Namen wil ik weten, moet me toch enigzins voorbereiden, afhankelijk van wie er wel en niet komt...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Tussenstand: 14 aanwezigen, waaronder een handjevol klein grut
Ow. Da's jammerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet niet of ik me al officieel had afgemeld, maar ik ben er niet bij zondag.
Nee, het is speciaal voor jou een verrassingquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:50 schreef MadMaster het volgende:
Namen wil ik weten, moet me toch enigzins voorbereiden, afhankelijk van wie er wel en niet komt...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat de verwachtingen te hoog worden, ik denk dat dit:
[ afbeelding ]
mij beter afkleedt...
Dus 10 personen voor de OUD meet en 4 voor de AKQ(SC) meet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Tussenstand: 14 aanwezigen, waaronder een handjevol klein grut
Hmmm, dan bereid ik me maar op het ergste voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, het is speciaal voor jou een verrassing
--> MED van MENquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Zit trouwens een aardige zeperd in de TT...
Neuh, eerder andersomquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Cobra4 het volgende:
Dus 10 personen voor de OUD meet en 4 voor de AKQ(SC) meet?
Nee nee, je bent aangemeld, en er wordt vlees+overig voor je gekocht, dus je komt gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, dan bereid ik me maar op het ergste voor.
Of ik bel op het laatste moment af...
Ja, voetbal niet meer zo serieus nemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bro's onder de aanwezigen hier: http://twitter.com/ELJER0ELIA
Is daar niet iets aan te doen?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bro's onder de aanwezigen hier: http://twitter.com/ELJER0ELIA
Is daar niet iets aan te doen?
Gezellig nog wel...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee nee, je bent aangemeld, en er wordt vlees+overig voor je gekocht, dus je komt gezellig
Dat staat er los van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, voetbal niet meer zo serieus nemen
Juist dan moet je komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Gezellig nog wel...
Misschien heb ik zondag wel een pesthumeur...
Nee hoor, want er zijn er wel meer die zich belachelijk gedragen op Twitter, maar alleen bij hem is het blijkbaar een probleemquote:
Bij iemand die 'een soort van' ons land vertegenwoordigd vind ik dit meer dan tenenkrommend...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, want er zijn er wel meer die zich belachelijk gedragen op Twitter, maar alleen bij hem is het blijkbaar een probleem
Dus Nem komt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, IARL heeft een clown ingehuurd...
[ afbeelding ]
Hoi Nemquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Broeierig. Ik hoop dat het zo losbarst.
(nog) nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Och hemel, IARL heeft een clown ingehuurd...
[ afbeelding ]
goedemiddag-terug-postquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemiddag post
Nee, tijd om boodschappen te gaan doen.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:36 schreef iamredleader het volgende:
Ga ik vanavond doen. Een vriezer vol dood beest scoren![]()
![]()
![]()
Het komt helemaal goedquote:
"Dag meneer de slager. Mag ik van u 2 koeien, een paard, 2 geiten en een schaap. Oh, en doe voor het voorafje maar 2 lammetjes."quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het komt helemaal goed
Ben maar vlot op naar huis, er is al gedoe op mijn traject en straks valt het helemaal uit elkaar. En ik wil echt vanavond die boodschappen doen!
Paard is niet kosherquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
"Dag meneer de slager. Mag ik van u 2 koeien, een paard, 2 geiten en een schaap. Oh, en doe voor het voorafje maar 2 lammetjes."
Er komt geen clown. Wel kan MM zich aardig misdragenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Als er een echte clown komt, kom ik niet. Ik heb een hekel aan clowns die zogenaamd leuk doen/zijn.
En nu ga ik naar huis![]()
Er begint mij langzaam iets te dagen, waarbij ik rekening hou met 2 dingen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er komt geen clown. Wel kan MM zich aardig misdragen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er komt geen clown. Wel kan MM zich aardig misdragen
Jeetje dat schiet niet op zeg...quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Een cafeine rush is gewoon de cafeine die op nuchtere maag naar je hoofd stijgt MMNiks engs aan, volgens mn vriend is het prettig, maar ik ken het zelf ook niet. Ik word weleens duizelig van koffie, maar ik neem aan dat hij dat niet bedoelt!
Verder was het vandaag weer eens lekker nuttig en motiverend:
- de Groninger Archieven hadden geen werk of vrijwilligers werk
- de bibliotheek idem
- de boekhandel nam geen mensen aan
- de koffiezaak waar ik graag wil werken neemt geen mensen aan
- de kinderboekhandel waar ze mensen zochten had al een dikke stapel brieven liggen
Neem maar een regenpak en een ankertje mee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:17 schreef Diaan73 het volgende:
Hier begint het te betrekken... als je de buienradar mag geloven, gaat het hier over ong. een uur helemaal los. Om 20:00 uur heb ik een vergadering buitenshuis, ik hoop dat dan het ergste voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |