Dan is het bewolking...geen neerslagquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Er lijken hier in West-Groningen weer wat donkere wolken uit het zuiden aan te komen zonder dat er iets op buienradar te zien is..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:35 schreef Klonk het volgende:
volgens het AD is er op die camping iemand om het leven gekomen...
Zóquote:foto Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef wobbel het volgende:
Enschede, de weg achter het CBR (telefoon camera)
[ afbeelding ]
Hoogspanningsmasten die omwaaien... F2???quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:31 schreef sig000 het volgende:
Er gingen vlakbij ook hoogspanningsmasten om , dat gebeurt niet zomaar met wat harde wind.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mogelijk vijf
[ afbeelding ]
ook nabij Vethuizen dacht ik deze foto
Ik ga tijdens noodweer nooit een publiek toilet op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een beetje camping heeft een toiletgebouw, in het ergste geval ga je daar zitten
Ik weet het niet. Het regent hier nml nog steeds (niet hard, maar zeker wel waarneembaar,) terwijl buienradar zegt dat het droog is. Het cotnrast tussen de bewolking die eraan komt met de huidige witte wolken is vrij groot.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mogelijk vijf
[ afbeelding ]
ook nabij Vethuizen dacht ik deze foto
Ziet er best groot uitquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:38 schreef MrJones het volgende:
Via Weerwoord, gefilmd bij Oostwolde (FRL), hoosje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
14 Juli LIVE WINDHOOS.MOV
TVP!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, zou ik dat hebben gezien? Vanaf m'n balkon in het centrum van Enschede?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:29 schreef wobbel het volgende:
Enschede, de weg achter het CBR (telefoon camera)
[ afbeelding ]
Liefst wel ja, het begint ook donker te worden dus laat maar wat mooie bliksems zien die ik kan filmenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Klopt.
Hopelijk krijg ik nog wat onweer hier in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop