Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een avond voor sommige mensen gister
mogguh allemaal
Je weet maar nooit!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Nee hier niet .. ja een paar verjaardagen , wie weet wat daar gebeurt
Voorlopig even genoeg spanning gehadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vandaag?
Mooi, dat kan ik me wel ff voorstellen....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Voorlopig even genoeg spanning gehad
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh iedereen!
Wat een verhalen weer om terug te lezen... RB gaat zo richting A'dam, even een middagje feesten.
Blijkbaar ook niet minder.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef tuintegel het volgende:
Wat is er daar te doen dan ? Ik dacht dat jij niet meer op stap ging?
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heul wel, RB was altijd partybeestje...... lijkt nu wel een opa
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Heb je lemonparty weleens gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo zoekt zijn mapje met BINGO stiften.....
Ik nietquote:
Mietjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik niet
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
daar ging mijn onschuldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor opa's hebben ze tegenwoordig lemonparties.
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd zeg! Ongelofelijk! Hoop dat het nu weer wat beter gaat met iedereen
En goedemorgenIemand nog spannende plannen voor vandaag?
kan helaas niet helpen om 2 redenen 1) heb zo bday en 2) rugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier summer29: we gaan vandaag beginnen met klussen in nieuwe woning.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
edit; gadver.... ik denk ik google ff....maar dat hoef ik ook niet meer te doen, ben meteen misselijk van wat ik zag![]()
Welkom op internet!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 05:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Debby heeft medelijden met je zegt ze... Zit nu rose te drinken bij een collega waar zij ook is! Jou collega bij mijn collega..
Houden zoquote:Heb tegen haar niet over fok! gepraat..!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo cadeautjes gekocht voor mn bijna 1-jarige nichtje. Wat hebben ze toch te leuke kleertjes bij de H&M en te leuk speelgoed bij de Bart Smit. Je zou er bijna 6 4 kinderen voor nemen
Oh was dat de redenquote:
Mn moeder vond dat ik te oud was voor Barbapapa sokkenquote:
Ik heb nog ergens een boerkapappa shirt! (van de haagse marktquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oh was dat de reden![]()
Kwam ook leuk old skool speelgoed tegen wat ik vroeger zelf ook heb gehad! Te leuk.
En bij de H&M hadden ze briljante kleertjes met Barbapapa erop.
Nog niks , ik lust geen gebakquote:
Jama ze is mijn Barbapapa-deskundige....dat is ze al sinds mn 0ste jaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef MissMSX het volgende:
Dan ben je ook te oud voor je moeder om zich met jouw keuzes te bemoeien
Fijn van het shirtje
Het is duidelijk tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jama ze is mijn Barbapapa-deskundige....dat is ze al sinds mn 0ste jaar
Dat ligt helemaal aan wat voor zeil je gaat kopen, en tegenover wat voor laminaat je het vergelijkt. Zoals met heel veel dingen, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil niet van die ontzettend goedkoop rommel kopen, wat is acceptabel prijs per meter maal 4 meter breed voor stof en voor zeil/vinyl?
Is het waar dat zeil goedkoper is dan laminaat?
Ik blijf met open mond naar dat programma kijken..zo bizar! Die moeders willen zelf gewoon heel graag beauty queen zijn maar zijn te lelijk daarvoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Laminaat/zeil/vinyl is wel makkelijker schoon te houden als het kleine kattegrut eens wat laat lopen.
Ik zapte trouwens net langs Toddlers & Tiara's op Discovery, wat een walgelijk programma. Ze zouden die moeders direct allemaal levenslang moeten opsluiten.
Voor wie het niet kent:
60m2 voor het hele huis. In slaapkamer wilt sum stoffen vloerbekleding en in keuken wil ik zeil. De rest laat ik nog ff open, ff kijken voor laminaat dan...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan wat voor zeil je gaat kopen, en tegenover wat voor laminaat je het vergelijkt. Zoals met heel veel dingen, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt...
Laminaat kán ook redelijk goedkoop. Ik weet niet hoeveel vloeroppervlakte je hebt? Aangezien het een huurhuisje is, zou ik de optie van goedkoop laminaat ook een bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |