Hihihihhiihhiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het anders flink erop los hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Storm? Dat beetje regen en paar keer gedonder?
Storm? Die bewolking hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Kom eens langs hier, ik werd bijna van de weg geblazen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
hebje het nieuws wel gezien over groningen paar dagen geledenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebje het nieuws wel gezien over groningen paar dagen geleden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef HurrDurr het volgende:
Het is de hele dag al droog hier @ hoogwoud, en op een paar minuten na alleen maar zon dus merk er niet veel van
Hier ook de hele dag mooi weer geweest hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef HurrDurr het volgende:
Het is de hele dag al droog hier @ hoogwoud, en op een paar minuten na alleen maar zon dus merk er niet veel van
Ik ben blijven zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga misschien overstappen van school.
welke klas zit je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoger algemeen voortgezet onderwijs![]()
Maar nu VMBO-t
_!!
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had nu in 4H moeten zitten, maar ga naar 3T (denk maar na hoe goed ik het verpest heb dan)
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Sweeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga dr vandoor
stormzwemmen enzo
ajuus
Gemiddelde leeftijd van iemand uit 4H, 15quote:
Dat wil ik ook wel zien :quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Wel jammer dat Sony PMB zo traag isquote:
Stomme youtubequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wel jammer dat Sony PMB zo traag is, dus het duurt nog even... zal ook nog niet in HD zijn omdat Youtube het nog wil "verwerken", maar stiekem willen ze zelf op het filmpje geilen voor de hele wereld kan meegeilen
Dat denk ik ook wel eensquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wel jammer dat Sony PMB zo traag is, dus het duurt nog even... zal ook nog niet in HD zijn omdat Youtube het nog wil "verwerken", maar stiekem willen ze zelf op het filmpje geilen voor de hele wereld kan meegeilen
Ik zie Peter R. de Vries. Hebben?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:01 schreef livalo het volgende:
M'N TV, WAT DOEN ZE? HELEMAAL GEEN SIGNAAL!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef DeLuna het volgende:
Heerenveen in RTL BOULEVAAAARDD
TROS JOSTI FEEST
quote:
quote:
Zo leuk is dat nietquote:
Nee hoor. Ik denk niet dat Gerard Joling dezelfde prijzen heeft gewonnen als Mikaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die staat op gelijk niveau met Mika, dus wat zeur je
zie PIquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk niet dat Gerard Joling dezelfde prijzen heeft gewonnen als Mika
Donder op kutnaatje
Die kun je ook op een andere manier opvatten, grapjas.quote:
Dan had ik wel de PI gebruikt die je nu gebruikt, ook al is knipoog in sommige gevallen ook smerig vanwege de betweterijquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die kun je ook op een andere manier opvatten, grapjas.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan had ik wel de PI gebruikt die je nu gebruikt, ook al is knipoog in sommige gevallen ook smerig vanwege de betweterij
Kutyoutubequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef tubacloud het volgende:
youtube heeft 0 procent gepubliceerd
even wachten nog dus
Dat sowieso, je kan nu niks meer rippen vanaf youtube. Terwijl ik net iets heb gevonden wat ik dus alleen maar op youtube heb gevonden tot nu toe.quote:
Tja. Misschien moet je iets actueels doen? Dat werkt meestal welquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn topic wil niet vorderingen maken, slechts 3 paints gemaakt na die voortreffelijke paint
Maar ik kan totaal niet painten en TS begintquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja. Misschien moet je iets actueels doen? Dat werkt meestal wel
Precies. Hoeveel kinderen wil je later?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tja. Misschien moet je iets actueels doen? Dat werkt meestal wel
Met Firefox heb je zo'n plugin waarmee je alle filmpjes van alle sites kunt downloadenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat sowieso, je kan nu niks meer rippen vanaf youtube. Terwijl ik net iets heb gevonden wat ik dus alleen maar op youtube heb gevonden tot nu toe.
Soms word die ook later pas in HD gezetquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:15 schreef tubacloud het volgende:
jaaa, kut, nu is ie niet in HDandere video even uploaden
Aloe blacc - I need a dollar 30% voltooidquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat sowieso, je kan nu niks meer rippen vanaf youtube. Terwijl ik net iets heb gevonden wat ik dus alleen maar op youtube heb gevonden tot nu toe.
Ik ben er al aan het helpenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Met Firefox heb je zo'n plugin waarmee je alle filmpjes van alle sites kunt downloaden
Of je gebruikt dit gewoon: http://dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htmquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Met Firefox heb je zo'n plugin waarmee je alle filmpjes van alle sites kunt downloaden
Dat weet ik niet. In ieder geval meer dan 2.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Precies. Hoeveel kinderen wil je later?
Ik zou er graag 2 of 3 willen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In ieder geval meer dan 2.
Dan zeg je dat en dat je hoopt dat de rest het beter kan. Nodig HaaJee (ofzo) en Hean uit en je painttopic is klaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik kan totaal niet painten en TS begint
HaJee en ToT ten tijde van de photoshop battlequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dat je hoopt dat de rest het beter kan. Nodig HaaJee (ofzo) en Hean uit en je painttopic is klaar.
Wow.quote:
Omdat één te alleen is, twee is 'ideaal', 3 lijkt me ook leuk maar meer kans op dat er eentje buiten valt.quote:
Holy fuck.quote:
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat één te alleen is, twee is 'ideaal', 3 lijkt me ook leuk maar meer kans op dat er eentje buiten valt.
hier is het andersomquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hier
Van je zusje alleen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
YEAH, ik kom uit een ideaal gezin, ik ben als eerste geboren en toen kwam mijn zusje 3 jaar later en dat was het. Nee, geen pics van mijn gezin.
Even aantal is bijna altijd beter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hier
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
YEAH, ik kom uit een ideaal gezin, ik ben als eerste geboren en toen kwam mijn zusje 3 jaar later en dat was het. Nee, geen pics van mijn gezin.
Bij ons is het echt zo:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we gaan nog altijd goed met elkaar om, maar minder dan vroeger
Het is je vriend maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
René zit in de trein. Ik maak me echt zorgen, volgens mij komt 'ie hier nooit aan.
De treinen vallen echt niet zomaar om hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
René zit in de trein. Ik maak me echt zorgen, volgens mij komt 'ie hier nooit aan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd zo geboren in 1992 en toen kwam mijn broertje in 1995![]()
Gelukkig werd ik in een even jaartal geboren.
Het is René maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
Mijn broertje is harstikke aardig alleen veel te veel moederskindje. Met je zus kan je nog dingen afspreken, Dat ze bijvoorbeeld niet vertelt tegen m'n moeder dat ik 's avonds weg ben als ze weg is.(oooo stoutquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bij ons is het echt zo:
met mijn oudste zus kan ik goed opschieten, verschil van 2 jaar,
met mijn jongste zusje kan ik echt niet opschieten, maar die is 13 (verschil van iets meer dan 4 jaar)
Ik leef ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
1992 even?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd zo geboren in 1992 en toen kwam mijn broertje in 1995![]()
Gelukkig werd ik in een even jaartal geboren.
Hehequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze geilt op alles wat even is of wat mooi staat met cijfertjes
Zoals?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zijn er nou altijd mensen die in serieuze en non-serieuze fora zitten, zo lukt een lemming nooit
Bodyboarden is gaafquote:
Ik wil weer snowboardenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bodyboarden is gaafAlleen ik wil weer terug naar Hourtin, daar waren tenminste golven van 2 meter
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van mij: Alle mannen zijn biseksueel
Van iemand anders: Alle vrouwen zijn biseksueel?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die van jou is ook te ergquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was wel erg geweest als je hem in SEX had geplaatstquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DUH, daarom ook ONZ, ik denk niet dat deze in SEX zou passen
maar dan had ik 5 posts met lemming gehad, nu nog maar 1quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Was wel erg geweest als je hem in SEX had geplaatst![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan had ik 5 posts met lemming gehad, nu nog maar 1
Hier schijnt de zon al bijna weerquote:
Wat een kut nummerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, alweer zo'n liedje waarvan je verwacht dat ie van de jaren '90 is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
Omfg, een vrouw die kutscheten op commando laat.
Wtf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
linkquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik zit in SEX te lezen en kom een filmpje tegen ervan
Ik dacht al dat ik zo een topic in SEX zag toen ik eerder op de dag een lemming wilde maken, maar ik zag niet dat jij daar postte in je posthistoriequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik zit in SEX te lezen en kom een filmpje tegen ervan
Ik post er ook (bijna) niet, ik lees er alleen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik zo een topic in SEX zag toen ik eerder op de dag een lemming wilde maken, maar ik zag niet dat jij daar postte in je posthistorie
Hier wordt 't zelfs alweer lichter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Storm is trouwens nog niet zo interessant hier.
Ik wil ook een geil stormfilmpje maken net zoals tubacloud.quote:
Dan wordt het maar een kutschetenfilmpje nu.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil ook een geil stormfilmpje maken net zoals tubacloud.
Haha.quote:
No thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wordt het maar een kutschetenfilmpje nu.
Ja oke, maar dat filmpje..quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar dat het tijdens de seks gebeurd wel.
het was ook het oosten waar het tekeer gingquote:
Pics van je zus!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bij ons is het echt zo:
met mijn oudste zus kan ik goed opschieten, verschil van 2 jaar,
met mijn jongste zusje kan ik echt niet opschieten, maar die is 13 (verschil van iets meer dan 4 jaar)
Lezen gastquote:
Ow shit, ik had het niet gelezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lezen gastNu snap ik waarom je ben blijven zitten...
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent 1 van die pubers uit dat onderzoek?
Artikel in FD, waarna er in 3v12 een stelling over was gisteravond, http://weblogs.vpro.nl/3v(...)12-radio-12/#respondquote:
Oh, daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Artikel in FD, waarna er in 3v12 een stelling over was gisteravond, http://weblogs.vpro.nl/3v(...)12-radio-12/#respond
*Zoekt naar desbetreffende artikel*
Belangstelling tot het starten hè, niet dat ze hem daadwerkelijk ook starten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt een abo nodig wil je het hele artikel lezen, anyhow, zie edit
Maar je wilde hem wel starten, anders had je er nu geenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Belangstelling tot het starten hè, niet dat ze hem daadwerkelijk ook starten.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je wilde hem wel starten, anders had je er nu geen
Nee, die heeft in mijn klas gezeten. Ik had toch al verteld dat ik was blijven zitten, nah toen ik bleef zitten en het jaar over deed kwam dat schepsel in m'n klasquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een willekeurige foto gepakt van hyves
Hoe oud was je ook alweer? En is die Renée je vriendin?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:29 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, die heeft in mijn klas gezeten. Ik had toch al verteld dat ik was blijven zitten, nah toen ik bleef zitten en het jaar over deed kwam dat schepsel in m'n klas
Al aantal keer verteld, 15, en nee is niet een vriendin van mequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer? En is die Renée je vriendin?
Ok, zet het dan ook in je profiel van fokquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Al aantal keer verteld, 15, en nee is niet een vriendin van me
Nee, niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, zet het dan ook in je profiel van fokEn zit je dan in de 2e?
Zo heul slecht is het ook niet afgezien van die 4 en 5en.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:38 schreef dirkjo het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze lijst ben ik blijven zitten
Das nog slechter dan mijn prestatie, ik ga nu naar V4(voor schooljaar '10/'11 dus), terwijl ik al in V5 had kunnen zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, niet meer
Ik zou nu naar 4H moeten gaan, maar heb het zo mooi verpest dat ik naar 3T ga.
1HV > 2H > 2H > 3T
Dat is helemaal geen slechte lijstquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:38 schreef dirkjo het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze lijst ben ik blijven zitten
Het is wel de 2e keer hè, en die 5.4 is een 5.49. Op die 0.01 ben ik mede blijven zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo heul slecht is het ook niet afgezien van die 4 en 5en.
Het is ook hartstikke slecht hoor, heb het hele jaar geen reet uitgevoerd; netzoals vorig jaar. Dus tsja; eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das nog slechter dan mijn prestatie, ik ga nu naar V4(voor schooljaar '10/'11 dus), terwijl ik al in V5 had kunnen zitten
[..]
Dat is helemaal geen slechte lijst
Ook goedenavondquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahh.. natgerent thuisnet voordat de donder begint
Ja, 2 keer is ook wel wat triest.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is wel de 2e keer hè, en die 5.4 is een 5.49. Op die 0.01 ben ik mede blijven zitten
Talenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had 2 4en en 3 5en bij het rapport waarop ik ben blijven zitten, waarbij die 4en voor de klassieke talen
en nu ben je nat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahh.. natgerent thuisnet voordat de donder begint
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik ben als de doooooods voor onweer. moest er eersgister nog om huilen
ja ik ging zwemmen ja, vóór de stormquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ook goedenavond
Je ging toch stormzwemmen?
@VO ofzoiets ja. Als ik naar je fobo kijk is het precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie gebruiken btw hetzelfde rapportcijferprogramma als onze school
_quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik ben als de doooooods voor onweer. moest er eersgister nog om huilen
Dan ben je sowieso nat geworden, boeit het vrij weinig of je nat word van de regenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik ging zwemmen ja, vóór de storm
Saaiquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar hebme al weer omgekleed.
bikini foto 3 mag er zeker niet komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar hebme al weer omgekleed.
Heb je lijst al gezien netquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amen to that, maar ik ga nu wel latijn doen, want kijk maar naar mijn fobo voor mn eindlijst
Van mij welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bikini foto 3 mag er zeker niet komen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bikini foto 3 mag er zeker niet komen
Latijn kan je geen taal meer noemen, das net wiskunde, en je hoeft alleen maar te vertalen en dat kan ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:46 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb je lijst al gezien net
VWO(want talen
)
Vmbo-t( maar
want geen frans
)
Maar dan moet je lerenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Latijn kan je geen taal meer noemen, das net wiskunde, en je hoeft alleen maar te vertalen en dat kan ik wel
Je hebt jezelf wel meegeteld neem ik aan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zitten hier 2 pubers van 15 en 16 zich helemaal op te geilen op bikinifoto's van een andere 15 jarige puber
\quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zitten hier 2 pubers van 15 en 16 zich helemaal op te geilen op bikinifoto's van een andere 15 jarige puber
ik ben 16 ja, en jij bent 15quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Je hebt jezelf wel meegeteld neem ik aan?
Ik schoot keihard in de lachquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:49 schreef dirkjo het volgende:
Gadverdamme, mijn zwembroek ruikt beschimmelt
Bedacht ik me ineens nadat ik m'n reactie plaatstequote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie mn fokprofiel, dat groene icoontje dus
Ook al meerdere keren gehad, gek lichaamquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef DeLuna het volgende:
Kippenvel met dit weer. Het kan. Alles is mogelijk
Goeie hosseltruc gast, restecp!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie mn fokprofiel, dat groene icoontje dus
WOEEHOEEEE!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht vandaag dat ik nog wel even voor de immense bui thuis zou komen. I was wrong. FML.
OH EN EN EN IK GA NAAR EXTREMA WIEHOEEE
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht vandaag dat ik nog wel even voor de immense bui thuis zou komen. I was wrong. FML.
Fapfap.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
Gewoon mooie nummers luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ook al meerdere keren gehad, gek lichaam
NOORquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja, maar dan met een veel dikkere line-up.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Beetje Emporium achtig?
Welk concert had je aanstaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon mooie nummers luisteren
Of een goed concert opzetten
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blaadjes doen trouwens fucking pijn als die met harde snelheid tegen je aan waaien.En nog een tip: geen Twisterijsje eten in een cabrio.
Aha, hoop dat het mooi weer word danquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan met een veel dikkere line-up.
Geen idee maar hier het gedoetje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
Beetje Emporium achtig?
Ik las Twitterijsjequote:Op woensdag 14 juli 2010 20:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Blaadjes doen trouwens fucking pijn als die met harde snelheid tegen je aan waaien.En nog een tip: geen Twisterijsje eten in een cabrio.
Mika - Live @ Parc Des Princesquote:
Doet me meteen denken aan Emporiumquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee maar hier het gedoetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |