Wij hadden godsdienst in groep 7, gelukkig was die vrouw wel aardig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Als je niet weet dat het 10 geboden zijn, heb je gewoon wat gemist bij je algemene opvoeding/ontwikkeling
Godsdienst op de basisschoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden godsdienst in groep 7, gelukkig was die vrouw wel aardig.
Jij moet een tagje aanvragen! FOK!jehova.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem meisje, wil je erover praten
Stock layout die ik al sinds jaar en dag hebquote:
Jehova'squote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jij moet een tagje aanvragen! FOK!jehova.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In groep 8 kregen we humanistische vorming.
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ze willen op Christelijke scholen godsdienst in de eigen tijd gaan stoppenTen minste, dat hoorde ik van een basisschooldirecteur in de kerk...
Bij dat spul van mij ook. Frame van 2xxx euro is toch een stuk betrouwbaarder dan die van 1xxx euro, dus dan ga je maar even sparenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef DeLuna het volgende:
Overigens hoef ik niet perse dat pak van 290,- maar dat pak is nou eenmaal sneller en beter dan de rest![]()
Nog even sparen dus
Welke? foksilver, bagger, dark, want ik zie stock niet in het rijtjequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stock layout die ik al sinds jaar en dag heb
Ik ben voor. Gewoon alles openbaar. Klaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaf dan gewoon meteen Christelijke scholen af
Dat is een andere discussie, maar godsdienst in de eigen tijd stoppen is prima.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schaf dan gewoon meteen Christelijke scholen af
Ja, dat die voorvork kapot ging was bij Coo, ofja, eigenlijk Trois-ponts...quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hobby he.. HobbyBlijft duur
[..]
Is best leuk daarMaar voor het echte werk moet je toch al naar Malmedy oid in Belgie(Duitsland is ook veel) Suntour is idd.. ehr... tja.. niet zo goed
En downhillen met een gewone MTB raad ik toch echt af
Je gaat ermee door de velgen heen alsof t boter is en ook heb je best n flinke kans op scheuren in dingen als vorkpoten e.d.
Dat klinkt gewoon zo, zo alsof de onderduikkerken weer terug komen, maargoedquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, maar godsdienst in de eigen tijd stoppen is prima.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goedemorgen, nog bedroefd over de boete?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon zo, zo alsof de onderduikkerken weer terug komen, maargoed
Dat, en sommige kinderen zijn wereldvreemd als ze in eens naar een openbare school moeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Primaire taak van een school is lesgeven. Godsdienst is leuk, maar als daardoor die kinders minder tijd voor de 'normale' vakken hebben is dat slecht imho.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar godsdienst is in weze ook gewoon een normaal vak, alleen wordt dat op Christelijke scholen gecentreerd tot het Christelijke geloof, en dat is niet goed, ben ik met je eens, maar godsdienst op zich, over alle geloven dus, is wel een normaal vak, vind ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Primaire taak van een school is lesgeven. Godsdienst is leuk, maar als daardoor die kinders minder tijd voor de 'normale' vakken hebben is dat slecht imho.
Wat een helder zicht heb je opeens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar godsdienst is in weze ook gewoon een normaal vak, alleen wordt dat op Christelijke scholen gecentreerd tot het Christelijke geloof, en dat is niet goed, ben ik met je eens, maar godsdienst op zich, over alle geloven dus, is wel een normaal vak, vind ik.
Maar niet op de basisschool.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar godsdienst is in weze ook gewoon een normaal vak, alleen wordt dat op Christelijke scholen gecentreerd tot het Christelijke geloof, en dat is niet goed, ben ik met je eens, maar godsdienst op zich, over alle geloven dus, is wel een normaal vak, vind ik.
Sowieso, een beetje algemene kennis over geloof is niet fout in een goede discussiequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
In weze zijn atheïsten ook gelovigen, want die geloven dat er geen hogere macht is, dus die komen dan natuurlijk ook aan bod in de godsdienstwetenschappen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, een beetje algemene kennis over geloof is niet fout in een goede discussie
quote:
Ga boeven vangen denk ik bij zo'n boete.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Snelheidsovertredingvoor 7km/h te hard
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef Hyman het volgende:
Tis maar goed dat ik hier in ermelo geen flitspalen heb, anders was ik mn rijbewijs wel kwijt.
Of honden van de verboden plaatsen afhoudenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga boeven vangen denk ik bij zo'n boete.
Ja, beetje kinderachtige boetes zijn het meestalquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga boeven vangen denk ik bij zo'n boete.
Er rijden mensen met standaard 40km/u te hard die nooit gepakt wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, beetje kinderachtige boetes zijn het meestal
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er rijden mensen met standaard 40km/u te hard die nooit gepakt worden
Ik rijd dan nog geen auto, maar je hebt idd wegen waar je maar 50 mag en je zoiets hebt van... 'Dit schiet toch niet op zoquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef Hyman het volgende:
Maar je gaat toch ook geen 50 rijden bij die wegen hier in de buurtdas gewoon langzaam
Ik hoop zoooooooo dat ze me laatst op weg van Sittard naar huis niet op de foto gezet hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
Behalve als ik een stilstaande volvo V70 op de horsterweg zie staan, of een kia op de schaapsdijk, dan rij ik wel perfect
Wat was je snelheid?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hoop zoooooooo dat ze me laatst op weg van Sittard naar huis niet op de foto gezet hebben
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat moet je op je billen smeren, niet opeten
Iets over de 200 op de tellerquote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
even voor de hand liggend; smeer jij het op mijn billen?![]()
nee, maar zwitsal ruikt zo lekker![]()
Eau de zwitsal![]()
Voor mannen jean paul gaultierquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
even voor de hand liggend; smeer jij het op mijn billen?![]()
nee, maar zwitsal ruikt zo lekker![]()
Eau de zwitsal![]()
Is dat serieus zo prijzig? Want dat zou ik dus echt niet garpig vindenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Hyman het volgende:
[..]! pwn
dat gaat je over de 1000 kosten dan
raam open, deur open, nog steeds 29 graden celsius op mn slaapkamerquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef Hyman het volgende:
Ik kan wel wat zwitsal op mn reet gebruiken nu, tering wat is het een kleffe temperatuur op mn kamer
51-69 km/h 365-520 � *quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:08 schreef Hyman het volgende:
[..]! pwn
dat gaat je over de 1000 kosten dan
50km/h te hard en niet staande worden gehouden kostte rond de 800€ dacht ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is dat serieus zo prijzig? Want dat zou ik dus echt niet garpig vinden
Je moet je raam en je deur ook niet open doen als de zon schijnt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raam open, deur open, nog steeds 29 graden celsius op mn slaapkamer
wattan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je moet je raam en je deur ook niet open doen als de zon schijnt.
Was snelwegquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
ohja, ik mag hopen dat het dan op een snelweg was, dat scheelt dan wel weer
Link?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
50km/h te hard en niet staande worden gehouden kostte rond de 800€ dacht ik
Omdat dan juist de warmte binnenkomtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wattan.
dan lucht het toch lekker
Is t beneden niet koeler?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wattan.
dan lucht het toch lekker
Voordeur open, zolderraam open, fixedquote:
Ga daar dan zittenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tis overal koeler dan mijn slaapkamer
die staat vol in de zon
Je mag wel op mijn kamer komen zitten!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zit elke dag in mn slaapkamer
anders heb ik gezeik op mmn kop
Die staat ingelogd op m'n werk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef -SG- het volgende:
Mark, waarom zit je eigenlijk op dat account?
gezellig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn kamer komen zitten!
En je bent gewoon te lui om uit te loggen en met je andere account te postenquote:
Ja, en ze hoeven hier niet te weten dat ik op FOK! zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
En je bent gewoon te lui om uit te loggen en met je andere account te posten?
Zit wat in
-Was hartstikke leegquote:
Ben je al eerder in de fout gegaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
-Was hartstikke leeg
-Was al laat
-Had haast
-was geen pauper golfje oid
Overigens het volgende @ site van OM gevonden, dus ben nog niks verder
Het boetebedrag:
Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ja, en ze hoeven hier niet te weten dat ik op FOK! zit.
Internet wat eraf gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga even rattenvoer kopen
anders gaat mn internet eraf omdat ik al weer veelste lang achter de laptop zit
tot over 30 min x
Echt, de link.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga even rattenvoer kopen
anders gaat mn internet eraf omdat ik al weer veelste lang achter de laptop zit
tot over 30 min x
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Soms mis ik dat wel hoor, lekker thuis komen en is er gewoon al een bordje voedsel voor je
quote:
Dat valt nog tegen, we eten hier rond 19hquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Soms mis ik dat wel hoor, lekker thuis komen en is er gewoon al een bordje voedsel voor je
Nope, niks met snelheid of drank.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben je al eerder in de fout gegaan?
Omg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
-Was hartstikke leeg
-Was al laat
-Had haast
-was geen pauper golfje oid
Overigens het volgende @ site van OM gevonden, dus ben nog niks verder
Het boetebedrag:
Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Hoe dan ook, komt er tenminste wel iets op tafel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt nog tegen, we eten hier rond 19h
Ja, ok, maar ze zijn soms ook erg irritant hoor, maargoed, ze hebben geld, dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, komt er tenminste wel iets op tafel.
Om een te geven dat het om een veilige auto gaat die normaal kan vertragen en gemaakt is op die snelheden..quote:
Hjj heeft net z'n rijbewijs.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben je al eerder in de fout gegaan?
Elke avond stofzuigen? Dan doe je iets goeds fout.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elke avond koken, stofzuigen, was doen. Brrr
Neem een vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
daar wordt Rob niet vrolijk vanquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een reden van nul.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Om een te geven dat het om een veilige auto gaat die normaal kan vertragen en gemaakt is op die snelheden..
Joah, maar stap niet vers in een autoquote:
Neuh keertje stofzuigen in de week, was doen we bijna wel elke dag met z'n tweeën. Sporten beide veel dus hebben altijd veel wasquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Elke avond stofzuigen? Dan doe je iets goeds fout.
Was doen hoeft ook niet elke dag. Of je moet met 12 man thuis wonen.
Die heb ik al, twee zelfs hier.quote:
Kijk, beetje nuance aanbrengenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh keertje stofzuigen in de week, was doen we bijna wel elke dag met z'n tweeën. Sporten beide veel dus hebben altijd veel was
quote:
quote:
Heh?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef DeLuna het volgende:
naatje, is je ava nog steeds niet veranderd?
Moeten ze je voor zover ik weet staande voor houden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, zoDan kan zn rijbewijs misschien alsnog worden ingenomen ofzo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moeten ze je voor zover ik weet staande voor houden?
Realiseer me net ook dat de auto niet op mijn naam staatDus mijn rijbewijs word niet ingenomen
Alleen beetje kudt dat paps de rechtmatige eigenaar isquote:
Wie zijn auto maakt niet uit. Je moet staande gehouden worden inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moeten ze je voor zover ik weet staande voor houden?
Realiseer me net ook dat de auto niet op mijn naam staatDus mijn rijbewijs word niet ingenomen
*ligt nu dubbel*quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alleen beetje kudt dat paps de rechtmatige eigenaar is
Ik zie de lol dr ook wel van inquote:
Nee. Maar je post het als een soort excuus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil je gaan zeggen dat het in een Merc van '08 of '09 even onveilig is zo hard te rijden als met een Golf mk2?
Iemand die de nodige km's gemaakt heeft is dus even gevaarlijk als een totaal onervaren bestuurder?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Dat heeft totaal geen meerwaarde.
OKE SORRY HOORquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, het spijt me, maar beiden zijn nog niet klaar?
Ik zou maar vast gaan sparen als je bent geflitstquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zie de lol dr ook wel van inEnige waar ik nogal tegen op zie is paps die ff een x00 euro wil komen verhalen op mij
En het scheelt sowieso een puntquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Hyman het volgende:
Ik gok wel dat de boete lager is omdat de auto op zn pa's naam staat.
Ja. Niet iedereen hoor. Maar meer dan genoeg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iemand die de nodige km's gemaakt heeft is dus even gevaarlijk als een totaal onervaren bestuurder?Edit*
Dat poste ik dus om te verkomen dat mensen beginnen met "das zon doodrijder petje in een golf"
Lekker lekker, van Lassie.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We verontschuldigen ons tegenover elkaar, gaat lekker zo
Mwah, hij krijgt namelijk regelmatig prenten thuis, dus weet niet hoe dat dan gaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Hyman het volgende:
Ik gok wel dat de boete lager is omdat de auto op zn pa's naam staat.
Jup, volledig met je eens. Zijn zat mensen die al tig jaar rijden en t nog niet kunnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen hoor. Maar meer dan genoeg.
No shitquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
[TK] Dameskleding.... Met aanfoto's :)
Goed figuur
weegt geen gram teveel iigquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
Goed figuur
Kijk je daar puur en alleen voor pics?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
Goed figuur
fapfapfapquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Hyman het volgende:
Goed figuur
quote:
quote:
Citroen schepijsquote:
Mikaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
Mika zingend in het Frans is niet bij te houden
Mooie UI gast!!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef -SG- het volgende:
Oh lol, volgende week zit ik al 2 dagen in Spanje.
We kunnen massaal verschillende versies ervan gaan gebruikenquote:
Nu nog even de rest van de SC eentje aansmerenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
sorry ik moet dit verhaal even ergens kwijt
oma had leggings gekocht ( hippe oma )
zegt ze ; ik pas ze niet, hier, trek jij ze eens aan.
dus ik trek ze aan. VEEELSTE groot.
zegt oma : wauw staat je goed !
bedankt oma
quote:
Ga maar verzamelen en UI's maken iemandquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef Hyman het volgende:
MARK KOM EENS VAN DIE PS3 AF HET IS VEEL TE MOOI WEER
Is wel phat ass gamequote:
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef Haarklip het volgende:
Ik ben naar de tandarts geweest en nu moet ik weer een beugel.
Hahahaha.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef Haarklip het volgende:
quote:
quote:Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.
16, heb al een beugel gehad maar daar ben ik mee gestopt omdat ik er geen zin meer in had. Toen zijn m'n tanden weer naar voren gaan staan, en nu is het gewoon leluk.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:27 schreef Haarklip het volgende:
quote:
quote:The photograph has now been removed from the Internet.
Waarom stop je dan ook, valt te verwachten hequote:Op woensdag 14 juli 2010 16:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
16, heb al een beugel gehad maar daar ben ik mee gestopt omdat ik er geen zin meer in had. Toen zijn m'n tanden weer naar voren gaan staan, en nu is het gewoon leluk.
En hij schijnt een vriendin te hebben maar niemand weet daar wat van af..quote:
Toen boeide het me niet, maar nu stoor ik me er toch wel aan als ik mezelf zie lachen ofzo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Waarom stop je dan ook, valt te verwachten he
Alvast veel plezier met je beugelquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Toen boeide het me niet, maar nu stoor ik me er toch wel aan als ik mezelf zie lachen ofzo.
Ach, volgens de tandarts moet het binnen een jaar weer redelijk recht staan.
Een jaar is langquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Toen boeide het me niet, maar nu stoor ik me er toch wel aan als ik mezelf zie lachen ofzo.
Ach, volgens de tandarts moet het binnen een jaar weer redelijk recht staan.
Wrijf het er nog even lekker in.quote:
ENRIQUEEEEquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:06 schreef Desunoto het volgende:
M'n zusje luistert nou dat ene irritante kutnummer voor de zoveelste keer.
Het gaat ongeveer zo:
I'm taking back my luuvvv
I'm taking back my luuvvv my luuvvv my luuvvv
Enriquequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Het gaat ongeveer zo:
Hoe oud is je zusje en pics?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:06 schreef Desunoto het volgende:
Het gaat ongeveer zo:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
IK KWAM JULLIE STEUN ZOEKEN EN WAT DOEN JULLIE?!1 DIE GEHOORVERNEUKENDE TYFUS AANBIDDEN IK HEB NIETS AAN JULLIE STOMME PUBERS WAT EEN TEGENVALLER DIT
Endless rainquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
IK KWAM JULLIE STEUN ZOEKEN EN WAT DOEN JULLIE?!1 DIE GEHOORVERNEUKENDE TYFUS AANBIDDEN IK HEB NIETS AAN JULLIE STOMME PUBERS WAT EEN TEGENVALLER DIT
Ik aanbid helemaal niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:11 schreef Desunoto het volgende:
DOELPUNT VOOR ORANJE!quote:
weet ik veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:22 schreef Haarklip het volgende:
[..]
DOELPUNT VOOR ORANJE!
Daar is dat nummer van, toch?
Ja dus,quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik veel
hoorde m gisteraaf op tmf.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja dus,
Knap van mezelf dat ik mijn eigen vragen beantwoord.
TMF![]()
Wees blij, als ik het uit mijn geheugen zou kunnen wissen had ik het gedaan, wat een bagger..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat liedje heb ik serieus nog nooit gehoord.
Waarna ik het even koel heb en daarna weer wegfik. Maar het gaat rond half 7 stormen volgens mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tip: Koud water over je polsen laten stromen.
Klopt, ik ben al blij dat ik droog thuis ben gekomen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Waarna ik het even koel heb en daarna weer wegfik. Maar het gaat rond half 7 stormen volgens mij.
Zou hier aardig meevallen geloof ik. Moet vanavond nog een keer naar Utrechtquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Waarna ik het even koel heb en daarna weer wegfik. Maar het gaat rond half 7 stormen volgens mij.
Regent het daar dan al? Jajquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Klopt, ik ben al blij dat ik droog thuis ben gekomen.
..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier aardig meevallen geloof ik. Moet vanavond nog een keer naar Utrecht
Jij wil erheen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?
Ach, nat ben je toch al als 't stormt, ik mag dan alleen hopen voor je dat het niet erg hard gaat onweren. Maar weet niet of je in de buurt van Nijmegen woont?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..![]()
ik ga vanavond bij een vriendin zwemmen.
Ik woon in het mooie Groningenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, nat ben je toch al als 't stormt, ik mag dan alleen hopen voor je dat het niet erg hard gaat onweren. Maar weet niet of je in de buurt van Nijmegen woont?
Ga je ook meteen bikinipics maken? 't is helaas geen goed weer voor topless picsquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
..![]()
ik ga vanavond bij een vriendin zwemmen.
zal ik doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga je ook meteen bikinipics maken? 't is helaas geen goed weer voor topless pics
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:37 schreef Schieganger het volgende:
Commander David Gueta Extended Mix![]()
![]()
Housemuziek u heeft een God, en David Gueta is zijn profeet.
Dit jaar nog niet, maar het was daar helemaal afgebroken door de storm van.. Ik dacht zaterdag.quote:
Dan kan het zijn dat je niets merkt of dat 't nog heel lang duurt jòh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik woon in het mooie Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
oh dan kan ik nog wel even zwemmen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan kan het zijn dat je niets merkt of dat 't nog heel lang duurt jòh.
Niet bepaaldquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk in de buurt van de zwarte cross?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Hooooi, ik meld me hier ook weer eens!Niet gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Sterktequote:
Oh, jammer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet bepaald, woon bij Harderwijk in de buurt.
Zoek je een neukmaatje voor de Zwarte Cross?quote:
Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoek je een neukmaatje voor de Zwarte Cross?
Google?quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten hoe erg het gesteld is met de zwarte cross, en of het überhaupt nog doorgaat.
Zo doen echte kerels datquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijktquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
mn opa is zo vies tijdens het eten
heeftie hele middag in de tuin gewerkt, gaat ie halfnaakt en bezweet aan tafel zitten, zie je al dat haar en zweet al naar je toekomen.
is er een laatste stuk vlees, willen we allebei, gaat ie erop spugen
zó, dat is van mij, zegtie.
( ik woon bij mn opa en oma)
Deze zegt genoeg:quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
Oh, dat weet ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Google?
Jij woont er dichterbij dan mij geloof ik
Hier begint het nu te rommelen, en als ik aar buiten kijk zie ik een supermooie lucht. Het ene helemaal donker met onweer, en aan de andere kant zo'n gloed van een ondergaande zon.quote:
maar dat ben ik welquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom is er nu niet een smiley die kotsmisselijk kijkt
![]()
Hij heeft het wel goed voor elkaar. Je had eigenlijk gewoon het vlees moeten pakken en zeggen ik ben toch niet vies van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |