Regent het daar dan al? Jajquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al blij dat ik droog thuis ben gekomen.
..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Waarna ik het even koel heb en daarna weer wegfik. Maar het gaat rond half 7 stormen volgens mij.
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier aardig meevallen geloof ik. Moet vanavond nog een keer naar Utrecht
Jij wil erheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?
Ach, nat ben je toch al als 't stormt, ik mag dan alleen hopen voor je dat het niet erg hard gaat onweren. Maar weet niet of je in de buurt van Nijmegen woont?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..![]()
ik ga vanavond bij een vriendin zwemmen.
Ik woon in het mooie Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, nat ben je toch al als 't stormt, ik mag dan alleen hopen voor je dat het niet erg hard gaat onweren. Maar weet niet of je in de buurt van Nijmegen woont?
Ga je ook meteen bikinipics maken? 't is helaas geen goed weer voor topless picsquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..![]()
ik ga vanavond bij een vriendin zwemmen.
zal ik doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga je ook meteen bikinipics maken? 't is helaas geen goed weer voor topless pics
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Schieganger het volgende:
Commander David Gueta Extended Mix![]()
![]()
Housemuziek u heeft een God, en David Gueta is zijn profeet.
Dit jaar nog niet, maar het was daar helemaal afgebroken door de storm van.. Ik dacht zaterdag.quote:
Dan kan het zijn dat je niets merkt of dat 't nog heel lang duurt jņh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in het mooie Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
oh dan kan ik nog wel even zwemmen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat je niets merkt of dat 't nog heel lang duurt jņh.
Niet bepaaldquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Hooooi, ik meld me hier ook weer eens!Niet gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
Sterktequote:
Oh, jammer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet bepaald, woon bij Harderwijk in de buurt.
Zoek je een neukmaatje voor de Zwarte Cross?quote:
Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoek je een neukmaatje voor de Zwarte Cross?
Google?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.
Zo doen echte kerels datquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijktquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Deze zegt genoeg:quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
Oh, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Google?
Jij woont er dichterbij dan mij geloof ik
Hier begint het nu te rommelen, en als ik aar buiten kijk zie ik een supermooie lucht. Het ene helemaal donker met onweer, en aan de andere kant zo'n gloed van een ondergaande zon.quote:
maar dat ben ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |