quote:@TanteRikie
Noodweer zit er op!Ging hard,maar schade valt mee.Belangrijkste:Geen persoonlijk letsel.Morgen gaat het feest beginnen!
http://bit.ly/a6fR05
Past er wel bij, een echte campingzender met nieuws vanaf de camping.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SBS6 schijnt dat gemeld te hebben.
Toiletgebouw, kantine / centrumvoorziening...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar wil je dan inkruipen op een camping? Een tent?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Past er wel bij, een echte campingzender met nieuws vanaf de camping.
Kans is niet groot dat er hier echt nog wat gaat gebeuren, hemelsbreed denk 20 km vanaf enschede dus het zal daar ook wel meevallenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef rgn het volgende:
Nou, dit was het dan in Enschede? Herrie om niets dus? Of denken jullie dat we nog wat kunnen verwachten?
Als ik in een lullig tentje zou zitten ja, dan zocht ik wel wat harde infra op, maar in een caravan? Komop, dat verwacht toch niemand dat de wind met de caravan aan de haal gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Toiletgebouw, kantine / centrumvoorziening...
Heel erg allemaal maar er vallen iedere dag zoveel doden. Hoort bij het leven enzo.quote:
Ja ik zag die kop ook staan maar verder niks, ook niet op andere sites. Beetje vreemdquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
nu.nl kopt dat voor middernacht een nieuw zwaar onweersfront boven Limburg wordt verwacht. Het begint inderdaad weer flink donker te worden nu....
Daar is niets van te zien op de radar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
nu.nl kopt dat voor middernacht een nieuw zwaar onweersfront boven Limburg wordt verwacht. Het begint inderdaad weer flink donker te worden nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |