Hier ook de hele dag mooi weer geweest hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef HurrDurr het volgende:
Het is de hele dag al droog hier @ hoogwoud, en op een paar minuten na alleen maar zon dus merk er niet veel van
Ik ben blijven zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga misschien overstappen van school.
welke klas zit je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hoger algemeen voortgezet onderwijs![]()
Maar nu VMBO-t
_!!
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:52 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had nu in 4H moeten zitten, maar ga naar 3T (denk maar na hoe goed ik het verpest heb dan)
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Sweeetquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga dr vandoor
stormzwemmen enzo
ajuus
Gemiddelde leeftijd van iemand uit 4H, 15quote:
Dat wil ik ook wel zien :quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef tubacloud het volgende:
Filmpje gemaakt van de aankomende onweersbui, was echt niet normaal hoeveel de wolken draaiden
zal het filmpje zo posten
Wel jammer dat Sony PMB zo traag isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |