dat is niet misquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is hier nu iets van windkracht 7. Dat geldt volgens Buienradar voor de gehele Noord-Hollandse kust.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.quote:
das volgens mij in arnhem van die storm van gisteraafquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
En ook aan het IJsselmeerquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:48 schreef DaMart het volgende:
Het is hier nu iets van windkracht 7. Dat geldt volgens Buienradar voor de gehele Noord-Hollandse kust.
Ahh dat verklaart veel!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
das volgens mij in arnhem van die storm van gisteraaf
`hier in den haag viel het reuze meequote:
ik ben er nog steedsquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat moest je nou eigenlijk in Den Haag?
dit was het meest zware gesprek wat ik ooit heb gehad ben er echt kapot vanquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ahhh dat. Ik wou dat ik dat kon zeggen over Bart en mij.
whehehequote:Op donderdag 15 juli 2010 11:58 schreef Panda72 het volgende:
oeps
Belg zakt 62 keer voor theorie-examen Zillebeke - Veel mensen hebben moeite om hun rijbewijs te halen, maar het kan altijd nog veel erger. De 43-jarige Belg Marc Martain is weer gezakt voor zijn rijexamen, voor de 62ste keer om precies te zijn. Aan de praktijk is hij overigens nooit toegekomen. Telkens strandde hij bij het theorie-examen.
In 2004 deed Martain zijn eerste poging. Hij was het zat telkens met zijn vader mee te moeten rijden. Zes jaar later beschikt hij echter nog steeds niet over het felbegeerde papiertje. Het lukt hem maar niet 32 van de 40 examenvragen goed te beantwoorden, wat in België genoeg is om te slagen.
Martain wijt zijn worsteling om zijn theorie te halen aan de moeilijkheid van het examen. "Ze zouden iets minder streng moeten zijn. Vroeger mocht mijn vader gewoon zijn rijbewijs gaan afhalen, nu moet je een boek van buiten leren," zegt hij tegen Het Laatste Nieuws. Het zijn vooral de vragen over voorrangsregels die hem de das omdoen.
"Alles probeerde ik al om te slagen. Toch staat er altijd 'niet geslaagd' op dat briefje. Ik snap het niet. Vroeger op de tuinbouwschool kon ik best wel mee, maar nu lukt het me niet meer," zucht Martain.
Hij peinst er niet over op te geven: "Ik weet zeker dat ik het op een dag haal." Eén keer zat hij er heel dichtbij. Een paar jaar geleden maakte hij één fout te veel om te slagen. "Er is dus hoop." Wanneer hij weer een poging gaat wagen weet hij nog niet. Dat ligt aan zijn werk op de boerderij.
Het praktijkexamen mag volgens hem geen probleem zijn. Stiekem rijdt Martain al eens in een auto, maar hij is wel een keer betrapt door de politie.
Gelukkig kost de deelname aan een theorie-examen in België maar vijftien euro. In Nederland is dat ruim het dubbele. Maar met 62 pogingen is Martain toch bijna duizend euro kwijt. In België slagen de meeste kandidaten bij de eerste poging, vrijwel niemand moet vaker dan twee keer examen doen.
marcquote:
wokquote:
quote:
Maar dat is inmiddels nu toch ook wel klaar als een klontje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ahhh dat. Ik wou dat ik dat kon zeggen over Bart en mij.
quote:
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaapquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
ST![]()
.
Heeft de lange nachtrust je goed gedaan?.
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?quote:
Ging hij helemaal zelf naar opa en omaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
En toen werd ik wakker van een koel briesje
Dat doe je goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...ik kreeg rond half 9 allemaal kusjes en knuffels van mini-meneer, die ging toen naar opa en oma en ik viel gewoon weer in slaap![]()
suikertjequote:
Ja, het is maar een klein eindjequote:
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag danquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je goedik werd om half 9 wakker en kon toen niet meer slapen
![]()
Hey ST![]()
![]()
![]()
![]()
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik een keertje komen oppassen bij jou, dat jij dat ook mag?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ging hij helemaal zelf naar opa en oma?!?!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesjequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
Ja, dan ga ik gewoon heel vroeg uit bed, prop ik ontbijt in de kindjes, poets ik snoetjes, ga ik met ze spelen en tegen de tijd dat jij beneden komt, staat er een verse cappuccino op je te wachten en hoef je he-le-maal niets te doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Heel lief aangeboden maar dat red ik simpelweg niet meer, maar je mag even goed komen oppassen hoor![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet ingeloot godverdegodver
En nu op naar Leeuwarden.
Iek! Kusje op je kies?quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:57 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg rond half negen een tandartsboor in mijn holle kies geduwd....
Maar heerlijk hoor, dat je zo lang kon blijven liggen. Hier is het briesje overigens al geen briesje meer.
gfquote:
stquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij doet het tegenovergestelde van die Belg? Jij slaagt in 6 jaar gewoon minstens 62 keer?
Graagquote:
Ik wil ook uitslapenquote:Ja, het was echt lekker..en nodig...
quote:Storm? Of geniaal vliegerweer?
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenenquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik weet ook niet meer wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen..voor vandaag dan![]()
En hoi, en mooi dat bij je oma alles goed gaat
Dat is hier ook, maar hier is ook ongeveer daar he, dus tsjaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hier is het nog wel een briesje![]()
waardoor het buiten aangenaam warm is
Ik lees deze zin echt zooo ontzettend foutquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Trevland het volgende:
Voor mij is het ook al een tijd geleden dat ik het kon doen dus nog maar even oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |