kl*tequote:Op donderdag 15 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Niet ingeloot godverdegodver
En nu op naar Leeuwarden.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees deze zin echt zooo ontzettend fout
Dat zeggen ze soms ook bij mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef Panda72 het volgende:
Zou mijn collega een lintworm hebben. Na de 2 broodjes bal van vanochtend heeft hij net 4 rundvleeskroketten, een saucijzenbroodje, kop soep, 8 boterhammen en een banaan weggewerkt
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kusje op je kies!quote:
Dan moet je een secretaresse nemen, ik weet nog wel een hele goedequote:Ik wil ook uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ideaal vliegerweer dusquote:Windkracht 7 ongeveer!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed dat je het zegtquote:
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeggen ze soms ook bij mij![]()
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenWaar laat die jongen het allemaal
Soms krijg ik toch wel een ander ideequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft heul geen dirty mind
Vraag het hemquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke jullie zijn mannen. Maar mijn collega is ontzettend mager als hij achter een lantaarnpaal staat zou je hem niet eens opmerkenWaar laat die jongen het allemaal
in zijn buikjequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* suikertaartje huppelt naar de vliegerwinkelquote:
Dat doe je je zelf aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Olle. het volgende:
tjonge, ga ik net lunchen kom ik een leuke dame tegen..
kijken we elkaar aan zeg ik niets![]()
beetje jammer weer
Ja, zo wordt het ook nooit wat met jou hequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:08 schreef Olle. het volgende:
tjonge, ga ik net lunchen kom ik een leuke dame tegen..
kijken we elkaar aan zeg ik niets![]()
beetje jammer weer
quote:
Toch maar eens kijken waar ik de mijne hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje huppelt naar de vliegerwinkel![]()
Heb ikquote:
Je gaat heel hard tegen het plafons stompen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:11 schreef Olle. het volgende:
[..]jup! helaas wel
ze zit een aantal verdiepingen boven mijdat scheelt alweer
nou zou kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat heel hard tegen het plafons stompen?
Moet je het wel doen hequote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou zou kunnen
het is meer in de trand van dan kom ik haar wellicht nog eens tegen![]()
en dan zeg ik HOOOOOOOOI
Dat klinkt, uh, nou ja, denk je dat er iets gaat gebeuren dan? Gewoon de volgende keer weer bij haar tafel aanschuiven. Meer kans op gesprek dan een hooiwagen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou zou kunnen
het is meer in de trand van dan kom ik haar wellicht nog eens tegen![]()
en dan zeg ik HOOOOOOOOI
jaa dat gaat gebeurenquote:
mja maar om nou zomaar bij iemand aan te schuiven in de kantine ben ik neit zo'n ster inquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt, uh, nou ja, denk je dat er iets gaat gebeuren dan? Gewoon de volgende keer weer bij haar tafel aanschuiven. Meer kans op gesprek dan een hooiwagen.
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa dat gaat gebeuren![]()
[..]
mja maar om nou zomaar bij iemand aan te schuiven in de kantine ben ik neit zo'n ster in
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.
die is wel goed trouwensquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt aan de drukte in de kantine: geheel leeg: kan ik hier aanschuiven, ik ben al tegen mezelf uitgepraat.
hiep hoi!quote:
"Hoi, neuken" is korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!quote:
ik zou het doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoi, neuken" is korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!
nou mijn blubberbuik nietquote:
maar ben je wel duidelijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Hoi, neuken" is te korter, maar zorgt alleen maar voor een beschamende situatie in de kantine!
Hoi, neuken?quote:
als ik me op me gemak voel welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als ik me op me gemak voel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeeeeeooeeeeeeeeA man's got to do what a man's got to do
[..]
als ik me op me gemak voel welIk heb hier wijn staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
als ik me op me gemak voel welIk heb denk ik alleen nog sake in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
wel joh, kunnen we leuk blubberbuik-botsenquote:
quote:
Komen jullie wat tekort ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik alleen nog sake in huis.
sexehhquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel joh, kunnen we leuk blubberbuik-botsen
Ik moet nu ineens denken aan een ongelooflijk nerd-jongetje bij mij in de klas vroeger..quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens denken aan een ongelooflijk nerd-jongetje bij mij in de klas vroeger..
Die had zijn konijn sake genoemd, want dan kon hij zeggen: Hup, sake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |