Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh ja dat is waar jij bent nog fris en fruitigquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 19 he, en geen vaste baan
[..]
gelukkig maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Maar goed, ik ben wel thuis, kan mijn eigen uren indelen, niet werken is geen geld (freelance dus) en het is eigenlijk alleen maar extra want zonder mij kunnen we van J's salaris ook wel rondkomen
qft!quote:
Tot straksquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even notuleren bij een vergadering schatjes. Tot straks
nog geen werk gevonden? of nog niet echt gezocht?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog geen vaste baan heb
Nog niet echt wat gevonden maar ik heb ook nog niet echt hard gezochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog geen werk gevonden? of nog niet echt gezocht?
Waarom zoek je niet dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog niet echt wat gevonden maar ik heb ook nog niet echt hard gezocht
Omdat ik me eerst uit het rood wou werken zodat ik daar geen gezeur meer mee had maar het staat nu wel hoog op mijn to do listquote:
Als je een vaste baan vindt verdien je vast meer dan nu, en dan ben je makkelijker uit het rood lijkt mequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik me eerst uit het rood wou werken zodat ik daar geen gezeur meer mee had maar het staat nu wel hoog op mijn to do list
Dat is waar maar ben het nu ook en ik wou eerst even wat meer financiële zeker heid hebben voor als ik een eindje moet reizen voor mijn werk zodat ik ruim een maand rond kan komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je een vaste baan vindt verdien je vast meer dan nu, en dan ben je makkelijker uit het rood lijkt me
Reiskosten krijg je vaak vergoed (voor het OV krijg je vaak een abonnement van je baas), dus dat lijkt me geen belemmeringquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar ben het nu ook en ik wou eerst even wat meer financiële zeker heid hebben voor als ik een eindje moet reizen voor mijn werk zodat ik ruim een maand rond kan komen
Maar ook al een paar keer gehoord dat het even duurt voordat dat goed gaat dus is wel handig dat ik dat bij voorbaat al opgevangen heb, ik heb graag gewoon zekerheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reiskosten krijg je vaak vergoed (voor het OV krijg je vaak een abonnement van je baas), dus dat lijkt me geen belemmering
heey Gfquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki ook maar meteen bijgewerkt
Gfquote:
Phenoquote:
Kinky meneerquote:
Scheelt jou weer werk als wikimasterquote:
ik las body builderquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!Dus ik gebruik em niet te vaak, want anders gaat ie op
![]()
Duckiequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch 2 zessen teveel
Of 1 te weinig...
DWquote:
Die heb ik ook gekregenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat het gefixed is
je verdiend meer dan mij
Hij draagt toch alleen je boodschappen voor je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregenMaar dat wilde ik even stilhouden hier
Alleen als je het met ons deeltquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik zal dan maar niet zeggen wat ik heb
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij draagt toch alleen je boodschappen voor je?
giertjequote:
pinguinquote:
Dat weet ikquote:
marijkequote:
kinkyquote:
trevquote:
Klinkt als nog niet echt veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
pinguin
[..]
Dat weet ik![]()
[..]
marijke![]()
[..]
kinky![]()
[..]
treviets meer
Ja dan kan hij al mijn tassen dragen als ik ga shoppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je het met ons deelt(het geld dan, niet alleen het uitspreken van het bedrag
)
[..]![]()
wilde jij em nou eens lenen?
Kinky ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
pinguin
[..]
Dat weet ik![]()
[..]
marijke![]()
[..]
kinky![]()
[..]
treviets meer
Ga je nog shoppen binnenkort?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dan kan hij al mijn tassen dragen als ik ga shoppen.
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkostenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je het met ons deelt(het geld dan, niet alleen het uitspreken van het bedrag
)
Ik heb zelf al genoeg onkostenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkosten
dat was het ook nietquote:
is toch al het dubbelequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was het ook niet![]()
maar ik heb me 4 uur slaap toch gehad
Dan doen we het zo, wij komen als entourage naar je club (en wij vrouwen kunnen toch mooi goedkoop naar binnen) en dan deel je daarna de lootquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jij kent mij heulemaal nietquote:
Ik wou dat ik geld had om te shoppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je nog shoppen binnenkort?Ik kan niet wachten tot ik weer eens shopbudget of shopwensen heb
![]()
![]()
Ik weet van je club.quote:
Argh! Kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik geld had om te shoppen.Moet eigenlijk zo min mogelijk uitgeven, aangezien ik binnen anderhalve maand op mezelf woon.
En ik heb gezeik met stufi, omdat ze denken dat ik op 15 februari begonnen ben met HBOEn dat terwijl er staat dat ik in augustus begin. Dus mijn verzoek voor stufi is afgewezen
ruilenquote:
dat is waarquote:
En dat is genoeg kinky meneertjequote:
Veel plezier met het ruziën met DUO, ik ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik geld had om te shoppen.Moet eigenlijk zo min mogelijk uitgeven, aangezien ik binnen anderhalve maand op mezelf woon.
En ik heb gezeik met stufi, omdat ze denken dat ik op 15 februari begonnen ben met HBOEn dat terwijl er staat dat ik in augustus begin. Dus mijn verzoek voor stufi is afgewezen
Ehm, let me think...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
ja enquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we het zo, wij komen als entourage naar je club (en wij vrouwen kunnen toch mooi goedkoop naar binnen) en dan deel je daarna de lootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, let me think...kon het proberen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
Geen idee, in Nijmegen ben ik tenminste aangenomen, maar ik wacht nog steeds op de uitslag van de loting. Ze moeten eens opschieten. Ik ben nu echt in staat om me in Amsterdam uit te schrijven, zodat ik tenminste weet waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Argh! Kut!
En heb je al een kamer enzo joh?En weet je al met welke opleiding je mag beginnen?
Hey dat is een stuk dichter bijquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, in Nijmegen ben ik tenminste aangenomen, maar ik wacht nog steeds op de uitslag van de loting. Ze moeten eens opschieten. Ik ben nu echt in staat om me in Amsterdam uit te schrijven, zodat ik tenminste weet waar ik aan toe ben.
Echt wel, heel kinkyquote:
Ik ben er nu al schijtziek van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier met het ruziën met DUO, ik ben blij dat ik er vanaf ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Waar ben je voor in Nijmegen aangenomen dan? Ik heb echt alles gemistquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, in Nijmegen ben ik tenminste aangenomen, maar ik wacht nog steeds op de uitslag van de loting. Ze moeten eens opschieten. Ik ben nu echt in staat om me in Amsterdam uit te schrijven, zodat ik tenminste weet waar ik aan toe ben.
neequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is veelte warm om te werken(of hebben jullie er airco?)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt wel, heel kinkyik run de zaak alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de klanten zijn kinky
nee zit lekker in de schaduwquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is veelte warm om te werken(of hebben jullie er airco?)
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
het moet niet erger worden
Ik multiquote doorgaans ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
Zoals de waard is....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik run de zaak alleen maar
de klanten zijn kinky
quote:
hoelaat moet je scheuren?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals de waard is....vertrouwt hij zijn gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zijn zijn gastenquote:
Klopt. Maar ik zie net dat ik morgen de uitslag krijg.quote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zie net dat ik morgen de uitslag krijg.
DIT WORDT STRESSEN
Dank je.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn laatste nog krijg en er dan vanaf ben, ik leef met je mee
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek. En je mag je maar op 1 lotingsstudie inschrijven, dat is forensisch onderzoek. Maar ik hoor het morgen dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ben je voor in Nijmegen aangenomen dan? Ik heb echt alles gemistIk wist dat je je op 2 lotingsstudies ging inschrijven toch? Pathologie en nog eentje (die ik niet heb onthouden, hoofd kapot
)...
Spannend, ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek. En je mag je maar op 1 lotingsstudie inschrijven, dat is forensisch onderzoek. Maar ik hoor het morgen dus.
Jij kwam met het idee om het te openen. Of ben je gewoon een voyeur?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik run de zaak alleen maar
de klanten zijn kinky
zo is dat spreekwoord helemaal nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of zijn zijn gastenDie vond ik toch toepasselijker in deze, kinky meneertje
beidequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kwam met het idee om het te openen. Of ben je gewoon een voyeur?
ik duim voor jequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zie net dat ik morgen de uitslag krijg.
DIT WORDT STRESSEN
Geeft toch niets, ik maak graag mijn eigen spreekwoorden en gezegdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo is dat spreekwoord helemaal niet
Zie je, je bent wel kinky.quote:
Ik verneuk spreekwoorden en gezegden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft toch niets, ik maak graag mijn eigen spreekwoorden en gezegden
Maar sommige zijn ook leuk om te verneukenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verneuk spreekwoorden en gezegden.
Vooral je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sommige zijn ook leuk om te verneuken
daar heb ik lang geleden nog een topic over geopendquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar sommige zijn ook leuk om te verneuken
Klopt maar er zijn er veel meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.
En dan komt de aap uit de mouw!quote:
Je moet eigenlijk het belangrijkste werkwoord van een gezegde veranderen in een ander werkwoord, bijvoorbeeld 'poepen'.quote:
Ik vind van die bij het paard schijten beter als poepenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het belangrijkste werkwoord van een gezegde veranderen in een ander werkwoord, bijvoorbeeld 'poepen'.
En dan poept de aap uit de mouw.
Een gegeven paard nooit in de bek poepen.
Zoals het klokje thuis poept, poept het nergens.
etcetera, etcetera.
Laat mij het even beschaafd houden jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind van die bij het paard schijten beter als poepen
Jij verwacht dat ik dat weet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef Olle. het volgende:
vertel mij maar eens duidelijk het verschil tussen een spreekwoord en een gezegde dan
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat mij het even beschaafd houden jaVroegah toen ik nog een ontzettende puber van 14 was, gingen we dat doen met 'neuken'
Een gegeven paard nooit in de bek neuken
daar ging het misquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het belangrijkste werkwoord van een gezegde veranderen in een ander werkwoord, bijvoorbeeld 'poepen'.
En dan poept de aap uit de mouw.
Een gegeven paard nooit in de bek poepen.
Zoals het klokje thuis poept, poept het nergens.
etcetera, etcetera.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat mij het even beschaafd houden jaVroegah toen ik nog een ontzettende puber van 14 was, gingen we dat doen met 'neuken'
Ik weet het.quote:
Nou niet dus.quote:
Ok als jij het zegt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
spreekwoorden heeft een persoonsvorm
en gezegdes bevatten geen werkwoorden![]()
en zo leer ik nog wat in mijn vakantie, niet dat ik het onthouquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
poepen is belgisch voor neukenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloersquote:
ik ook niet denk ik hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zo leer ik nog wat in mijn vakantie, niet dat ik het onthou
dat wist ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
Ja maar belgenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
poepen is belgisch voor neuken![]()
[..]
je bent gewoon jaloers
yeah!quote:
iddquote:
dat weet ik nietquote:Waarom?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
yeah!
heb vandaag hier mensen wat kunnen / mogen leren!![]()
Een 10 met een griffel en een kus van de jufquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
yeah!
heb vandaag hier mensen wat kunnen / mogen leren!![]()
lekekre juffrouw?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kusje van de juffrouw en een plaats vooruit
ook al zoene!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een 10 met een griffel en een kus van de juf
DMquote:
dat is wel te hopenquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekekre juffrouw?![]()
![]()
maar toppie dacht ik zo!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook al zoene!
moet niet gekker worden hier
Ikke nu niet meer, het zwembadje maar even schoon gaan makenquote:
Waar zijn die juffen tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef Olle. het volgende:
[..]
ook al zoene!
moet niet gekker worden hier
ik heb net me zwembadje schoongemaaktquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu niet meer, het zwembadje maar even schoon gaan maken![]()
korte rokjesquote:
Meisjes in rokjesquote:
jij en DW snappen het!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb net me zwembadje schoongemaakt![]()
[..]
korte rokjes
ja wat anders? Vrouw?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
jij en DW snappen het!![]()
meisjes moeten wel iets ouder overigens dat ze de term meisje niet meer gebruiken
jaa bij meisje denk ik meteen aan 14 jarige...quote:
Jailbaitquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
jaa bij meisje denk ik meteen aan 14 jarige...
sorrie
meid of vrouw ja of dame of jongedame
weet ik hetmaar dat klinkt iets ouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jailbait
Vrouw klinkt gelijk weer zo 40+ja klotp vrouw klinkt oud jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou wat dan jongedame klinkt beetje oudbollig...
mja die muziek keus van jou valt goed samen met het onderwerp![]()
A man's got to do what a man's got to do
dat komt ervan als je een sociaal leven hebtquote:
bommetjequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
Die is weer schoon en nu aan het vol lopen, komt er zo iemand nog lekker bij mij in het zwembadje liggen?
goed voor elkaar!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
Die is weer schoon en nu aan het vol lopen, komt er zo iemand nog lekker bij mij in het zwembadje liggen?
aah okee nou ja gewoon effe lekker afkoelen is ook wel flexquote:
ja precies ik neem aan dat je geen zwembad van olympisch afmetingen in jouw tuin hebtquote:
moet werken tot 17:00 dan noodweer..quote:
Nope, alleen sterkersquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nou ja gewoon effe lekker afkoelen is ook wel flex
hebbie bier?
Gewoon zo'n opblaas ding die je overal ziet liggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja precies ik neem aan dat je geen zwembad van olympisch afmetingen in jouw tuin hebt
Het zit ook niet meequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
moet werken tot 17:00 dan noodweer..
dus wordt niet echt wat denk ik![]()
en je woont verwer
mag ookquote:
meer als in werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat komt ervan als je een sociaal leven hebt
Aarti!quote:
zow anders ben jij ook even ineens terugquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aarti!Dat is lang geleden, hoe is het? En wat voor restaurant zoek je?
Ehm ja, hoezo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
zow anders ben jij ook even ineens terug
neuquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ja, hoezo?Moet ik dat eerst melden ofzo?
* LovelyLady kijk schuin over haar brilquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
lekekre juffrouw?![]()
![]()
maar toppie dacht ik zo!
Haiquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aarti!Dat is lang geleden, hoe is het? En wat voor restaurant zoek je?
En hoe ging het rijden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijk schuin over haar bril
Ik zou wel willen, maar ik moet zo naar mijn opa toequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:03 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
neu
maar je was weg en nu weer terug![]()
no umaar gezellig hoor!
Oeh, balen van je werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hai
Life is hectic
Ben mn baan kwijt sinds 2 weken dus hard op zoek naar wat anders
Verder had ik afgelopen zaterdag 10 jaar verkering en ben ik vandaag 3 jaar getrouwd. DUs daarom het restaurant. Eigenlijk wil ik thuis hangen, maar iets met romantischer willen zijn en zo
aah race coureurquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
okeeeej!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:Was ook een grappie Olle
Maar ik ben er maar kort, moet nog even lunchen
Als jullie van sushi houden kun je sushi maken. Dan wacht je tot manlief thuis komt en gaat dan naakt op de tafel liggen met de sushi op jouw lichaam. Romantiek verzekerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of je haalt extra kaarsjes en kookt zelf iets heel lekkersToch romantisch maar lekker thuis
gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hai
Life is hectic
Verder had ik afgelopen zaterdag 10 jaar verkering en ben ik vandaag 3 jaar getrouwd. DUs daarom het restaurant. Eigenlijk wil ik thuis hangen, maar iets met romantischer willen zijn en zo
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als jullie van sushi houden kun je sushi maken. Dan wacht je tot manlief thuis komt en gaat dan naakt op de tafel liggen met de sushi op jouw lichaam. Romantiek verzekerd![]()
p.s het kan natuurlijk ook met bijvoorbeeld kroketten maar dat lijkt mij een beetje warm zo net uit het vet
Ik zie dat je Sex and the city hebt gezien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als jullie van sushi houden kun je sushi maken. Dan wacht je tot manlief thuis komt en gaat dan naakt op de tafel liggen met de sushi op jouw lichaam. Romantiek verzekerd![]()
p.s het kan natuurlijk ook met bijvoorbeeld kroketten maar dat lijkt mij een beetje warm zo net uit het vet
dat is wel een vet gaaf ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hai
Life is hectic
Woah! Sushiquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik SATC gezien zoveel inspiratie heb ik zelf niet hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik zie dat je Sex and the city hebt gezien?![]()
Ik ga voor de griek en een ijsje op de ijburgse boulevard achteraf
Klinkt ook goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik zie dat je Sex and the city hebt gezien?![]()
Ik ga voor de griek en een ijsje op de ijburgse boulevard achteraf
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! SushiSushi op een naakt mannenlijf (mits goedgekeurd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Is lekker hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
Ik heb nog nooit grieks gegeten, best wel beschamend eigenlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad mits goedgekeurd er zit natuurlijk een groot verschil tussen dit
[ afbeelding ]
en dit
op die tweede past wel meer sushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:30 schreef Aarti het volgende:
Ik heb nog nooit grieks gegeten, best wel beschamend eigenlijk
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad mits goedgekeurd er zit natuurlijk een groot verschil tussen dit
[ afbeelding ]
en dit
Dat blije hoofd erbij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die eerste is wel okee ja![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
quote:
Rofl!quote:
ik gisteren 2quote:
jaa het gaat echt snel hierquote:
wat moet je allemaal doen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
pff ben duf heb nergens zin in en ik moet nog zoveel doen ook
spammersquote:
MPGen doe ik altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon inhaken, niet eens terug lezen
stofzuigen en dweilenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat moet je allemaal doen dan?
het is ook veel warmer dan ik dacht!
ik moet doen:
- vaatwasser uit- en inruimen
- hotel boeken voor weekend parijs (vrijdag a.s....)
- cv update
- vacatures zoeken en recruiter mailen
ik niet is teveel werkquote:
staat in het ksc woordenboekquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om dat woordenboek erbij te pakken maar wat is MPG-en?
multiquoten dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat in het ksc woordenboek![]()
maar dat betekent teruglezen en erop antwoorden
Je hebt vakantie lieverd dus je kunt het ook tot morgen uitstellenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
stofzuigen en dweilen
wasje draaien
aankleden
boodschappen doen
Ik ben hier bijna klaar met mijn klusjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
stofzuigen en dweilen
wasje draaien
aankleden
boodschappen doen
dat heb ik gisteren ook gedaan was er vandaag niet zo blij mee, maar nu het weer bijna schoon is is het gewoon een kwestie van bijhoudenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt vakantie lieverd dus je kunt het ook tot morgen uitstellen
ook maar dan op posts van een paar uur geledenquote:
gelijk heb jequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt vakantie lieverd dus je kunt het ook tot morgen uitstellen
ik zou gewoon 1 ding uitkiezen van je lijstje en doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
en als ik geen zin heb om te koken bel ik mijn moeder wel op
daar kan ik altijd mee eten
Precies dus lekker relaxen en genieten van jouw vakantie voordat je het weet is het alweer voorbijquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
Over eten gesproken, iemand een idee wat ik eens kan gaan eten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je
vanavond weer macaroni!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het echt veelste warm om wat te gaan doen hoor, heb lekker met de jongens duplo gebouwd en lekker tv gekeken (half) en ik vind het wel best...
Kinderen zijn zelf ook doodloof en willen ook niets dus dan ga ik ze ook niet op sleeptouw nemen.
En eten..., das echt zo'n ramp, nergens trek in
sushiquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over eten gesproken, iemand een idee wat ik eens kan gaan eten?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn RSS ging weer af. Maar ik heb geen vis gehaald, dus dat wordt lastig.quote:
mja maandag moet ik alweer aan het werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Precies dus lekker relaxen en genieten van jouw vakantie voordat je het weet is het alweer voorbij
met dit weer zeg ik saladesquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoelang heb je vakantie gehad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maandag moet ik alweer aan het werk
ok wat heb je in huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lust ik niet![]()
[..]
Heb het spul er voor niet in huisen veelte warm om te fietsen
2 weken maarquote:
hmmz lasagna?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zin in iets wat warm is
en wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 weken maar
achterin augustus neem ik nog wel een week op
ouderenzorgquote:
Aardappels, boontjes, doperwtjes, genoeg vlees(is ook heel belangrijk), en spul om maceroni/spagetie/nasi/bami te maken en nog wat dingen maar heb net wel even een ideetje gekregenquote:
quote:
oke zorg is goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouderenzorg
maar ik werk op inval basis dus ik mag mijn eigen dagen bepalen wanneer ik werken wil
of pizza(laten bezorgen)quote:
Wat heb je wel in huis danquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
Lust ik niet![]()
Heb het spul er voor niet in huisen veelte warm om te fietsen
je kunt toch opwarmen jongequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Ook lekker maar om een bak alleen leeg te eten is ook zo wat
Denk dat ik voor dat laatste ga maar heb niks van sla in huis dus even wat zien te regelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
of pizza(laten bezorgen)
lahmucun
Patat met een vette snack
shoarma
Zie een paar post hier bovenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je wel in huis dan
laat maar je hebt al een idee
uhuh dat zeker maar zoals het er naar uitziet ga ik na de zomer weer naar schoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke zorg is goed
lekker dat je je eigen dagen kunt bepalen!
shoarmaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat ik voor dat laatste ga maar heb niks van sla in huis dus even wat zien te regelen
[..]
Zie een paar post hier boven
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)quote:
gaat niets boven zelf gemaakte!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)
Je moet je zelfs nog aankleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
stofzuigen en dweilen
wasje draaien
aankleden
boodschappen doen
Kant en klare is sowieso niet te vreten. Tenminste die meuk van AH dan dat ziet eruit als hondenkots als het op je bord ligt en veel beter smaakt het ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)
Toch maak ik heb liever zelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kant en klare is sowieso niet te vreten. Tenminste die meuk van AH dan dat ziet eruit als hondenkots als het op je bord ligt en veel beter smaakt het ook niet.
Lasagna van een goede italiaan is wel lekker
maar wel doperwtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shoarma maar heb helaas geen sla in huis
Je hebt geen sla nodig voor shoarma.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shoarma maar heb helaas geen sla in huis
ja zelfgemaakt is natuurlijk het lekkerst. Maar als je geen zin hebt om lasagne te maken is een goede italiaan wel een optiequote:
nu heb ik trek in lasagnequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
gaat niets boven zelf gemaakte!
en dan van die wokgroenten door de saus...
dat is zo verrekte lekker![]()
Maar iets fris erbij is wel zo lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen sla nodig voor shoarma.
eet een ijsje na afloopquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets fris erbij is wel zo lekker
komkommer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets fris erbij is wel zo lekker
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ik eet mn shoarma altijd zonder sla en zooi. gewoon vlees, brood saus
en zo hoort het ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
Als ik er vanmorgen aan gedacht had dan had ik nu ook wel sla en komkommer in huis, sukkel die ik benquote:
Dat lijkt me dus niksquote:
Ik vind het wel lekker om het er naast te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ah.nl, misschien bezorgen ze ook wel bij jou.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik er vanmorgen aan gedacht had dan had ik nu ook wel sla en komkommer in huis, sukkel die ik ben![]()
[..]
Dat lijkt me dus niks
[..]
Ik vind het wel lekker om het er naast te hebben
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ah.nl, misschien bezorgen ze ook wel bij jou.
bezorgen ze in jouw woonplaats dan helemaal niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze niet
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van ofquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bezorgen ze in jouw woonplaats dan helemaal niet?
Verbaast mij ook niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]verbaast me niets
sorry flauw mopje
Maakt niet uit joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en hier bezorgen ze ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van of
*stadsmeisje aan het woord*quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van of
is IJlst een stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
[..]
Ik woon in een stad en hier bezorgen ze ook niet.
waar hij woont staat in zijn profielquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
*stadsmeisje aan het woord*
wat is een buurtschap? en waar woon je?
Heb je ze allemaal geprobeerd?quote:
een buurtschap is een stel huizen bij elkaar en dat heeft ook een naam maar is geen zelfstandige plaatsquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
*stadsmeisje aan het woord*
wat is een buurtschap? en waar woon je?
Vind je het gek in het hoge noordenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
[..]
Ik woon in een stad en hier bezorgen ze ook niet.
Dat is de plaats waar het bij hoortquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
waar hij woont staat in zijn profiel
Lang leve Google Mapsquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
een buurtschap is een stel huizen bij elkaar en dat heeft ook een naam maar is geen zelfstandige plaats, ik woon in Lintelo
VLEESCH!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar dan als nog ben ik geen fan van vis
Even gegoogeld jij woont in een dorp met 163 inwoners wow er wonen meer mensen in mijn hele straatquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
een buurtschap is een stel huizen bij elkaar en dat heeft ook een naam maar is geen zelfstandige plaats, ik woon in Lintelo
leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Even gegoogeld jij woont in een dorp met 163 inwoners wow er wonen meer mensen in mijn hele straat
en waar woon jij?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Even gegoogeld jij woont in een dorp met 163 inwoners wow er wonen meer mensen in mijn hele straat
is geen dorp maar een buurtschapquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat dusquote:
1 van de 11 steden.quote:
\quote:
Went vanzelf, ik vind het heerlijk al die rustquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
sorrie buurtschap wel mooi wonen daar tuseen al het groen. Maar ik ben een stadsmeisje ik zou doodgaan van saaiheid daar
en welke stad kom jij dan vandaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
sorrie buurtschap wel mooi wonen daar tuseen al het groen. Maar ik ben een stadsmeisje ik zou doodgaan van saaiheid daar
Ik vind dat altijd een rare uitspraak, alsof een zal hetzelfde smaakt als een paling.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar dan als nog ben ik geen fan van vis
Dat zeg ik niet, maar ben gewoon meer een vlees persoon dan visquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een rare uitspraak, alsof een zal hetzelfde smaakt als een paling.
Het mag hoor, ik zit er niet mee, maar ik vind het raar, alsof je door een paar vissoorten te proeven al weet dat je de rest alvindt
Voordeel van een buurtschap of dorp is weer dat als je vermoord word(niet dat ik wil dat je vermoord word) iedereen meteen op de hoogte is. In de grote stad kun je 3 maanden dood in jouw woning liggen en niemand die het op hoef te merkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Went vanzelf, ik vind het heerlijk al die rust
Ik ken de verhalen en dank je dat je me niet dood wil hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voordeel van een buurtschap of dorp is weer dat als je vermoord word(niet dat ik wil dat je vermoord word) iedereen meteen op de hoogte is. In de grote stad kun je 3 maanden dood in jouw woning liggen en niemand die het op hoef te merken
Ik eet sowieso geen vis, maar dat is niet omdat ik ;t smerig vind. Hoewel ik zalm wel echt ranzig vind.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een rare uitspraak, alsof een zal hetzelfde smaakt als een paling.
Het mag hoor, ik zit er niet mee, maar ik vind het raar, alsof je door een paar vissoorten te proeven al weet dat je de rest alvindt
Die zalm die hier te krijgen is wel jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen vis, maar dat is niet omdat ik ;t smerig vind. Hoewel ik zalm wel echt ranzig vind.
Ik ken het ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Went vanzelf, ik vind het heerlijk al die rust
Zalmquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zalm die hier te krijgen is wel ja
Gewoon een goede stekkerdoos hebben en er is niks aan de handquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef Olle. het volgende:
mensen vanavond zal de comptuer wel uitblijven met al dit opkomende noodweer
is wel veiliger!
Dat heb ik nou niet. Maar ja, ik woon wel in een vrijstaand huis dus ik kan wel wat lawaai maken hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan ook geen last van de buren als je binnen lawaai hebt
heb ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een goede stekkerdoos hebben en er is niks aan de hand
Ik zeg ook binnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik nou niet. Maar ja, ik woon wel in een vrijstaand huis dus ik kan wel wat lawaai maken hier
Koop er dan eentjequote:
wacht wel een keer een leuke Ibood aanbieding af ;Dquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook binnenbuiten is hier ook een ander verhaal
[..]
Koop er dan eentje![]()
Daar heb je vanavond niks aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
wacht wel een keer een leuke Ibood aanbieding af ;D
Hey STquote:
nou misschien ga ik ngo wel even langs de elektro zaak danquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je vanavond niks aan
[..]
Hey ST![]()
![]()
![]()
![]()
Aan het uploadenquote:
Wel hoor, geen droombaan, maar wel een baanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zo verlegen? Geen leuke baan?
Het is maar een baan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
YIPPIE![]()
![]()
Waar?
gebak drank en wilde Dames/Kerelsdoorhalen wat niet nodig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |