Hihihihhiihhiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het anders flink erop los hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Storm? Dat beetje regen en paar keer gedonder?
Storm? Die bewolking hier?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Kom eens langs hier, ik werd bijna van de weg geblazen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
hebje het nieuws wel gezien over groningen paar dagen geledenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef mstr het volgende:
Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hebje het nieuws wel gezien over groningen paar dagen geleden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef HurrDurr het volgende:
Het is de hele dag al droog hier @ hoogwoud, en op een paar minuten na alleen maar zon dus merk er niet veel van
Hier ook de hele dag mooi weer geweest hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef HurrDurr het volgende:
Het is de hele dag al droog hier @ hoogwoud, en op een paar minuten na alleen maar zon dus merk er niet veel van
Ik ben blijven zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga misschien overstappen van school.
welke klas zit je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoger algemeen voortgezet onderwijs![]()
Maar nu VMBO-t
_!!
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had nu in 4H moeten zitten, maar ga naar 3T (denk maar na hoe goed ik het verpest heb dan)
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Sweeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga dr vandoor
stormzwemmen enzo
ajuus
Gemiddelde leeftijd van iemand uit 4H, 15quote:
Dat wil ik ook wel zien :quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Wel jammer dat Sony PMB zo traag isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |