Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoek je een neukmaatje voor de Zwarte Cross?
Google?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.
Zo doen echte kerels datquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijktquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Deze zegt genoeg:quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
Oh, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Google?
Jij woont er dichterbij dan mij geloof ik
Hier begint het nu te rommelen, en als ik aar buiten kijk zie ik een supermooie lucht. Het ene helemaal donker met onweer, en aan de andere kant zo'n gloed van een ondergaande zon.quote:
maar dat ben ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |