Wat moet dat kosten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd met alle sleutels en jarige papa's! :-)![]()
Hier ook nog lekker brak![]()
Een buurvrouw met "issues" is duidelijk niet goed voor mijn nachtrust. Van de week was de politie (voor de dere keer) bezig haar voordeur in te beuken, vannacht zat er een zeer boos iemand achter haar of haar vriend aan. Schreeuwen, schelden, keihard op hun deur bonken
![]()
Gelukkig staat haar huis te koop, ik hoop dat ze snel weg is.
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizenquote:
Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizen. Dan heb je meteen oppas LC
LC ik zeg doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoon
99.500, staat al meer dan een half jaar te koop, dus wie weet kan je daar nog wat mee. Ik pm je de link even.quote:
Toch valt mijn stukje erg mee hoor. Wat extra herrie tijdens EK/WK maar verder ben ik érg tevreden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizen. Dan heb je meteen oppas LC
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd met al die sleutels! Ik ben nog zo moe!
+h en ik heb The book of Eli gezien , best een ok film!
HUH???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat een baggerweer is het buiten !
Niks aan !
Bewolkt en benauwdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Wat een baggerweer is het buiten !
Niks aan !
Dat wordt gas gevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Thanx. Nu in Wenen. Straks door naar Amsterdam
Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bewolkt en benauwd
Wil trouwens best je hond uitlaten hoor, moet je m wel alleen even naar Scheveningen komen brengen
Net ook lekker een grote ronde met kleine pluis gemaakt, dies nu helemaal op
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengen.
Zie je het al voor je !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
Kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.nrcnext.nl/stembureaus/
En dan inzoomen op Den HaagPVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
Ik heb een hele domme hond he... die stapt niet meer uit die tramquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloer
Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
Dank jullie wel
Sommige plafonden zijn paars geverfd door vorige huurders en de deuren zeepgroen. Erg apart...
Sum en ik vroegen ons af wie ons zou willen helpen morgen met bijv behang erafhalen? PM me anders ff...
De muren zijn van hetzelfde paars. zowat het hele huis is paars en de deuren zeepgroen. Dat viel me wel op maar ik had niet gezien dat het plafond ook paars was.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagen. waarvan 2 niet over te slaan zijn .
Maar paars? jezus ... kon de woningbouw dat niet witten? dan mag je wel een extra dekkende witsel halen... en vier keer witten ....
De deuren lichtjes opschuren en dan met een lakroller lakken in een andere kleur , dat komt wel goed maar het plafond paars![]()
Niet echt verrassend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.nrcnext.nl/stembureaus/
En dan inzoomen op Den HaagPVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?
Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienenNormaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht).
Mmmmm.... dan probeer ik dat maar...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.
Nou ja ik weet niet in tot hoeverre ik gelijk heb ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?
Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienenNormaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht). Ik heb 1 maand de tijd om gevonden gebreken te rapporteren en andere dingen die niet goed zijn zei de woningbouw.
Naar omstandigheden goed. Flink geschrokken natuurlijk. Flink gat in zn been. Zitten nu op het bureau om een verklaring af te geven. Andere neef (broer) zit ook op bureau....die was daar gaan vechten schijnbaar. Of iemand gaf hem een klap, geen idee wat daar nou mee aan de hand was - hij mag iig even afkoelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef tuintegel het volgende:
enerverend inderdaad, ziek persoon ook dat ie met een mes (of mesje , fijn is het sowieso niet!) tekeer gaat. Hoe gaat het met je neef en oom naar omstandigheden?
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega.. Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt ik opgebeld tijdens mijn werk...is het mijn vriendin die uit huis gehaald wordt door de politie, samen met de halve straat en straat om de hoek.... blijkt er een groot gaslek te zijn om de hoek ..... ik kom net thuis op het moment dat onze straat weer de huizen in mag maar om de hoek zijn ze nog aan het graven dus die gaan vannacht niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |