Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaapquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
ST![]()
.
Heeft de lange nachtrust je goed gedaan?.
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?quote:
Ging hij helemaal zelf naar opa en omaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
En toen werd ik wakker van een koel briesje
Dat doe je goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
suikertjequote:
Ja, het is maar een klein eindjequote:
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goedik werd om half 9 wakker en kon toen niet meer slapen
![]()
Hey ST![]()
![]()
![]()
![]()
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ging hij helemaal zelf naar opa en oma?!?!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesjequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
Ja, dan ga ik gewoon heel vroeg uit bed, prop ik ontbijt in de kindjes, poets ik snoetjes, ga ik met ze spelen en tegen de tijd dat jij beneden komt, staat er een verse cappuccino op je te wachten en hoef je he-le-maal niets te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoor![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet ingeloot godverdegodver
En nu op naar Leeuwarden.
Iek! Kusje op je kies?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
gfquote:
stquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij doet het tegenovergestelde van die Belg? Jij slaagt in 6 jaar gewoon minstens 62 keer?
Graagquote:
Ik wil ook uitslapenquote:Ja, het was echt lekker..en nodig...
quote:Storm? Of geniaal vliegerweer?
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag dan![]()
En hoi, en mooi dat bij je oma alles goed gaat
Dat is hier ook, maar hier is ook ongeveer daar he, dus tsjaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesje![]()
waardoor het buiten aangenaam warm is
Ik lees deze zin echt zooo ontzettend foutquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Trevland het volgende:
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |