Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, dat mag jij doen, nadat je ons hebt ingestoptquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
Ga jij het koffiesprookje voorlezen, Marijke?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat mag jij doen, nadat je ons hebt ingestopt
Hoezo onsquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat mag jij doen, nadat je ons hebt ingestopt
Slaapfokken?quote:
Jaquote:
Ja, dan stopt ie ons inquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Boh! Gaat DaMart ons het koffiesprookje voorlezen?
Jou bedoel ik daar ook mee hoor, maar voor jou heeft ie vast een Nederlandse versiequote:
Trustenquote:
Nog steeds niet om de rechten gevraagdquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en heeft iemand de wiki al gedaan
slaap ze suikertjequote:
dan zal ik het wel doenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog steeds niet om de rechten gevraagd
Hoe bedoel je een soort van dorpsfeest of zo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:28 schreef Olle. het volgende:
hmm het is hier feest bij ons nu elke woensdag 7 maal lang en ik woon in het centrumdacht eerst er komt niets maar ze draaien toch nog muziek en wel lekkere ook
jupquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een soort van dorpsfeest of zo?
Aha, dat hebben wij hier ook alleen vanaf morgen en dan 4 donderdagen + een aantal kraampjes waar je overdag zooi kan kopen, is altijd wel gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:30 schreef Olle. het volgende:
[..]
jup![]()
staan er in het centrum allemaal uuh bands te spelen op podiums
ja is erg gezellig zulke dingen! bij ons duurt het 7 wekenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat hebben wij hier ook alleen vanaf morgen en dan 4 donderdagen + een aantal kraampjes waar je overdag zooi kan kopen, is altijd wel gezellig
Hier maar 4, vind het ook lang zat hoor(iets met geldquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja is erg gezellig zulke dingen! bij ons duurt het 7 weken![]()
haha
maar gezelligheid is super!
dat is zo ja..quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier maar 4, vind het ook lang zat hoor(iets met geld) en dan te bedenken dat ik 5 km uit het centrum woon en de muziek nog kan horen
Ik ben wel blij dat ik ergens buiten af woon, lekker rustig over het algemeenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat is zo ja..
kost wel elke keer weer geld
en je gaat er ook niet heen zonder geld of met minder ofzo... je wilt wel een rondje geven.
ik woon in het centrum...
hoor nu dat ze twighlight zone van de golden earring draaien
Klik maar op "hier vind je de OP"quote:
ga ik doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klik maar op "hier vind je de OP"![]()
En waar woon jij dan dat ze zulke toffe feesten hebben?
dat klopt!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik ergens buiten af woon, lekker rustig over het algemeen
Dat te stil zijn heb ik geen last van en anders zorg ik er wel voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat klopt!
dat is heerlijk!![]()
de rust!
kan soms ook te stil zijn...
hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat te stil zijn heb ik geen last van en anders zorg ik er wel voor
origineel is van Matthias Rein!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
MPG, Marijke... een beetje surfend op YouTube, kwam ik dit tegen... klinkt dit bekend?.
Ommen, check!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga ik doen!
ik woon in Ommen
ken je vast
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
MPG, Marijke... een beetje surfend op YouTube, kwam ik dit tegen... klinkt dit bekend?.
Hoezo foutquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
jeejquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ommen, check!Daar ging ik vroeger op schoolkamp en met de scouting naar Ada's Hoeve
quote:
Erg he en dan te bedenken ik in een grijs verleden ook al eensquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
jeej![]()
grappig veel mensen zijn wel eens in Ommen geweest
Ja, is een prachtige kampeeromgevingquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
jeej![]()
grappig veel mensen zijn wel eens in Ommen geweest
Slaap lekker Marijkequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is een prachtige kampeeromgevingHeb daar veel goede herinneringen
Lieverds, ik ga slapenSlaap lekker allemaal
Slaap lekker MPGquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Mart doe iets aan je 'muziek'smaak
trustuuuh!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is een prachtige kampeeromgevingHeb daar veel goede herinneringen
Lieverds, ik ga slapenSlaap lekker allemaal
trustuuuh!quote:
jaa niet normaal jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erg he en dan te bedenken ik in een grijs verleden ook al eens
Maar dan ga ik of naar jou of con dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa niet normaal ja![]()
![]()
volgende keer even melden doen we biertje!
oooh no problem!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan ga ik of naar jou of con dus dat zit wel goed
alleen jij hebt vakantie en ik nietquote:
Ik ga er ook zo vandoor, ben nu wel moe en kan mijn slaap goed gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
alleen jij hebt vakantie en ik niet
ga zo ook maar eens slapen denk ik morgen weer present op het werk!
toppie zie ik je morgen weer!quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga er ook zo vandoor, ben nu wel moe en kan mijn slaap goed gebruiken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 118 Trevland
02. 102 Olle.
03. 081 LovelyLady
04. 080 Marijkezwolle
05. 070 suikertaartje
06. 063 goldfinger1963
07. 061 Giertje
08. 046 DevilsWhore
09. 039 Panda72
10. 032 DaMart
11. 032 MPG
12. 031 Pheno
13. 029 wel.o.k
14. 025 Aarti
15. 013 DeLuna
16. 007 cablegunmaster
17. 005 c0nd0r
18. 004 MissMSX
19. 004 Symphonic
20. 003 OA
quote:Top 100 van woensdag 14 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 242 DeLuna
12. 198 goldfinger1963
16. 162 Symphonic
23. 143 Marijkezwolle
26. 139 Olle.
33. 128 Trevland
40. 115 Dr_Flash
41. 114 Alexxxxx
49. 106 LompeHork
59. 097 Giertje
64. 091 LovelyLady
quote:
Daar moet deze bij natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:26 schreef Panda72 het volgende:
goedemorgen lieve fokkertjes. Vandaag word het weer een zonnige dag helaas is mijn humeur niet zo heel erg zonnig. Ik ben strontsjagrijnig(PMS). Dus als er een collega komt zeuren beuk ik die in elkaar.
[ afbeelding ]
Yeah kung fu fightingquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar moet deze bij natuurlijk
Goeiemorge![]()
Nu het is afgekoeld voel ik me zoveel beter
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:15 schreef Olle. het volgende:
morgen lieve mensen!![]()
wat is PMS Panda ?of is dat een domme vraag?
aiii de werkelijke master kwam later binnen geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de MASTER was nog druk bezig met andere zaken
de eerste zin was genoegquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom
Erg gaat nu een wereld voor je open??
Nee dat is geen domme vraag (zie onder)quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:15 schreef Olle. het volgende:
morgen lieve mensen!![]()
wat is PMS Panda ?of is dat een domme vraag?
Om doodsbang weg te rennenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik heb bijna nooit last van pms
dat niet eigenlijkquote:
moguh!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik heb bijna nooit last van pms
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu weer blauw![]()
* LovelyLady snapt er niks meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geeft niks. Mijn collega's zijn al op de vlucht geslagenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:20 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat niet eigenlijkmaar voedle ik me even dom
zo van had zelf ook kunnen zoeken en had het ook wellicht kunnen weten
maar nu vergeet ik het nooit weer!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu ben ik niet meer onderkoffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aaaaaaah
het valt in ieder geval wel direct op ja
A man's got to do what a man's got to do
misschien maar goed dan dat ik niet je naaste collega benquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
geeft niks. Mijn collega's zijn al op de vlucht geslagen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat heel serieus
Ik heb er echt bijna geen last van
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:21 schreef DaMart het volgende:
Nu ben ik niet meer onderkoffer.
Bedankt voor deze heldere toelichting, ik ben blij dat ik weer zwart benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart staat me toch beter![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
misschien maar goed dan dat ik niet je naaste collega ben
oke dan mag je toch nog komen poolen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar stiekem ben ik ook heel lief hoor
poolen?? Ik ook!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke dan mag je toch nog komen poolen!
Voor mij is dat helaas een paar dagen te laatquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
pms![]()
* wel.o.k gooit een paar repen chocola naar binnen en bukt weer
Je droomde zeker over pinguins uit Emmen in je koelkastquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Ik ben moe johUber vreemd gedroomd en door tijdsverschil stuurden m'n ouders me om 5 uur een smsje, waar ik wakker van werd
Twijfel of ik nog even ga liggen
![]()
Hopelijk hebben jullie beter geslapen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je droomde zeker over pinguins uit Emmen in je koelkast
Mogguh Marijkequote:Op donderdag 15 juli 2010 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben moe johUber vreemd gedroomd en door tijdsverschil stuurden m'n ouders me om 5 uur een smsje, waar ik wakker van werd
![]()
* LovelyLady houd niet van chocolaquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
pms![]()
* wel.o.k gooit een paar repen chocola naar binnen en bukt weer
Lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Marijke
Ik heb wel kort geslapen maar wel heerlijk.
[..]
* LovelyLady houd niet van chocola
Die beesten smaken naar vis joh, dat kan niet anders!quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef Panda72 het volgende:
als ik een pinquin in Emmen was zou ik maar uitkijken met dit mooie weer want voordat je het als pinquin beseft.
[ afbeelding ]
Morgen Symquote:
quote:
Ik hou niet van stukjes chocola nee, wel van chocolatcookies of muffins met deels choco/vanille oid dat dan weer wel (of de choco in de cornetto'squote:Op donderdag 15 juli 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk heb vandaag best een dag waarop ik veel moet doen, dus dat wordt veel koffie drinken
![]()
Hou jij echt niet van chocola?
Ik ook stukken minder dan eerder hoor, maar heeeeeel af en toe
![]()
Suikertaartje had altijd zo'n kaartje "Things are getting worse, please send chocolate", dat klopt soms wel
Mogguh Trevjequote:
deze ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk heb vandaag best een dag waarop ik veel moet doen, dus dat wordt veel koffie drinken
![]()
Hou jij echt niet van chocola?
Ik ook stukken minder dan eerder hoor, maar heeeeeel af en toe
![]()
Suikertaartje had altijd zo'n kaartje "Things are getting worse, please send chocolate", dat klopt soms wel
Morge Ollequote:
Morge Lovelyquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen
[..]
Ik hou niet van stukjes chocola nee, wel van chocolatcookies of muffins met deels choco/vanille oid dat dan weer wel (of de choco in de cornetto's) Maar ik zal nooit snel een reep chocola halen in de winkel
[..]
Mogguh Trevje
Morgen Trevquote:
Ja, dat heb ik sinds een paar jaar ook welquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van stukjes chocola nee, wel van chocolatcookies of muffins met deels choco/vanille oid dat dan weer wel (of de choco in de cornetto's) Maar ik zal nooit snel een reep chocola halen in de winkel
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
deze ook![]()
There are four basic food groups: milk chocolate, dark chocolate, white chocolate, and chocolate truffles.
gadverdamme kip die naar vis smaakt. Die domme belgen dachten zeker dat die kip chicken from the sea wasquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die beesten smaken naar vis joh, dat kan niet anders!Heb ooit in Belgie kippenvlees gehad waarbij de kippen waarschijnlijk gevoerd zijn met oa vismeel, ik kan je zeggen dat was echt goor!
Alsof ik vis zat te eten in de chicken tonight
Dus nee, geen pinguin voor mij, naast het gegeven dat ik een beetje verliefd op ze ben
![]()
Morge Marijkequote:
Morge Beertjequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gadverdamme kip die naar vis smaakt. Die domme belgen dachten zeker dat die kip chicken from the sea was
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Marijke
Ik heb wel kort geslapen maar wel heerlijk.
[..]
* LovelyLady houd niet van chocola
Maar ze houdt wel van producten waar chocolade in verwerkt is, dus ik vind dat die theorie nog steeds opgaatquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ik het er met wat mensen over dat we geen vrouw kenden die niet van chocola houdt... chocolaliefde zit immers in de vrouwelijke genen!.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel van producten waar chocolade in verwerkt is, dus ik vind dat die theorie nog steeds opgaat
Dat laatste krijg ik ook altijd te horenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:14 schreef DaMart het volgende:
En weer terug van de tandarts! Er ontbrak inderdaad een stuk kies bij mij. Omdat eerder de zenuw al verwijderd was, heb ik niets gevoeld van het gaatje dat ontstond en zich gestaag kon uitbreiden... totdat ik zaterdag ineens merkte dat er wel erg veel ruimte daar zat.
Maar nu is het gat dicht, alleen mijn tandvlees is nog ontstoken. En ik moet beter poetsen van de tandarts.
Liebchenquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
en bedankt voor de fisual, heb net mijn ontbijt op, nu is mijn maag niet zo blijquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme loop ik net bij een collega binnen is hij een broodje bal met pindasaus aan het eten en 1 broodje bal met pindasaus ligt nog op zijn buro. Maar de pindasaus is al gestold en ziet er uit als ....
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
en bedankt voor de fisual, heb net mijn ontbijt op, nu is mijn maag niet zo blij
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:14 schreef DaMart het volgende:
En weer terug van de tandarts! Er ontbrak inderdaad een stuk kies bij mij. Omdat eerder de zenuw al verwijderd was, heb ik niets gevoeld van het gaatje dat ontstond en zich gestaag kon uitbreiden... totdat ik zaterdag ineens merkte dat er wel erg veel ruimte daar zat.
Maar nu is het gat dicht, alleen mijn tandvlees is nog ontstoken. En ik moet beter poetsen van de tandarts.
Jummiequote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme loop ik net bij een collega binnen is hij een broodje bal met pindasaus aan het eten en 1 broodje bal met pindasaus ligt nog op zijn buro. Maar de pindasaus is al gestold en ziet er uit als ....
Liebchen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Das niet fijn, zo vroeg uit bed gerammeld worden.
Ik heb iig kort maar goed geslapen
Ik vind het ook lekker hoor maar niet zo vroeg in de ochtend. Of misschien werd ik misselijk van de manier waarop hij zij broodje naar binnenpropte waarbij stukjes bal gehakt uit zijn mond vielquote:
Oh man, smerig!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker hoor maar niet zo vroeg in de ochtend. Of misschien werd ik misselijk van de manier waarop hij zij broodje naar binnenpropte waarbij stukjes bal gehakt uit zijn mond viel
KAAS !!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, smerig!Maar ik houd stiekem ook niet van dat soort broodjes
Ik ben meer van de kaas
BROODJE BAL!quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het ook lekker hoor maar niet zo vroeg in de ochtend. Of misschien werd ik misselijk van de manier waarop hij zij broodje naar binnenpropte waarbij stukjes bal gehakt uit zijn mond viel
QFT!quote:
fijn dan hier nog een leuk verhaal een jaar of wat geleden had ik een collega en die had een grote snor en een baard, etensresten bleven altijd in zijn baard hangenquote:
Daar ken ik er ook wel een paar vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
fijn dan hier nog een leuk verhaal een jaar of wat geleden had ik een collega en die had een grote snor en een baard, etensresten bleven altijd in zijn baard hangen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn dat ie weer dicht is!
Door jij heb ik laatste gedroomd dat ik een halve kies verloor een naar de tandarts moest
![]()
Maar mijn kiezen zijn nu * klopt af nog allemaal heel
Als je dan toch naar de supermarkt gaat. 2 lamskotesletjes aubquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
He ranzig zeg
Ik doe nog een bakkieen dan schop ik mezelf richting supermarkt
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de supermarkt gaat. 2 lamskotesletjes aub
dikke doei je haalt je sletjes zelf maar bij de deenquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je dan toch naar de supermarkt gaat. 2 lamskotesletjes aub
quote:
Mooi is dat nou ik tuf wel even langs mijn buurtsuper op weg naar huisquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dikke doei je haalt je sletjes zelf maar bij de deenJe zit er vlakbij
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat zeggen mijn beste vriendin altijd tegen elkaar. Alleen moeten wij uitkijken dat wij dat niet tegen de slager zeggen. Goedemorgen meneer 2 lamskotesletjes AUB
Dat begrijp ik, of juist wel doen van en met een strak gezicht, dan zie je ze meestal kijken van zei ze nouquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat zeggen mijn beste vriendin altijd tegen elkaar. Alleen moeten wij uitkijken dat wij dat niet tegen de slager zeggen. Goedemorgen meneer 2 lamskotesletjes AUB
lekkerquote:
Ik ben toch wel nieuwsgierig uit welke hoek je komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mooi is dat nou ik tuf wel even langs mijn buurtsuper op weg naar huis
Ja!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als hij een beetje humor heeft kan dat toch best? Bij de bloemenwinkel hier begreep de baas ook wat ik bedoelde toen ik om lesbische aarde vroeg... terwijl zijn collega's me aankeken of ik gek was, pakte hij een zak potgrond voor me.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker
Ondanks dat er niet veel mensen meer werken heb ik toch nog veel te veel aanloop.
bedoel je waar ik woon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben toch wel nieuwsgierig uit welke hoek je komt
Doe eens pm als je wilt?
pmquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet waar je werkt, ik ben benieuwd uit welke buurt je kwam
Veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar zijn Omaen zijn fiets op halen
Spreek jullie later![]()
later!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar zijn Omaen zijn fiets op halen
Spreek jullie later![]()
veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ook, richting een vriendin in Groningen![]()
veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ook, richting een vriendin in Groningen![]()
ik kijk nooit net 5quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:56 schreef Panda72 het volgende:
Bah net 5 start binnenkort weer met het vreselijke programma Alleen nog een man.![]()
De titel alleen al
quote:
geeeen idee heb ook geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar Law and Order SVU op net 5. En dan komen reclames voorbij voor die programma's. . Alleen nog een man![]()
![]()
of grenzeloos verliefd die programma's mogen wat mij betreft meteen van de buis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeeen idee heb ook geen idee waar het over gaat
het klinkt indd kutquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen nog een man gaat volgens mij over vrouwen die alles hebben behalve een man en daarom niet helemaal gelukkig zijn of zo.
En bij de reclame van Grenzeloos verliefd zie ik vrouwen(het zijn altijd vrouwen) die emigreren naar een ander land omdat ze verliefd zijn op 1 of andere geitenhoeder.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
het klinkt indd kut
pff ik wil naar huis
nee ik zit nog steeds in den haag wachtend tot mijn ex thuis komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja he wie verzint dat soort kutprogramma's. Ben je niet thuis dan?
Owh oke ik dacht dat je thuis was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit nog steeds in den haag wachtend tot mijn ex thuis komt
nee was dat maar zoquote:
heey Gfquote:
ik kwam laatst een oud klasgenootje van de basis school tegen en hij herkende me gewoon dat vond ik wel raar want ik ben enorm veranderd door de jaren heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef Panda72 het volgende:
owh owh owh.Ik kwam net via google een profiel van een man tegen op wie ik tijdens mijn schooljaren verliefd was. Hij vond mij toen niet leuk. Als ik nu zijn foto's bekijk ben ik blij want ik dacht net goh wat ben jij lelijk opgedroogd.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kwam laatst een oud klasgenootje van de basis school tegen en hij herkende me gewoon dat vond ik wel raar want ik ben enorm veranderd door de jaren heen
giertjequote:
mijn eerste gedachte is wat moet je van me en laat me met rustquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mensen herkennen mij ook altijd dan zeggen ze jij bent toch Simone ..... en dank ik who the fuck are you
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte is wat moet je van me en laat me met rust
zon fijne tijd was het niet op schoolquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zon fijne tijd was het niet op school
ik zou ook nooit naar een reunie gaanquote:
Ollequote:
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou ook nooit naar een reunie gaan
afijn straks naar nijmegen naar mijn beste vriendinquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
afijn straks naar nijmegen naar mijn beste vriendin
dank je duurt nog wel effe moet hier eerst nog afscheid nemen waar ik nu benquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je duurt nog wel effe moet hier eerst nog afscheid nemen waar ik nu ben
hier waait het vandaag ook nog steedsquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ah, daar is de storm die we gisteren niet hadden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
Het waait hier wel, maar het valt nog wel mee allemaal.
hier is me parasol zelfs al omgewaaidquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
Het waait hier wel, maar het valt nog wel mee allemaal.
dat is niet misquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is hier nu iets van windkracht 7. Dat geldt volgens Buienradar voor de gehele Noord-Hollandse kust.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.quote:
das volgens mij in arnhem van die storm van gisteraafquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
En ook aan het IJsselmeerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
Het is hier nu iets van windkracht 7. Dat geldt volgens Buienradar voor de gehele Noord-Hollandse kust.
Ahh dat verklaart veel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
das volgens mij in arnhem van die storm van gisteraaf
`hier in den haag viel het reuze meequote:
ik ben er nog steedsquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat moest je nou eigenlijk in Den Haag?
dit was het meest zware gesprek wat ik ooit heb gehad ben er echt kapot vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ahhh dat. Ik wou dat ik dat kon zeggen over Bart en mij.
whehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Panda72 het volgende:
oeps
Belg zakt 62 keer voor theorie-examen Zillebeke - Veel mensen hebben moeite om hun rijbewijs te halen, maar het kan altijd nog veel erger. De 43-jarige Belg Marc Martain is weer gezakt voor zijn rijexamen, voor de 62ste keer om precies te zijn. Aan de praktijk is hij overigens nooit toegekomen. Telkens strandde hij bij het theorie-examen.
In 2004 deed Martain zijn eerste poging. Hij was het zat telkens met zijn vader mee te moeten rijden. Zes jaar later beschikt hij echter nog steeds niet over het felbegeerde papiertje. Het lukt hem maar niet 32 van de 40 examenvragen goed te beantwoorden, wat in België genoeg is om te slagen.
Martain wijt zijn worsteling om zijn theorie te halen aan de moeilijkheid van het examen. "Ze zouden iets minder streng moeten zijn. Vroeger mocht mijn vader gewoon zijn rijbewijs gaan afhalen, nu moet je een boek van buiten leren," zegt hij tegen Het Laatste Nieuws. Het zijn vooral de vragen over voorrangsregels die hem de das omdoen.
"Alles probeerde ik al om te slagen. Toch staat er altijd 'niet geslaagd' op dat briefje. Ik snap het niet. Vroeger op de tuinbouwschool kon ik best wel mee, maar nu lukt het me niet meer," zucht Martain.
Hij peinst er niet over op te geven: "Ik weet zeker dat ik het op een dag haal." Eén keer zat hij er heel dichtbij. Een paar jaar geleden maakte hij één fout te veel om te slagen. "Er is dus hoop." Wanneer hij weer een poging gaat wagen weet hij nog niet. Dat ligt aan zijn werk op de boerderij.
Het praktijkexamen mag volgens hem geen probleem zijn. Stiekem rijdt Martain al eens in een auto, maar hij is wel een keer betrapt door de politie.
Gelukkig kost de deelname aan een theorie-examen in België maar vijftien euro. In Nederland is dat ruim het dubbele. Maar met 62 pogingen is Martain toch bijna duizend euro kwijt. In België slagen de meeste kandidaten bij de eerste poging, vrijwel niemand moet vaker dan twee keer examen doen.
marcquote:
wokquote:
quote:
Maar dat is inmiddels nu toch ook wel klaar als een klontje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ahhh dat. Ik wou dat ik dat kon zeggen over Bart en mij.
quote:
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaapquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
ST![]()
.
Heeft de lange nachtrust je goed gedaan?.
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?quote:
Ging hij helemaal zelf naar opa en omaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
En toen werd ik wakker van een koel briesje
Dat doe je goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
suikertjequote:
Ja, het is maar een klein eindjequote:
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goedik werd om half 9 wakker en kon toen niet meer slapen
![]()
Hey ST![]()
![]()
![]()
![]()
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ging hij helemaal zelf naar opa en oma?!?!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesjequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
Ja, dan ga ik gewoon heel vroeg uit bed, prop ik ontbijt in de kindjes, poets ik snoetjes, ga ik met ze spelen en tegen de tijd dat jij beneden komt, staat er een verse cappuccino op je te wachten en hoef je he-le-maal niets te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoor![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet ingeloot godverdegodver
En nu op naar Leeuwarden.
Iek! Kusje op je kies?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
gfquote:
stquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij doet het tegenovergestelde van die Belg? Jij slaagt in 6 jaar gewoon minstens 62 keer?
Graagquote:
Ik wil ook uitslapenquote:Ja, het was echt lekker..en nodig...
quote:Storm? Of geniaal vliegerweer?
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag dan![]()
En hoi, en mooi dat bij je oma alles goed gaat
Dat is hier ook, maar hier is ook ongeveer daar he, dus tsjaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesje![]()
waardoor het buiten aangenaam warm is
Ik lees deze zin echt zooo ontzettend foutquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Trevland het volgende:
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenen
kl*tequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet ingeloot godverdegodver
En nu op naar Leeuwarden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees deze zin echt zooo ontzettend fout
Dat zeggen ze soms ook bij mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
Zou mijn collega een lintworm hebben. Na de 2 broodjes bal van vanochtend heeft hij net 4 rundvleeskroketten, een saucijzenbroodje, kop soep, 8 boterhammen en een banaan weggewerkt
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kusje op je kies!quote:
Dan moet je een secretaresse nemen, ik weet nog wel een hele goedequote:Ik wil ook uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ideaal vliegerweer dusquote:Windkracht 7 ongeveer!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed dat je het zegtquote:
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeggen ze soms ook bij mij![]()
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenWaar laat die jongen het allemaal
Soms krijg ik toch wel een ander ideequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft heul geen dirty mind
Vraag het hemquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenWaar laat die jongen het allemaal
in zijn buikjequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* suikertaartje huppelt naar de vliegerwinkelquote:
Dat doe je je zelf aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Olle. het volgende:
tjonge, ga ik net lunchen kom ik een leuke dame tegen..
kijken we elkaar aan zeg ik niets![]()
beetje jammer weer
Ja, zo wordt het ook nooit wat met jou hequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Olle. het volgende:
tjonge, ga ik net lunchen kom ik een leuke dame tegen..
kijken we elkaar aan zeg ik niets![]()
beetje jammer weer
quote:
Toch maar eens kijken waar ik de mijne hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje huppelt naar de vliegerwinkel![]()
Heb ikquote:
Je gaat heel hard tegen het plafons stompen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Olle. het volgende:
[..]jup! helaas wel
ze zit een aantal verdiepingen boven mijdat scheelt alweer
nou zou kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat heel hard tegen het plafons stompen?
Moet je het wel doen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou zou kunnen
het is meer in de trand van dan kom ik haar wellicht nog eens tegen![]()
en dan zeg ik HOOOOOOOOI
Dat klinkt, uh, nou ja, denk je dat er iets gaat gebeuren dan? Gewoon de volgende keer weer bij haar tafel aanschuiven. Meer kans op gesprek dan een hooiwagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou zou kunnen
het is meer in de trand van dan kom ik haar wellicht nog eens tegen![]()
en dan zeg ik HOOOOOOOOI
jaa dat gaat gebeurenquote:
mja maar om nou zomaar bij iemand aan te schuiven in de kantine ben ik neit zo'n ster inquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt, uh, nou ja, denk je dat er iets gaat gebeuren dan? Gewoon de volgende keer weer bij haar tafel aanschuiven. Meer kans op gesprek dan een hooiwagen.
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa dat gaat gebeuren![]()
[..]
mja maar om nou zomaar bij iemand aan te schuiven in de kantine ben ik neit zo'n ster in
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.
die is wel goed trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.
hiep hoi!quote:
"Hoi, neuken" is korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!quote:
ik zou het doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoi, neuken" is korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!
nou mijn blubberbuik nietquote:
maar ben je wel duidelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoi, neuken" is te korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!
Hoi, neuken?quote:
als ik me op me gemak voel welquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik me op me gemak voel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeeeeeooeeeeeeeeA man's got to do what a man's got to do
[..]
als ik me op me gemak voel welIk heb hier wijn staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
als ik me op me gemak voel welIk heb denk ik alleen nog sake in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
wel joh, kunnen we leuk blubberbuik-botsenquote:
quote:
Komen jullie wat tekort ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik alleen nog sake in huis.
sexehhquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel joh, kunnen we leuk blubberbuik-botsen
Ik moet nu ineens denken aan een ongelooflijk nerd-jongetje bij mij in de klas vroeger..quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan een ongelooflijk nerd-jongetje bij mij in de klas vroeger..
Die had zijn konijn sake genoemd, want dan kon hij zeggen: Hup, sake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |