quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Jimbo het volgende:
Wie weet maak ik ook wel wat tijd vrij.
dit maal alleen zonder bier
Deze post betekent neem ik aan dat je ook komt?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Deze post betekent neem ik aan dat je ook komt?
Skippy?quote:
De ene meet is iets vanuit FOK!, de andere vanuit een groepje enthousiaste users.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus 4 sep is een meet en ook 11 sep?
Nu pas ik 100%, buiten het feit dat het me ook te ver is om 'even' een terrasje te pakken, Völle Wille!quote:
Er komen helemaal geen kinderen mee, tis een zuipmeet for god sakes!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu pas ik 100%, buiten het feit dat het me ook te ver is om 'even' een terrasje te pakken, Völle Wille!
Ik was eerst.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja beide leukalleen het valt zo snel achter elkaar.
Misschien maar beide doen
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb altijd pussydeluxe willen ontmoeten maar ik kan niet op die datum
Cool dat je weer wilt komen!quote:
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeetquote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dan eigenlijk de bedoeling ? Bij elkaar komen eten, drinken en dan de laatste trein naar huis ofzoiets ?
Of gewoon de eerste trein
Dat meen je nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeet
Nachtnetquote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is dan eigenlijk de bedoeling ? Bij elkaar komen eten, drinken en dan de laatste trein naar huis ofzoiets ?
Je was er zeker nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Of samen Fokken zoals op de foto's van de tienjaarsmeet
quote:
Meestal is iedereen wel voor 11-en weg.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Meestal is iedereen wel voor 11-en weg.
Hij heeft het over 11AMquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef Q. het volgende:
Komt FOK! Radio ook weer bezopen interviews afnemen?
Komt Paul ook?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Beetje nutteloos als alle twee de luisteraars zelf naar de meet gaan.
Ik welquote:
Nu kom ik zekerquote:
Weekend erop ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |