Gebeurt vaker hoor met onweersbuien dat het hier de zee niet op wil met hoog waterquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, de bui wacht vast even tot het eb wordt.
Hoog water op zee(vloed) en er komt een onweersbui over die de zee niet op komt dus dan kaatst die terug , ik ken het fenoneem want dat gebeurt vakerquote:
Oke. Maar dan zal de sterkte toch zijn afgenomen, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoog water op zee(vloed) en er komt een onweersbui over die de zee niet op komt dus dan kaatst die terug , ik ken het fenoneem want dat gebeurt vaker
Meestal wel maar het waait nu wel harder dan de 1e keerquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dan zal de sterkte toch zijn afgenomen, toch?
Pff, en het afschuiven van schuld is al begonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Kw4Kje het volgende:
toch vreemd dat er gewonden zijn gevallen in vethuizen, ze wisten toch dat er noodweer op komst was? Oke als je op de camping zit ben je vaak wat afgezonderd van de buitenwereld qua tv en internet, maar die campinghouder had hen toch moeten waarschuwen lijkt me.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:13 schreef Kw4Kje het volgende:
toch vreemd dat er gewonden zijn gevallen in vethuizen, ze wisten toch dat er noodweer op komst was? Oke als je op de camping zit ben je vaak wat afgezonderd van de buitenwereld qua tv en internet, maar die campinghouder had hen toch moeten waarschuwen lijkt me.
Nee ik vraag me alleen af waarom de campinghouder hen niet heeft gewaarschuwd, maarja hij is toch verantwoordelijk voor alles wat er gebeurd op z'n camping, dus ja hij zal waarschijnlijk wel op de vingers getikt worden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pff, en het afschuiven van schuld is al begonnen.
Of hij heeft iedereen gewaarschuwd, maar was er geen plaats om te schuilen? Of waren mensen eigenwijs en luisterden ze niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:18 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Nee ik vraag me alleen af waarom de campinghouder hen niet heeft gewaarschuwd, maarja hij is toch verantwoordelijk voor alles wat er gebeurd op z'n camping, dus ja hij zal waarschijnlijk wel op de vingers getikt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |