abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:54:52 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_84124408
Gefeliciteerd met de sleutel!

En goedemorgen allen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:19:54 #102
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84125199
Gefeliciteerd met al die sleutels! Ik ben nog zo moe!

+h en ik heb The book of Eli gezien , best een ok film !
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_84127390
Gefeliciteerd met alle sleutels en jarige papa's! :-)

Hier ook nog lekker brak
Een buurvrouw met "issues" is duidelijk niet goed voor mijn nachtrust. Van de week was de politie (voor de dere keer ) bezig haar voordeur in te beuken, vannacht zat er een zeer boos iemand achter haar of haar vriend aan. Schreeuwen, schelden, keihard op hun deur bonken
Gelukkig staat haar huis te koop, ik hoop dat ze snel weg is.
Don't you love her madly?
pi_84127660
Yay voor de sleutels

Heb gisteren uit pure verveling Final Destination 3 zitten kijken
pi_84127727
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd met alle sleutels en jarige papa's! :-)

Hier ook nog lekker brak
Een buurvrouw met "issues" is duidelijk niet goed voor mijn nachtrust. Van de week was de politie (voor de dere keer ) bezig haar voordeur in te beuken, vannacht zat er een zeer boos iemand achter haar of haar vriend aan. Schreeuwen, schelden, keihard op hun deur bonken
Gelukkig staat haar huis te koop, ik hoop dat ze snel weg is.
Wat moet dat kosten?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:45:30 #106
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84128615
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten?
Ga je naar het levendige Laakkwartier verhuizen . Dan heb je meteen oppas LC
pi_84129296
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoon
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:03:26 #108
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84129388
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nou ik dacht eigenlijk meer dat LC dan bij mij kon komen opruimen...... maar we kunnen natuurlijk een mooie regeling afspreken, ik pas af en toe op en LC maakt af en toe schoon
LC ik zeg doen
pi_84129427
Dat je voor 'af en toe' schoonmaken naar Laak gaat verhuizen. Zou gewoon een huishoudster inhuren waar je nu woont
pi_84130286
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten?
99.500, staat al meer dan een half jaar te koop, dus wie weet kan je daar nog wat mee. Ik pm je de link even.
Ennuh...schoonmaakdiensten in ruil voor oppasdiensten:
pi_84130420
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Toch valt mijn stukje erg mee hoor. Wat extra herrie tijdens EK/WK maar verder ben ik érg tevreden.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:31:22 #112
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84130556
Das niet veel voor een huis..inclusief schoonmaak! Ik wil ook een schoonmaakster , of nou nee , ik wil iemand die de hond uitlaat!
pi_84131060
Das ook geen geld..... waarom is het nog niet verkocht weet je dat?
pi_84131286
Ik wil zelf eigenlijk ook een schoonmaakster

Ik heb nog geen idee waarom het niet verkocht is. Ze woont er denk ik een jaar of twee en voor die tijd was het een huurhuis. Die mensen woonden er al voordat wij kwamen wonen.
Tegenover ons staat ook een huis te koop en dat staat het al meer dan twee jaar! Maar dat huis heeft in de tijd dat wij er wonen al 3 bewoners gehad, dus met dat huis is iets denk ik...
pi_84131343
Er is trouwens tussen de 2 bewoners in ook flink geklust en er zit een mooie nieuwe voordeur in (de vorige was immers aan gort gebeukt )
pi_84131380
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef tuintegel het volgende:
Gefeliciteerd met al die sleutels! Ik ben nog zo moe!

+h en ik heb The book of Eli gezien , best een ok film !
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:56:02 #117
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84133756
Wat een baggerweer is het buiten !
Niks aan !
pi_84133854
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Niks aan !
HUH???
pi_84134148
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef tuintegel het volgende:
Niks aan !
Bewolkt en benauwd

Wil trouwens best je hond uitlaten hoor, moet je m wel alleen even naar Scheveningen komen brengen
Net ook lekker een grote ronde met kleine pluis gemaakt, dies nu helemaal op
pi_84134888
Oh ik wou net zeggen het is niet koud toch? Beetje bewolking...moet kunnen.
pi_84136272
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 06:59 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Welcome back!
Thanx. Nu in Wenen. Straks door naar Amsterdam
pi_84136360
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:07 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Thanx. Nu in Wenen. Straks door naar Amsterdam
Dat wordt gas geven
pi_84136496
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat wordt gas geven
ik zal het doorgeven aan de piloot
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:01:29 #124
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84138407
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Bewolkt en benauwd

Wil trouwens best je hond uitlaten hoor, moet je m wel alleen even naar Scheveningen komen brengen
Net ook lekker een grote ronde met kleine pluis gemaakt, dies nu helemaal op
Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengen .
pi_84138441
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Is goed , ben je thuis dan kom ik hem nu brengen .

Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
pi_84138577
http://www.nrcnext.nl/stembureaus/

En dan inzoomen op Den Haag PVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:12:47 #127
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84138755
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Je kan hem ook bij mij brengen straks, kan ie hele avond bij mij in de cabine zitten
Zie je het al voor je !
pi_84138822
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:

En dan inzoomen op Den Haag PVV gebied Houtwijk, waldeck, loosduinen. Het allochtonen gedeelte de Rade/Stede is van PvdA en omgeving scheveningen/bohemen/Laan van NOI is voor de VVD
Kan geen toeval zijn
pi_84142475
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloer
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:15:08 #130
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84142590
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Deurtje open, riempje + hond naar buiten, deurtje dicht en dan van halte naar halte rijden, aan het eind van de dag zal ie meteen neerploffen op TT vloer
Ik heb een hele domme hond he... die stapt niet meer uit die tram .Hij zal het waarschijnlijk prachtig vinden in de tram / RR en als een prinsje ernaast blijven zitten
pi_84143947
Na 4 uurtjes geslapen vanmorgen heb ik alsnog toch bere gezellige dagje gehad met mijn vriendin uit Arnhem die ik al 2 jaar niet gezien heb!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:16:19 #132
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_84145172
Gefeliciteerd Barretje &Soldid & sum met de (virtuele) sleutels

Gefeliciteerd Miss&air met jullie (schoon)pa

Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_84150127
Dank jullie wel

Sommige plafonden zijn paars geverfd door vorige huurders en de deuren zeepgroen. Erg apart...

Sum en ik vroegen ons af wie ons zou willen helpen morgen met bijv behang erafhalen? PM me anders ff...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:57:11 #134
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84150316
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
Dank jullie wel

Sommige plafonden zijn paars geverfd door vorige huurders en de deuren zeepgroen. Erg apart...

Sum en ik vroegen ons af wie ons zou willen helpen morgen met bijv behang erafhalen? PM me anders ff...
Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagen . waarvan 2 niet over te slaan zijn .

Maar paars? jezus ... kon de woningbouw dat niet witten? dan mag je wel een extra dekkende witsel halen... en vier keer witten ....

De deuren lichtjes opschuren en dan met een lakroller lakken in een andere kleur , dat komt wel goed maar het plafond paars
pi_84150684
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Dit weekend gaat voor mij niet lukken ... vier verjaardagen . waarvan 2 niet over te slaan zijn .

Maar paars? jezus ... kon de woningbouw dat niet witten? dan mag je wel een extra dekkende witsel halen... en vier keer witten ....

De deuren lichtjes opschuren en dan met een lakroller lakken in een andere kleur , dat komt wel goed maar het plafond paars
De muren zijn van hetzelfde paars. zowat het hele huis is paars en de deuren zeepgroen. Dat viel me wel op maar ik had niet gezien dat het plafond ook paars was.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 22:55:01 #136
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_84153496
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:

Niet echt verrassend.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_84154314
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?

Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienen Normaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht). Ik heb 1 maand de tijd om gevonden gebreken te rapporteren en andere dingen die niet goed zijn zei de woningbouw.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2010 23:14:24 ]
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:14:38 #138
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_84154390
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
kzit te denken, in hoeverre heeft tuintegel gelijk? Kan ik bij woningbouw aankloppen voor de paarse plafond in de overloop en de hal en in de keuken is het zeepgroene plafond (heb filmpje gemaakt om te kunnen showen aan vriendin van Summer)?

Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienen Normaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht).
Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_84154499
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet dat mijn ouders een vergelijkbaar euvel hadden bij hun huurhuis. Daar ging het alleen om de aanslag van dertig jaar roken. De verhuurder heeft alle plafonds laten witten en voor de muren hebben ze een grote pot witsel gekregen en later nog meer geleverd toen de eerste pot niet voldoende bleek te zijn.
Mmmmm.... dan probeer ik dat maar...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:21:34 #140
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84154689
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:12 schreef SolidasRock het volgende:

Dat gaat me witsel kosten inderdaad en misschien kan ik zo de kosten van de gaskraan die ik moest betalen terugverdienen Normaal gesproken zouden woningbouw en ik de woning samen inspecteren maar daar was geen tijd meer voor (ze zijn om 12 uur dicht). Ik heb 1 maand de tijd om gevonden gebreken te rapporteren en andere dingen die niet goed zijn zei de woningbouw.
Nou ja ik weet niet in tot hoeverre ik gelijk heb ...
.

Maar een paars plafond en groene deuren... waarschijnlijk hebben ze de vorige bewoners daar wel kosten voor berekend..dat soort dingen hoor je weer gewoon standaard op te leveren toch?
Gewoon proberen wat Airwin zegt .

[ Bericht 7% gewijzigd door tuintegel op 16-07-2010 23:31:45 ]
pi_84157546
Pff heb ook weer een enerverende avond gehad. Kom terug van de sportschool, Westduinweg helemaal afgezet, politie, allemaal mensen. We rijden langs "het incident" zien we ineens mn oom met vier agenten op zn nek. Hup auto aan de kant. Blijkt mn neefje in de ambulance te liggen met een steekwond.
Blijkt dus dat mn neefjes vriendin werd lastig gevallen door een gast op d'r werk en dat is schijnbaar tot een confrontatie gekomen, gast ging "in gesprek" met een aardappelschilmes en heeft mn neefje in zn been gehakt. Twintig hechtingen in zn been, wond op zn arm en in zn gezicht en flink geschrokken. Gast hebben ze met een hond uit de Jumbo gehaald.
Vriendin was er ook bij en belde zn ouders, dus mn oom die ging even een btje door het lint toen ie zag dat zn zoon gestoken was en mocht mee naar het bureau. Gelukkig was ie snel afgekoeld en werd ie door de agenten later bij het ziekenhuis afgezet.

Pffff en ik dacht een lekker rustig avondje voor de boeg te hebben.
pi_84157741
Wat een verhaal
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:45:54 #143
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84158066
enerverend inderdaad, ziek persoon ook dat ie met een mes (of mesje , fijn is het sowieso niet!) tekeer gaat . Hoe gaat het met je neef en oom naar omstandigheden?
pi_84158261
Wat was de leeftijd van de gozer die via aardappelschilmesjes praat?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:58:04 #145
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84158422
Ik moet toch echt eens wat aan mijn energie teveel doen . Ik heb geloof ik drie a vier uur geslapen de afgelopen nacht , was vanmiddag en vanavond best wel moe maar nu kan ik gewoon weer niet slapen
pi_84158654
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:45 schreef tuintegel het volgende:
enerverend inderdaad, ziek persoon ook dat ie met een mes (of mesje , fijn is het sowieso niet!) tekeer gaat . Hoe gaat het met je neef en oom naar omstandigheden?
Naar omstandigheden goed. Flink geschrokken natuurlijk. Flink gat in zn been. Zitten nu op het bureau om een verklaring af te geven. Andere neef (broer) zit ook op bureau....die was daar gaan vechten schijnbaar. Of iemand gaf hem een klap, geen idee wat daar nou mee aan de hand was - hij mag iig even afkoelen.
Zn vriendin zat er behoorlijk doorheen, die had zoiets van tis allemaal mijn schuld en ik had t niet moeten zeggen dat ie me lastig viel. Maarja ik zei ook al voor hetzelfde geldt had ze niets gezegd en had die gast haar wat aangedaan.

@SR geen idee hoe oud. Was iig geen lekker ventje, had al in een jeugdinrichting gezeten en had een avondklok. Toch fijn dat ze dan een baan voor je regelen bij een supermarkt.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 01:22:30 #147
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_84158969
Fijn zulke figuren.. zal je zien dat ie er amper wat voor krijgt , zijn avondklok wordt misschien een maandje verlengt.
pi_84159087
Wordt ik opgebeld tijdens mijn werk...is het mijn vriendin die uit huis gehaald wordt door de politie, samen met de halve straat en straat om de hoek.... blijkt er een groot gaslek te zijn om de hoek ..... ik kom net thuis op het moment dat onze straat weer de huizen in mag maar om de hoek zijn ze nog aan het graven dus die gaan vannacht niet slapen
pi_84160594
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 01:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt ik opgebeld tijdens mijn werk...is het mijn vriendin die uit huis gehaald wordt door de politie, samen met de halve straat en straat om de hoek.... blijkt er een groot gaslek te zijn om de hoek ..... ik kom net thuis op het moment dat onze straat weer de huizen in mag maar om de hoek zijn ze nog aan het graven dus die gaan vannacht niet slapen
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega.. Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:28:39 #150
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_84162083
wat een avond voor sommige mensen gister

mogguh allemaal
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')