Nou... uh.... ik kan natuurlijk ja zeggen en dan geen flater slaanquote:Op zondag 18 juli 2010 17:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je hebt gezien dat het om een appartement gaat?
Ik had je al eens gevraagd wiens club voetbalshirt dat is die Johny Bravo op je UI aan heeft? Heb je daar antwoord op gegeven?quote:
Volgens mij wel, ...Calex was het niet met me eensquote:Op zondag 18 juli 2010 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had je al eens gevraagd wiens club voetbalshirt dat is die Johny Bravo op je UI aan heeft? Heb je daar antwoord op gegeven?
Oke, dus toch.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ...Calex was het niet met me eens.
Het is een Ajaxshirt.
Yep, kun je eens wat 'uren maken'quote:Op zondag 18 juli 2010 18:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Que? zodat ik eindelijk eens slaap.
mazzelaar.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef tuintegel het volgende:
daar ben ik wel aan toe inderdaad en woensdag naar het strand
En kon ik maar gezellig mee naar het strand!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:24 schreef tuintegel het volgende:
daar ben ik wel aan toe inderdaad en woensdag naar het strand
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
En kon ik maar gezellig mee naar het strand!
Nope, we wilden vandaag gaan kijken bij megastores voor de vloeren maar ik ontdekte nog redelijk op tijd dat ze dicht zijn vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?
Morgen gaat Solid huur in Scheveningen opzeggen bij woningbouw.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:45 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Heb je al een datum voor wanneer je over wil naar de woning? Volgens mij heb je een maandje toch ? Zijn jullie er al uit wat jullie doen wat betreft de vloeren?
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:51 schreef summer29 het volgende:
De vloeren blijft nog steeds moeilijk... Behalve onze slaapkamer die komt vloerbedeking. Ik wil niet meer eens wakker worden met warme voetjes op koude vloeren.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.
Of een kleed. Je kan ook een deal sluiten met je onderburen, als je die hebt, dat ze flink stoken in die kamer. Vloerverwarmingquote:Op zondag 18 juli 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je ook oplossen met slippers of met SaR die je overal naar toe toe tilt vanuit bed. Allemaal veel goedkoper dan vloerbedekking.
Hobbydeformatie van mij hoor, maar was je er eerder geweest en wat vond je ervan?quote:
Overal van die goedkope matjes van de IKEAquote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Of een kleed. Je kan ook een deal sluiten met je onderburen, als je die hebt, dat ze flink stoken in die kamer. Vloerverwarming
Wie moet er dan 's ochtends koffie voor hem zetten en zijn brood smeren?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef summer29 het volgende:
niet als hij vroeg moet beginnen met werken als hij baan heeft!
Ik bespeur een hoog gehalte aan prinsessengedrag.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:58 schreef summer29 het volgende:
Slippers/sloffen ja dat is waar. Maar geen zin om te gaan zoeken als mijn katje ermee heeft gespeeld en dan net wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |