Ik geloof 1 dag? Maar anders kan Admiraal anaal het altijd nog aanpassen, is niet zo belangrijk want de volgende topicjes klopt het wel en is de OP uptodate...quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
Tot wanneer kan ik de OP aanpassen??
Wat voor weer is het buiten? Lange mouwen? Lange mouwen + jasje of jasje + t-shirtje of alleen t-shirtje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:38 schreef Lovechild het volgende:
Het is stormachtig.
Zowel binnen als buiten
t-shirtje en jasje..quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Wat voor weer is het buiten? Lange mouwen? Lange mouwen + jasje of jasje + t-shirtje of alleen t-shirtje?
Heb je een vast contract bij werkgever A? Weet niet in welke branche je zit, maar ik zou op dit moment toch voor vastigheid gaan. Niet dat je over 3 maanden ineens werkloos thuis zit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oeh... ik zit onverwacht ineens in dubio.... wat zouden jullie doen?
Je zit bij werkgever A, hebt het er an sich goed naar de zin , leuke collega'sen een normaal salaris.
Nu vraagt bedrijf B (van een voormalig collega) of ik daar kan komen werken , een veel beter salaris krijgen maar de functie is heel anders dan dat ik nu doe én de tijdsduur is nog niet geheel duidelijk....
Ik weet het even niet
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oeh... ik zit onverwacht ineens in dubio.... wat zouden jullie doen?
Je zit bij werkgever A, hebt het er an sich goed naar de zin , leuke collega'sen een normaal salaris.
Nu vraagt bedrijf B (van een voormalig collega) of ik daar kan komen werken , een veel beter salaris krijgen maar de functie is heel anders dan dat ik nu doe én de tijdsduur is nog niet geheel duidelijk....
Ik weet het even niet
Bij A heb ik idd een contract voor onbepaalde tijd. Bij B zou dat mogelijk wel kunnen (dwz ik heb gezegd 'alleen voor onbepaalde tijd') maar het kon niet gegarandeerd worden op korte termijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Heb je een vast contract bij werkgever A? Weet niet in welke branche je zit, maar ik zou op dit moment toch voor vastigheid gaan. Niet dat je over 3 maanden ineens werkloos thuis zit.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:17 schreef tuintegel het volgende:
oh sorrie !!! Niet doorgehad dat ik de laatste post had gemaakt via mijn mobiel. Mijn excuses!
mmmmmmmm pizzaquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo mini-pizza gemaakt voor de lekkere trek. Ff wachten tot ie klaar is :p
quote:
Das een kilo te veelquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef tuintegel het volgende:
Ik ga eerst vijf kg afvallen voordat ik weer een pizza naar binnen werk:P . Maar het is wel errug lekker een pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |