quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over eten gesproken, iemand een idee wat ik eens kan gaan eten?
Mijn RSS ging weer af. Maar ik heb geen vis gehaald, dus dat wordt lastig.quote:
mja maandag moet ik alweer aan het werkquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Precies dus lekker relaxen en genieten van jouw vakantie voordat je het weet is het alweer voorbij
met dit weer zeg ik saladesquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over eten gesproken, iemand een idee wat ik eens kan gaan eten?
hoelang heb je vakantie gehad?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maandag moet ik alweer aan het werk
ok wat heb je in huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lust ik niet![]()
[..]
Heb het spul er voor niet in huisen veelte warm om te fietsen
2 weken maarquote:
hmmz lasagna?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zin in iets wat warm is
en wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 weken maar
achterin augustus neem ik nog wel een week op
ouderenzorgquote:
Aardappels, boontjes, doperwtjes, genoeg vlees(is ook heel belangrijk), en spul om maceroni/spagetie/nasi/bami te maken en nog wat dingen maar heb net wel even een ideetje gekregenquote:
quote:
oke zorg is goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ouderenzorg
maar ik werk op inval basis dus ik mag mijn eigen dagen bepalen wanneer ik werken wil
of pizza(laten bezorgen)quote:
Wat heb je wel in huis danquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
Lust ik niet![]()
Heb het spul er voor niet in huisen veelte warm om te fietsen
je kunt toch opwarmen jongequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Trevland het volgende:
Ook lekker maar om een bak alleen leeg te eten is ook zo wat
Denk dat ik voor dat laatste ga maar heb niks van sla in huis dus even wat zien te regelenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
of pizza(laten bezorgen)
lahmucun
Patat met een vette snack
shoarma
Zie een paar post hier bovenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je wel in huis dan
laat maar je hebt al een idee
uhuh dat zeker maar zoals het er naar uitziet ga ik na de zomer weer naar schoolquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke zorg is goed
lekker dat je je eigen dagen kunt bepalen!
shoarmaquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat ik voor dat laatste ga maar heb niks van sla in huis dus even wat zien te regelen
[..]
Zie een paar post hier boven
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)quote:
gaat niets boven zelf gemaakte!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of een deel invriezen (als je het zelf maakt tenminste, zo'n kant en klare moet je dat niet doen)
Je moet je zelfs nog aankleden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
stofzuigen en dweilen
wasje draaien
aankleden
boodschappen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |