Ik ga wellicht weer es luisterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Andre van Duin vrijdag bij Ekstra Weekend
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop op Memories van David Guetta.
Ik sla maar weer eens overquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:07 schreef gerbenp het volgende:
Andre van Duin vrijdag bij Ekstra Weekend
Hoor hem voor het eerst, vette plaatquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gorillaz !!!!!!! WERELD HIT !!!!!!!!!!
idd wat een niveau ookquote:
Mag van mij wel Megahit wordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoor hem voor het eerst, vette plaat
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag van mij wel Megahit wordenvan de nieuwe platen spreekt mij deze toch wel erg aan
.
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..
What the fuck moeten ze daar????quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk, er is weer geld om Coen en Sander naar het ESF te sturen
ach ja radio2 is er ook, dus de studio hoeven ze in ieder geval niet mee te nemen.quote:
Dat is toch die plaat waar ze zingen over Lowlands???quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of het wordt de nieuwe van The Opposites.. NL he..
* Ofyles2 van plan is aangebrande Quatre Staggiones naar André van Duin te sturen, zonder recht op restitutie...quote:
Je kunt ook overstappen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Oh ik weet het al, Ilse wordt natuurlijk megahiten ze was toch bij Giel geweest, dus dan weet je het wel.
Suf cliché nummer vind ik het
* Ofyles2 vindt het allemaal prima. Hij doet niet eens de moeite die twee uit te lachen als ze in Duitsland door het ijs zakken, misschien een belerend vingertje en dito praatje...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk, er is weer geld om Coen en Sander naar het ESF te sturen
't komt nu jullie kant op, volgens mijquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL ! 't schijnt idd dikke shit daaro te zijn
Hier begint het nuquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't komt nu jullie kant op, volgens mij
Hoop het!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
't komt nu jullie kant op, volgens mij
Vond ik ook! net ff gekeken wat het was, maar ja hoor het is weer iets van David Guettaquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo hej, roel, moet datJe maakt mijn hele internet hol en nu werkt de stream niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |