Dan zeg je dat en dat je hoopt dat de rest het beter kan. Nodig HaaJee (ofzo) en Hean uit en je painttopic is klaar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik kan totaal niet painten en TS begint
HaJee en ToT ten tijde van de photoshop battlequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zeg je dat en dat je hoopt dat de rest het beter kan. Nodig HaaJee (ofzo) en Hean uit en je painttopic is klaar.
Wow.quote:
Omdat één te alleen is, twee is 'ideaal', 3 lijkt me ook leuk maar meer kans op dat er eentje buiten valt.quote:
Holy fuck.quote:
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat één te alleen is, twee is 'ideaal', 3 lijkt me ook leuk maar meer kans op dat er eentje buiten valt.
hier is het andersomquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hier
Van je zusje alleen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
YEAH, ik kom uit een ideaal gezin, ik ben als eerste geboren en toen kwam mijn zusje 3 jaar later en dat was het. Nee, geen pics van mijn gezin.
Even aantal is bijna altijd beter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Buiten vallen zal wel meevallen neem ik aan. Op jonge leeftijd mogen ze elkaar sowieso minder, hoe ouder je word des te beter te met elkaar om gaat. Althans hier
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
YEAH, ik kom uit een ideaal gezin, ik ben als eerste geboren en toen kwam mijn zusje 3 jaar later en dat was het. Nee, geen pics van mijn gezin.
Bij ons is het echt zo:quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we gaan nog altijd goed met elkaar om, maar minder dan vroeger
Het is je vriend maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
René zit in de trein. Ik maak me echt zorgen, volgens mij komt 'ie hier nooit aan.
De treinen vallen echt niet zomaar om hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
René zit in de trein. Ik maak me echt zorgen, volgens mij komt 'ie hier nooit aan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd zo geboren in 1992 en toen kwam mijn broertje in 1995![]()
Gelukkig werd ik in een even jaartal geboren.
Het is René maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
Mijn broertje is harstikke aardig alleen veel te veel moederskindje. Met je zus kan je nog dingen afspreken, Dat ze bijvoorbeeld niet vertelt tegen m'n moeder dat ik 's avonds weg ben als ze weg is.(oooo stoutquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bij ons is het echt zo:
met mijn oudste zus kan ik goed opschieten, verschil van 2 jaar,
met mijn jongste zusje kan ik echt niet opschieten, maar die is 13 (verschil van iets meer dan 4 jaar)
Ik leef ook nog steeds hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef livalo het volgende:
1992 even?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werd zo geboren in 1992 en toen kwam mijn broertje in 1995![]()
Gelukkig werd ik in een even jaartal geboren.
Hehequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze geilt op alles wat even is of wat mooi staat met cijfertjes
Zoals?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom zijn er nou altijd mensen die in serieuze en non-serieuze fora zitten, zo lukt een lemming nooit
Bodyboarden is gaafquote:
Ik wil weer snowboardenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Bodyboarden is gaafAlleen ik wil weer terug naar Hourtin, daar waren tenminste golven van 2 meter
Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van mij: Alle mannen zijn biseksueel
Van iemand anders: Alle vrouwen zijn biseksueel?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die van jou is ook te ergquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was wel erg geweest als je hem in SEX had geplaatstquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DUH, daarom ook ONZ, ik denk niet dat deze in SEX zou passen
maar dan had ik 5 posts met lemming gehad, nu nog maar 1quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Was wel erg geweest als je hem in SEX had geplaatst![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dan had ik 5 posts met lemming gehad, nu nog maar 1
Hier schijnt de zon al bijna weerquote:
Wat een kut nummerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, alweer zo'n liedje waarvan je verwacht dat ie van de jaren '90 is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
Omfg, een vrouw die kutscheten op commando laat.
Wtf?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
linkquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik zit in SEX te lezen en kom een filmpje tegen ervan
Ik dacht al dat ik zo een topic in SEX zag toen ik eerder op de dag een lemming wilde maken, maar ik zag niet dat jij daar postte in je posthistoriequote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik zit in SEX te lezen en kom een filmpje tegen ervan
Ik post er ook (bijna) niet, ik lees er alleen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik zo een topic in SEX zag toen ik eerder op de dag een lemming wilde maken, maar ik zag niet dat jij daar postte in je posthistorie
Hier wordt 't zelfs alweer lichter.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Storm is trouwens nog niet zo interessant hier.
Ik wil ook een geil stormfilmpje maken net zoals tubacloud.quote:
Dan wordt het maar een kutschetenfilmpje nu.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil ook een geil stormfilmpje maken net zoals tubacloud.
Haha.quote:
No thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wordt het maar een kutschetenfilmpje nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |