ik bespeur een hoog gehalte aan prinsessengedrag.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef summer29 het volgende:
Slippers/sloffen ja dat is waar. Maar geen zin om te gaan zoeken als mijn katje ermee heeft gespeeld en dan net wakker.
Zij de bed uit om brood voor me te smeren en koffie te zetten? Ik vrees dat dat nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie moet er dan 's ochtends koffie voor hem zetten en zijn brood smeren?![]()
Zelfs niet als er een hoogpolig tapijtje ligt te wachten naast het bed? Ik vind dat je als potentiële kostwinnaar wel wat tegeneisen mag stellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
Zij de bed uit om brood voor me te smeren en koffie te zetten? Ik vrees dat dat nooit zal gebeuren.
Ze beloofd het zegt ze net. Zal ik het zwart op wit laten zetten? Denk dat het net zo standhoudt als haar voornemen om per 2 januari 2010 te stoppen met roken wat ze maar een half uur heeft volgehouden....quote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als er een hoogpolig tapijtje ligt te wachten naast het bed? Ik vind dat je als potentiële kostwinnaar wel wat tegeneisen mag stellen.Zij d'r tapijt, jij je koffie bij het ontbijt.
Ook laminaat in keuken? Lijkt me niet zo verstandig aangezien laminaat slecht tegen water of vocht kan?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
Tapijt in de slaapkamer, tegels in badkamer en toilet, houten vloer voor de rest.
goed plan!!quote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs niet als er een hoogpolig tapijtje ligt te wachten naast het bed? Ik vind dat je als potentiële kostwinnaar wel wat tegeneisen mag stellen.Zij d'r tapijt, jij je koffie bij het ontbijt.
nu je mij net vertelde over bekenden die dat wel doet doe ik dat ook met liefde. Enquote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze beloofd het zegt ze net. Zal ik het zwart op wit laten zetten? Denk dat het net zo standhoudt als haar voornemen om per 2 januari 2010 te stoppen met roken wat ze maar een half uur heeft volgehouden....
Zwart op wit zetten, inlijsten en ophangen aan een muur die ze vanuit bed kan zien. Dan hoef je er alleen maar naar te wijzen als ze niet spontaan opstaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ze beloofd het zegt ze net. Zal ik het zwart op wit laten zetten? Denk dat het net zo standhoudt als haar voornemen om per 2 januari 2010 te stoppen met roken wat ze maar een half uur heeft volgehouden....
Wat bedoel je dan met hout? Dat ik de vloer die je ziet in een lege onbewoonde woning schuurt en lakt? (gaat sowieso niet omdat het hele huis uit betonnen vloer bestaat).quote:Op zondag 18 juli 2010 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben hier ook laminaat en dat gaat prima
Maar ik had het over hout, niet laminaat
Google maar eens op houten vloerenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met hout? Dat ik de vloer die je ziet in een lege onbewoonde woning schuurt en lakt? (gaat sowieso niet omdat het hele huis uit betonnen vloer bestaat).
Ziet duur uit. Kijk, als het een koophuis was zou het een investering zijn, nu wil ik een niet al te dure mooie resultaat. Dus niet te goedkoop maar wel iets waar ik (en prinsesje) blij mee zouden zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Google maar eens op houten vloeren.
Ben ik wel met je eens. Maar Sum denkt dat het reuze zal meevallen met het vies worden van de tapijt in slaapkamer aangezien de kat daar niet mag komen en ze er ook niet zal roken. We zien wel, heb maar 1 winkel bezocht gespecialiseerd in tapyt en zeil.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Owja en in de huiskamer hebben we een kleed bij de zithoek. Das ook heel handig, als het na en tijdje goor, bevlekt of niet meer naar je smaak is.....kleed eruit en nieuw kleed erin. Met vloerbedekking gaat dat toch iets moeilijker
Slaapkamer - hoogpolig tapijtquote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef SolidasRock het volgende:
Dan mijn vraag aan jullie:
Welke vloerbekleding zou er moeten komen in:
Slaapkamer?
Woonkamer?
Hal+overloop?
Logeerslaapkamer?
Keuken?
Ik vraag dus niet wat in mijn huis moet komen maar wat jullie willen gebruiken als vloerbekleding in die ruimtes. Ik heb het idee dat de meesten van jullie overal laminaat zouden leggen?
Weer niet goed gesmeerd ?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Barretje80 het volgende:
Daarna even naar het strand geweest (scheveningen-haven) en lekker 1 schouder verbrand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |