bedoel je waar ik woon?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben toch wel nieuwsgierig uit welke hoek je komt
Doe eens pm als je wilt?
pmquote:Op donderdag 15 juli 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet waar je werkt, ik ben benieuwd uit welke buurt je kwam
Veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar zijn Omaen zijn fiets op halen
Spreek jullie later![]()
later!quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:02 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat naar zijn Omaen zijn fiets op halen
Spreek jullie later![]()
veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ook, richting een vriendin in Groningen![]()
veel plezierquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ook, richting een vriendin in Groningen![]()
ik kijk nooit net 5quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:56 schreef Panda72 het volgende:
Bah net 5 start binnenkort weer met het vreselijke programma Alleen nog een man.![]()
De titel alleen al
quote:
geeeen idee heb ook geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar Law and Order SVU op net 5. En dan komen reclames voorbij voor die programma's. . Alleen nog een man![]()
![]()
of grenzeloos verliefd die programma's mogen wat mij betreft meteen van de buis.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
geeeen idee heb ook geen idee waar het over gaat
het klinkt indd kutquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen nog een man gaat volgens mij over vrouwen die alles hebben behalve een man en daarom niet helemaal gelukkig zijn of zo.
En bij de reclame van Grenzeloos verliefd zie ik vrouwen(het zijn altijd vrouwen) die emigreren naar een ander land omdat ze verliefd zijn op 1 of andere geitenhoeder.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
het klinkt indd kut
pff ik wil naar huis
nee ik zit nog steeds in den haag wachtend tot mijn ex thuis komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja he wie verzint dat soort kutprogramma's. Ben je niet thuis dan?
Owh oke ik dacht dat je thuis was.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik zit nog steeds in den haag wachtend tot mijn ex thuis komt
nee was dat maar zoquote:
heey Gfquote:
ik kwam laatst een oud klasgenootje van de basis school tegen en hij herkende me gewoon dat vond ik wel raar want ik ben enorm veranderd door de jaren heenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef Panda72 het volgende:
owh owh owh.Ik kwam net via google een profiel van een man tegen op wie ik tijdens mijn schooljaren verliefd was. Hij vond mij toen niet leuk. Als ik nu zijn foto's bekijk ben ik blij want ik dacht net goh wat ben jij lelijk opgedroogd.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kwam laatst een oud klasgenootje van de basis school tegen en hij herkende me gewoon dat vond ik wel raar want ik ben enorm veranderd door de jaren heen
giertjequote:
mijn eerste gedachte is wat moet je van me en laat me met rustquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mensen herkennen mij ook altijd dan zeggen ze jij bent toch Simone ..... en dank ik who the fuck are you
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn eerste gedachte is wat moet je van me en laat me met rust
zon fijne tijd was het niet op schoolquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zon fijne tijd was het niet op school
ik zou ook nooit naar een reunie gaanquote:
Ollequote:
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou ook nooit naar een reunie gaan
afijn straks naar nijmegen naar mijn beste vriendinquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
afijn straks naar nijmegen naar mijn beste vriendin
dank je duurt nog wel effe moet hier eerst nog afscheid nemen waar ik nu benquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je duurt nog wel effe moet hier eerst nog afscheid nemen waar ik nu ben
hier waait het vandaag ook nog steedsquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ah, daar is de storm die we gisteren niet hadden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
Het waait hier wel, maar het valt nog wel mee allemaal.
hier is me parasol zelfs al omgewaaidquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:47 schreef Symphonic het volgende:
Het waait hier wel, maar het valt nog wel mee allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |