Want met de gradient tool kun je zelf geen kleuren opgeven...?quote:Gradient tool is geen optie, want daar heb je geen cirkelverlopen (jawel, maar dan overdreven lichte, en niet zoals ik wil).
Staat die op 'None'quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg sinds vandaag lelijke letters uit Photoshop (CS4). Geen idee hoe het kan, maar de letters hebben geen gladde randen, maar het oogt geblokt. Iemand tips?
[ afbeelding ]
Dit is dus een voorbeeld, niet denken dat er echt geen afbeelding beschikbaar is![]()
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Staat die op 'None'
[ afbeelding ]
Laten we dat maar doen dan... Vreemd, kan me niet herinneren dat anders ingesteld te hebben. Bedankt aan beiden in elk gevalquote:
Geen dank, daarvoor is dit topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen dan... Vreemd, kan me niet herinneren dat anders ingesteld te hebben. Bedankt aan beiden in elk geval
Hee top man!, maar je hebt wel gelijk inderdaad dat Velic op het voorhoofd niet mooi is. Heb je andere ideeėn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:45 schreef Omniej het volgende:
Even een snelle. Hoe is dit?
[ afbeelding ]
Heb HulkBusters gebruikt... AfterShock kon ik niet vinden, Asqualt, Gamera en HawaiiKiller pasten er imo niet bij. Weet ook niet of ik Velic in het voorhoofd wel zo mooi vind overigens, maar ik heb me maar gehouden aan wat je in de laatste post zei.Productions door de mond heen ging niet echt omdat hij dan de rest weer te veel overlapt. (of het moet heel klein)
Nou ja, zie maar.
Ik wist niet dat dit van GearsOfWar was maar ik denk het niet. Het is voor eigen gebruik he. Meer tijdelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef Cryothic het volgende:
Houd je rekening met copyrights?
Aangezien je het GearsOfWar logo wilt gebruiken met je eigen naam eronder?
Geen idee of youtube daar net zo streng in is als met de video's?
quote:Kan niet, zet daarvoor de aa op 'none':Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe krijg ik by de Type Tool de waardes in px in plaats van pt?
Pt komt niet altijd overeen met het aantal pixels als ik die overzet in CSS. Weet dat het kan en ben al wezen zoeken maar niks kunnen vinden... Gebruik de CS5 suite.
quote:Edit -> Preferences -> Units & RulersOp maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe krijg ik by de Type Tool de waardes in px in plaats van pt?
Pt komt niet altijd overeen met het aantal pixels als ik die overzet in CSS. Weet dat het kan en ben al wezen zoeken maar niks kunnen vinden... Gebruik de CS5 suite.
quote:Kijk hierboven eensOp maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Edit -> Preferences -> Units & Rulers
Daar kan je bij Type kiezen voor pixels
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gelezen, ik was gewoon te laat
quote:ThanksOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Omniej het volgende:
Standaard werkt de type tool met points in plaats van pixels... Dat kun je zelf wel veranderen bij Edit -> Preferences -> Units & Rulers, maar vreemd genoeg verandert 100pt bijvoorbeeld gewoon in 100px en blijft het even groot... (en klopt het dus nog steeds niet met het werkelijke aantal pixels)
Eigenlijk wel raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |