begint met horror scene in een vliegtuig?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:02 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Jij moet 's een aflevering van Fringe kijken (splinternieuwe serie).
Die letters
quote:Vraagje!
Ik teken veel met mijn Wacom tablet in Photoshop. Vaak gebruik ik dan de brush tool, maar wanneer ik de size van de brush op 1 px zet kan ik mijn brush niet meer zien!! Is er een mogelijkheid in photoshop dat je de kleur van je brushtool rood maakt (de brushtool zelf dus!) want ik ben constant mn cursor kwijt en dat is vrij irritant. Of zijn er soms andere mogelijkheden om de vorm van je cursor te veranderen oid?
bij de instellingen zijn wat mogelijkheden..qua brush settingsquote:
Welke instellingen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:53 schreef Devious69 het volgende:
[..]
bij de instellingen zijn wat mogelijkheden..qua brush settings
ik hou niet zo van die opacity en brushes ..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:33 schreef ricaplayer het volgende:
Een Assassin's Creed wallpapertje in elkaar geflanst. Wel snel gedaan dus hij zit er niet AL te pro uit.
Linkie: http://img170.imageshack.us/img170/6110/acwallpaperjf0.jpg
Zwarte achtergronden met brushes daarop..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:33 schreef ricaplayer het volgende:
Een Assassin's Creed wallpapertje in elkaar geflanst. Wel snel gedaan dus hij zit er niet AL te pro uit.
probeer is een andere achtergrond... terug te vinden in het spel... volgens mij zitten er hele mooie plaatjes tussen die zeer geschikt zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:33 schreef ricaplayer het volgende:
jazeker. Ga naar window >> characte, en daar staat een icoontje met een A en een V met een pijltje er onder. Selecteer je tekst of een gedeelte letters en hij verandert de afstand tussen de letters!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:52 schreef mvc het volgende:
Even een klein vraagje, ik heb een afbeelding met een horizontale en een verticale tekst. De afstand tussen de letters bij de verticale tekst bij de groter dan bij de horizontale tekst. Is de letterafstand ergens in te stellen ?
[ afbeelding ]
als je de measure tool pakt, en je trekt een lijn exact langs je hoesje, kan je vervolgens via image >> rotate canvas >> arbitrary je hoesje horizontaal krijgen. Hij rekent zelf de hoek uit. Dan zou het moeten lukken. Anders is je hoesje niet vierkant of je scanner vervormt...quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hallo, allereerst MadGuy, als je het als JPG opslaat hoef je je inderdaad geen zorgen te maken. Het is waarschijnlijk gewoon een standard tekst van de drukker.
Nou mijn probleem. Ik heb hoesje in gescand en nu moet ik ze uitsnijden, dus ik gebruik mijn crop tool, omdat ik geen vast hand heb liggen er natuurlijk wat hoesjes scheef, geen probleem zou je denken, gewoon met je crop tool roteren en goed aan laten sluiten op je hoesje.
Nou niet dus. Hij wiegetr het goed uit te snijden. ik heb het snijvlak perfect aangepast op de hoes en toch snijdt hij het verkeerd uit. Ik heb alle presets al gewist, maar dat maakt geen fuck uit.
Wat kan ik hier aan doen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:53 schreef roburt het volgende:
ik heb een stukje uit een foto gehaald dmv de lasso.
vervolgens wil ik dit op een ander plaatje zetten dus ik doe control c - control v en dan staat hij inderdaad in dat andere plaatje.
alleen hij staat helemaal vast, ik kan hem niet bewegen naar de goede plek.
hoe doe ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |