bij gamma heb je laminaat voor 8 euro de m2.. in jouw geval is dat zo'n 500 eur( excl de onder bedekking, daar ben je ook zo'n 250 aan kwijt..) ( ik heb net ook voor 60m2 laminaat gehaaldquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
60m2 voor het hele huis. In slaapkamer wilt sum stoffen vloerbekleding en in keuken wil ik zeil. De rest laat ik nog ff open, ff kijken voor laminaat dan...
Oh, ik doe dat ook met mijn dochters. Is dat gek dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zapte trouwens net langs Toddlers & Tiara's op Discovery, wat een walgelijk programma. Ze zouden die moeders direct allemaal levenslang moeten opsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Ik mail je wel een plattegrond van mijn huis, dan heb je een idee hoe het uitziet. Via je fokadres?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga naar bed, net thuis
Sok, mochten er niet teveel hoeken zitten kan ik evt tapijt leggen en snijden. Laminaat is sowieso geen probleem, draai ik me hand niet voor om.
Tja geen idee .. toch een verschil in persoon? Ik weet ook gewoon zeker dat ik geen vier kinderen aan zou kunnen , dat vind ik echt knap van LC.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:20 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe kan je na het verzorgen van 4 kids, het huishouden doen en je man verwennen NOG wakker blijven? Ik zou verwachten dat je doodop neerploft...
Tja...nou...je moet he?! T zijn er nou eenmaal vier, beetje te laat om te zeggen dat ik het niet aankanquote:Op zondag 18 juli 2010 02:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja geen idee .. toch een verschil in persoon? Ik weet ook gewoon zeker dat ik geen vier kinderen aan zou kunnen , dat vind ik echt knap van LC.
Nu ja , ik vind het knapquote:Op zondag 18 juli 2010 02:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja...nou...je moet he?! T zijn er nou eenmaal vier, beetje te laat om te zeggen dat ik het niet aankan
Wat voor lui wonen daar dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef tuintegel het volgende:
Goh wat wonen er toch aso lui in de soesterbergstraat. Bah
Daar hoef ik dus ook niet te kijken voor een leuke koopwoning !
en wat is je budget??quote:Op zondag 18 juli 2010 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor lui wonen daar dan?Wat voor koopwoning ben je naar op zoek?
Je klinkt nu als mijn zus............quote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil een huis met een tuin , het liefst in Den Haag. Maar als ik zo om mij heen kijk woon ik nu al in een heel leuk straatje , alleen is het huur .
Gezamenlijke tuin ook goed?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil een huis met een tuin , het liefst in Den Haag. Maar als ik zo om mij heen kijk woon ik nu al in een heel leuk straatje , alleen is het huur .
Gezien de band met je zus, ik vind dat ik ook genoegen kan nemen met wat ik heb ... ik zit goed , leuke (vooral geen asociale ) buren.. wat is er mis mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je klinkt nu als mijn zus............
Juist niets,... mijn zus 'klaagt' ook altijd dat ze in een huurhuis zit. Dat het een nieuw huis in een goede buurt met voor en achtertuin is vindt ze dan weer minder belangrijk. Ik zou zeggen, als je goed zit,..lekker blijven zitten.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Gezien de band met je zus, ik vind dat ik ook genoegen kan nemen met wat ik heb ... ik zit goed , leuke (vooral geen asociale ) buren.. wat is er mis mee?
Dat opbouwen is waar,.... maar verders zit je idd goed. Volgens mij is het bij jullie alitjd wel rustig op straat toch? Kinderen kunnen gewoon spelen etc?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:28 schreef tuintegel het volgende:
dan klink ik niet als je zus , want ik vind het wel belangrijk dat ik in een goede buurt zit. Je mag hier alleen niet zomaar alles veranderen wanneer je wil
Dat is het enige nadeel en je bouwt niets op .. maar goed , ik klaag verder ook niet over mijn huis , dat is namelijk prima
is dat zo... is mij niet eens zo erg opgevallen ......quote:Op zondag 18 juli 2010 11:37 schreef tuintegel het volgende:
Overigens verschillen wij op genoeg onderdelen van mening lol.
Jaquote:Op zondag 18 juli 2010 11:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
is dat zo... is mij niet eens zo erg opgevallen ......
Maarre..kom je toch bij mij wonen,..ik ga een huis naast LC kopen
Oh je bedoelde bij jou wonen. Dat is niet goed voor je gezondheid joh .. twee van die drukke types in je huis , waarvan 1 je tirannisseert als je rommel maaktquote:Op zondag 18 juli 2010 11:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Drie op een rij??? Wie mis ik nou?
De vraag moet dan natuurlijk ook zijn; wie onderhoud de tuin......
Ik vind het juist heel een heel goede Yin en Yang... druk en rustigquote:Op zondag 18 juli 2010 11:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh je bedoelde bij jou wonen. Dat is niet goed voor je gezondheid joh .. twee van die drukke types in je huis , waarvan 1 je tirannisseert als je rommel maakt
Nee geen tuin.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jadan wonen we drie op een rij , wie van jullie heeft een tuin
.
Je moet m ook wel op slot zetten hequote:Op zondag 18 juli 2010 05:26 schreef Marvelous het volgende:
GVD!!!
kom nu net thuis, is me fiets weg!! gejat!! ALWEER!!!
Gezocht, een fiets die fietst..
Koekje voor Frits!quote:Politiehond Frits vindt verdachte steekincident
Den Haag – Politiehond Frits vond vrijdagavond 16 juli in het magazijn van een supermarkt aan de Westduinweg een 17-jarige jongen, die ervan verdacht wordt kort daarvoor een leeftijdsgenootje te hebben neergestoken.
Om 21.50 uur kreeg de politie een melding van een ruzie bij een supermarkt aan de Westduinweg. Daar aangekomen troffen de agenten het gewonde 17-jarige slachtoffer aan. De Hagenaar bleek in zijn been te zijn gestoken. Direct werd de omgeving afgezet en een onderzoek ingesteld. Omdat de verdachte volgens getuigen de supermarkt zou zijn ingevlucht, werd de hulp van politiehond Frits en zijn begeleider ingeroepen. Nadat het hele pand was doorzocht, vond de hond in het magazijn een luik, dat toegang gaf tot de kelder. In de kelder – verstopt achter een luchtkoker – vond Frits uiteindelijk de verdachte. De 17-jarige Hagenaar liep hierbij een bijtwond aan zijn been op. Nadat hij aan de verwonding was behandeld, werd hij ingesloten op het politiebureau. Het slachtoffer mocht na behandeling in het ziekenhuis naar huis. De recherche onderzoekt de zaak.
Hij stond met een action slot aan een lantaarnpaal vastquote:
Dat zeg ik je moet m wel op slot zettenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hij stond met een action slot aan een lantaarnpaal vast
Ik mag toch aannemen dat je hebt gezien dat het om een appartement gaat?quote:
Maar Marvelous wel?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zeg ik je moet m wel op slot zetten
Weet je wat serieus ook helpt, een sneu fietsmandje op je fiets. Geen enkele zelfrespecterende fietsendief gaat met een bejaardenmandje rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |