quote:
quote:
Als je in het ziekenhuis wakker wil worden de volgende dag moet je dat zeker proberenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
Of je kan wat van remlof jatten als ie dronken is, merkt ie niet.
En als je een meisje bent?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je in het ziekenhuis wakker wil worden de volgende dag moet je dat zeker proberen
quote:
Nouhouquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder fobo, zelfde verhaal waarschijnlijk
Jij komt ook?quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zonder fobo, zelfde verhaal waarschijnlijk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Als Maraca gaat, ga ik ook.
-fuck dan zit ik in de trein-
Vraag je of je dan bij Utrecht uit mag stappenquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zit dan vanaf 10:30 's ochtends in de trein tot 20:00 's avonds.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ken je die mop van die 10 jaar en van die meet...............?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
annnetje komt ookquote:
Da's iets te hard gesteld, er zijn nog genoeg mogelijkheden die niet bekeken zijnquote:
quote:
Dat was een ja, he, ja!quote:
quote:
Tofquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef Godtje het volgende:
Alleen als de kinderen ook mogen komen en er overdag geen alcoholische dranken zijn.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Week daarvoor heb ik ook al een meetMaar als die niet te eng was dan wil ik hier ook wel naartoe komen denk ik.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden ze er problemen mee hebben als we een BBQ hielden op het terras van de Stairway?
Ik vrees van wel, je mag zelfs al niet met je Mac burger op het terras komenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden ze er problemen mee hebben als we een BBQ hielden op het terras van de Stairway?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, je mag zelfs al niet met je Mac burger op het terras komen
Jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, doe mij maar de shaggedelic burger. of de pulled pork. Ow, en studentenkorting graag.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja.
Enne, een grote PS: Ga niet eten bij de stairway. GA NIET ETEN BIJ DE STAIRWAY!!!!
PS2: Pre-meet bij de broadway aan de gracht is toch een veul beter idee
Gewoon zuipen. veel zuipen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:24 schreef Mdrop het volgende:
Maar wat is de bedoeling, gewoon terrasje pakken, mochten er uit twente meer gaan dan denk ik er over van ivm reizen.
Zou je nog steeds 'de tafel met de kat' kunnen reserveren?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmm, doe mij maar de shaggedelic burger. of de pulled pork. Ow, en studentenkorting graag.
Pff, die tent heeft echt de afgelopen 5 jaar dat ik in Utrecht studeer zn kaart niet aangepast.
Ik moest lachen. Leuk treinreisje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:43 schreef PiRANiA het volgende:
Voor Snakey?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Paul het volgende:
Ik kom misschien, als iemand mij wil beschermen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef Peter het volgende:
Hoe warm is het oppervlaktewater in september?
Je moet toch weten of je een 6-pack bier kunt koelen in de gracht tijdens een BBQ op de werf?quote:
Ik ben er om 6 uur wel. Misschien wel eerder..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:00 schreef o.us het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is het?Moet na half 12 iets anders gaan doen
Vijf uur, zes uur?
Oeh, gaan we dan ook bij de stairway eten? Gedurfd...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik stel voor voor de eters rond een uur of 5 uur af te spreken, met kinderen 7 uur en de rest 8 uur.
We kunnen ook een van Dobben halen op het station. Romantische setting ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, gaan we dan ook bij de stairway eten? Gedurfd...
Ow, we gaan voor romantiek. Nee, dan is de stairway perfect.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We kunnen ook een van Dobben halen op het station. Romantische setting ook.
broadway (insert yvonne smiley)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, gaan we dan ook bij de stairway eten? Gedurfd...
we waren de rest van de meet ooit 3 uur kwijt daarbovenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:04 schreef remlof het volgende:
Die burgers bij Stairway zijn goed te doen hoor en kan je zo tussendoor aan de bar opeten
Ja, je moet er op zaterdag niet met een groep gaan eten, dat duurt uren...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we waren de rest van de meet ooit 3 uur kwijt daarboven
Dat dus. Echt, ze zijn langzaam daar. Zeker met een grote groep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we waren de rest van de meet ooit 3 uur kwijt daarboven
Thuis eten is misschien ook een optiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef Metalfrost het volgende:
Ik neem wel brood mee van huis af.. dat scheelt weer in de stairway
Misschien ook niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thuis eten is misschien ook een optie.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Jimbo het volgende:
Wie weet maak ik ook wel wat tijd vrij.
dit maal alleen zonder bier
Deze post betekent neem ik aan dat je ook komt?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Deze post betekent neem ik aan dat je ook komt?
Skippy?quote:
De ene meet is iets vanuit FOK!, de andere vanuit een groepje enthousiaste users.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus 4 sep is een meet en ook 11 sep?
Nu pas ik 100%, buiten het feit dat het me ook te ver is om 'even' een terrasje te pakken, Völle Wille!quote:
Er komen helemaal geen kinderen mee, tis een zuipmeet for god sakes!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu pas ik 100%, buiten het feit dat het me ook te ver is om 'even' een terrasje te pakken, Völle Wille!
Ik was eerst.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja beide leukalleen het valt zo snel achter elkaar.
Misschien maar beide doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb altijd pussydeluxe willen ontmoeten maar ik kan niet op die datum
Cool dat je weer wilt komen!quote:
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeetquote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dan eigenlijk de bedoeling ? Bij elkaar komen eten, drinken en dan de laatste trein naar huis ofzoiets ?
Of gewoon de eerste trein
Dat meen je nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeet
Nachtnetquote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dan eigenlijk de bedoeling ? Bij elkaar komen eten, drinken en dan de laatste trein naar huis ofzoiets ?
Je was er zeker nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeet
quote:
Meestal is iedereen wel voor 11-en weg.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meestal is iedereen wel voor 11-en weg.
Hij heeft het over 11AMquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Q. het volgende:
Komt FOK! Radio ook weer bezopen interviews afnemen?
Komt Paul ook?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Beetje nutteloos als alle twee de luisteraars zelf naar de meet gaan.
Ik welquote:
Nu kom ik zekerquote:
Weekend erop ook?quote:
Ga eens ergens anders mensen ronselen!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef fraubitch het volgende:
ik moet ook komen is me verteld, dus zet me maar op de "komen" lijst!!
Hihhihihihhiii ik zei "komen" !!!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef fraubitch het volgende:
Als jij komt..quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef fraubitch het volgende:
Een FA moet de OP ff editten, mijn tijd is geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zet me maar op de lijst van 'komers'.
Helpt het dat we er allebei zijn?quote:
Het ging niet over 'zijn', het ging over 'komen'quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Helpt het dat we er allebei zijn?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:49 schreef yvonne het volgende:
Ja ik kom ook
quote:
Londen ga je maar een andere keer naartoequote:
PM maar een lijstje, dan zet ik 'm in de OP.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef Juicyhil het volgende:
Wie kan even de OP updaten met alle lieve FOK!kers die zich hebben opgegeven?
Wellicht reis ik met je mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef Light het volgende:
Ah, hier is het grote aanmeldtopic. Ik kom ook
Nu? Heb ik een paar dagen geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Socios het volgende:
Mensen, komt allen! Helemaal nu Ratelslangetje zich ook aangemeld heeft.
Ohw, pardon lieverd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu? Heb ik een paar dagen geleden al gedaan.
Tussen 15.00 en 16.00 zijn de eerste al aan het indrinkenquote:
Dan komt er alvast een bekendequote:
ja?quote:
Zou het niet leuk zijn om één goed feest te houden dan drie aparte?quote:
Er zijn soms weleens aparte subforum meets. Is wat kleinschaliger en wat meer op het onderwerp gericht. Vind niet dat dat perse samengevoegd moet worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn om één goed feest te houden dan drie aparte?
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn om één goed feest te houden dan drie aparte?
Betaald Fok ook het bier?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, alleen het water.quote:
Ik denk dat hij een paar hoeken terugkrijgtquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan Ted langskomen om een paar rondjes te geven.
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wij waren eerst met dit topic. Toen kwam Oksel met z`n eigen meet. Deze is vanuit FOK! georganiseerd, die van Oksel niet.
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het caféquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is er een mooi hoekje gereserveerd voor de FOK!kertjes?
OMG die kring!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, dat verschilt altijd. Ene keer is er herrie binnen en gaan we buiten zitten. Andere keer hebben we een grote kring in het midden van het café
Jep... goeie crewmeet was datquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG die kring!
Dat waren de singles toch?
Ik zit meestal op het terras
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Peter het volgende:
[..]
De andere is ook op FOK! georganiseerd dus ook een FOK!meet, lijkt me niet zinnig om te gaan touwtrekken of te kijken wie de grootste heeft. Komt eerder erg kinderachtig overLaat de meets de meet en zuip je gewoon vaker lam
( Meer meets = meer biermomenten! )
En is wat is het aandeel van Fok! daarin?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd.
Ik zeg het alleen maarquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig..
quote:
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?quote:
Ik denk hierom: [ Redactie Frontpage / Developer ]quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lul je nou gozert, waarom zou deze meet vanuit fok zijn dan?
Ja als mensen gaan janken dat er twee meets zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Jezus Juicyhill, wat ben jij kinderachtig.."Mijn meet was eerst!" "Mijn meet is vanuit Fok!, die van Oksel niet!"
![]()
![]()
![]()
En dit. Waar kun je je druk om maken.quote:
Ik kom trouwens misschien, weet nog niet zeker of ik dan iets heb.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dit. Waar kun je je druk om maken.
Watje.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:08 schreef Paul het volgende:
Ja wat maakt het uit allemaal ik durf toch niet te komen
FOK! is dus wel verantwoordelijk voor deze stairway meet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! is dus wel verantwoordelijk voor deze stairway meet?Ik hoorde je al zeggen dat FOK! de bronwatertjes betaalt, maar dus ook de eventuele boetes voor overlast en andere zaken waar een organisator evt. op kan worden aangesproken? Fijn dat dat zo geregeld kan worden. Klinkt inderdaad professioneel
Ik dacht dat Danny altijd overal buiten wilde blijven, maar toch mooi te horen dat deze meet voor risico van FOK! wordt georganiseerd
.
En op die Stairway meet wel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar de Stairway meet zal vanuit FOK! worden georganiseerd. Die meet van Oksel niet. FOK! is namelijk niet verantwoordelijk voor wat Oksel met die meet doet.
Je stelt dat de meet van Oksel niet vanuit FOK! wordt georganiseerd. Daarmee impliceer je dat deze meet wel vanuit FOK! wordt georganiseerd. FOK! is dus de organisator.quote:
quote:
quote:
Nee, ook deze meet wordt niet georganiseerd door FOK! maar vanuit FOK!.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Peter het volgende:
Je stelt dat de meet van Oksel niet vanuit FOK! wordt georganiseerd. Daarmee impliceer je dat deze meet wel vanuit FOK! wordt georganiseerd. FOK! is dus de organisator.
Actie >> reactie. Jij stelt het duidelijk zo scherp om te concurreren met de andere meet(s). Kan toch prima naast elkaar bestaan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ga alsjeblieft ergens anders lopen jankenzeg hier of je komt of niet, en voor te slowchatten ga je maar lekker naar een ander topic. tjuus
De andere meet wordt ook vanuit het forum door FOK!users ( en ook crewmembers) georganiseerd. En aangezien crewmembers ook maar gewoon users zijn, zie ik dus geen verschil.. Maargoed, ik ga een boek lezenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ook deze meet wordt niet georganiseerd door FOK! maar vanuit FOK!.
Slight difference
Nee die zat in Londen zei ze ergens. Ik heb Ian er nog even tussen gefrotquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Check!
Best nog een lijst
yvonne kwam toch ook, trouwens?
Ah ok. Ian staat er ook bijquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee die zat in Londen zei ze ergens. Ik heb Ian er nog even tussen gefrot![]()
![]()
Kan je handtekening uitdelenquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik sta er al in zie ik? Goeie zaak.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Rifoki het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Zet je allemaal naambordjes op? Of zeg je allemaal 'ik ben [username]' alsof je aan het LARPpen bent? Just wondering, nog nooit zo'n meet gedaan.
Bij de inteelt meet had ik me voorgesteld als Yvonne, maar niemand geloofde me.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]Ik ga toch in hemelsnaam niet met een fucking naambordje rondlopen in de Stairway. En ja, het gaat een beetje volgens de LARP-stijl gok ik.
Toen ik er was, postte ik in het topic waar ik ongeveer stond en welke kleur blouse ik aanhad...quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:39 schreef Rifoki het volgende:
Hoe werkt zoiets eigenlijk? Zet je allemaal naambordjes op? Of zeg je allemaal 'ik ben [username]' alsof je aan het LARPpen bent? Just wondering, nog nooit zo'n meet gedaan.
Nu durf ik niet meer!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef fraubitch het volgende:
Hangt een beetje af van mijn fysieke gesteldheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moemoe komt gewoon!
Wat fijn om iedereen dan weer te zien.
Och ja, ik herinner me ineens iets over een operatie.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van mijn fysieke gesteldheid.
Misschien kan ik dan zelfs weer drinken.
Ratel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moemoe komt gewoon!
wie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moemoe komt gewoon!
Nog een bekendequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:19 schreef RealZeus het volgende:
Ja hoi. Ik zie dat het druk wordt en veel bekenden dus moest ik ook maar komen, dacht ik zo.
quote:
Ah fuck... geen bier-condooms dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:07 schreef Jimbo het volgende:
Oh net de agenda gecheckt. Ik ben op een verwen weekend
kan dus niet
Er zijn nog andere mensen die dat kunnenquote:
Waarom? We bijten bijna nooit echt hard!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef ems. het volgende:
Ik ben toevallig wel dan in utrecht maar ik kijk wel uit om langs te komen
Waar is Stairway? Ik woon zelf ook in Utrecht.quote:
bij de Voorstraat.. naast de Albert Heijn. zeker hemels daar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:02 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Waar is Stairway? Ik woon zelf ook in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |