Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een avond voor sommige mensen gister
mogguh allemaal
Je weet maar nooit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Nee hier niet .. ja een paar verjaardagen , wie weet wat daar gebeurt
Voorlopig even genoeg spanning gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vandaag?
Mooi, dat kan ik me wel ff voorstellen....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Voorlopig even genoeg spanning gehad
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh iedereen!
Wat een verhalen weer om terug te lezen... RB gaat zo richting A'dam, even een middagje feesten.
Blijkbaar ook niet minder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef tuintegel het volgende:
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heul wel, RB was altijd partybeestje...... lijkt nu wel een opa
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Heb je lemonparty weleens gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....
Ik nietquote:
Mietjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik niet
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
daar ging mijn onschuldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereen
En goedemorgenIemand nog spannende plannen voor vandaag?
kan helaas niet helpen om 2 redenen 1) heb zo bday en 2) rugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
Welkom op internet!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega..
Houden zoquote:Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |