Kant en klare is sowieso niet te vreten. Tenminste die meuk van AH dan dat ziet eruit als hondenkots als het op je bord ligt en veel beter smaakt het ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)
Toch maak ik heb liever zelfquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kant en klare is sowieso niet te vreten. Tenminste die meuk van AH dan dat ziet eruit als hondenkots als het op je bord ligt en veel beter smaakt het ook niet.
Lasagna van een goede italiaan is wel lekker
maar wel doperwtenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shoarma maar heb helaas geen sla in huis
Je hebt geen sla nodig voor shoarma.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Shoarma maar heb helaas geen sla in huis
ja zelfgemaakt is natuurlijk het lekkerst. Maar als je geen zin hebt om lasagne te maken is een goede italiaan wel een optiequote:
nu heb ik trek in lasagnequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
gaat niets boven zelf gemaakte!
en dan van die wokgroenten door de saus...
dat is zo verrekte lekker![]()
Maar iets fris erbij is wel zo lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen sla nodig voor shoarma.
eet een ijsje na afloopquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets fris erbij is wel zo lekker
komkommer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets fris erbij is wel zo lekker
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ik eet mn shoarma altijd zonder sla en zooi. gewoon vlees, brood saus
en zo hoort het ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
Als ik er vanmorgen aan gedacht had dan had ik nu ook wel sla en komkommer in huis, sukkel die ik benquote:
Dat lijkt me dus niksquote:
Ik vind het wel lekker om het er naast te hebbenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:15 schreef Aarti het volgende:
ah.nl, misschien bezorgen ze ook wel bij jou.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik er vanmorgen aan gedacht had dan had ik nu ook wel sla en komkommer in huis, sukkel die ik ben![]()
[..]
Dat lijkt me dus niks
[..]
Ik vind het wel lekker om het er naast te hebben
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ah.nl, misschien bezorgen ze ook wel bij jou.
bezorgen ze in jouw woonplaats dan helemaal niet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens kijken en het verwachte antwoord stond er ook, doen ze niet
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van ofquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
bezorgen ze in jouw woonplaats dan helemaal niet?
Verbaast mij ook niet hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]verbaast me niets
sorry flauw mopje
Maakt niet uit joh.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon in een stad en hier bezorgen ze ook niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van of
*stadsmeisje aan het woord*quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik woon ergens in een buurtschap dus keek er ook al niet van of
is IJlst een stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh.
[..]
Ik woon in een stad en hier bezorgen ze ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |