Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh ja dat is waar jij bent nog fris en fruitigquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben 19 he, en geen vaste baan
[..]
gelukkig maarquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
Maar goed, ik ben wel thuis, kan mijn eigen uren indelen, niet werken is geen geld (freelance dus) en het is eigenlijk alleen maar extra want zonder mij kunnen we van J's salaris ook wel rondkomen
qft!quote:
Tot straksquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga even notuleren bij een vergadering schatjes. Tot straks
nog geen werk gevonden? of nog niet echt gezocht?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat terwijl ik nog geen vaste baan heb
Nog niet echt wat gevonden maar ik heb ook nog niet echt hard gezochtquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nog geen werk gevonden? of nog niet echt gezocht?
Waarom zoek je niet dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog niet echt wat gevonden maar ik heb ook nog niet echt hard gezocht
Omdat ik me eerst uit het rood wou werken zodat ik daar geen gezeur meer mee had maar het staat nu wel hoog op mijn to do listquote:
Als je een vaste baan vindt verdien je vast meer dan nu, en dan ben je makkelijker uit het rood lijkt mequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik me eerst uit het rood wou werken zodat ik daar geen gezeur meer mee had maar het staat nu wel hoog op mijn to do list
Dat is waar maar ben het nu ook en ik wou eerst even wat meer financiële zeker heid hebben voor als ik een eindje moet reizen voor mijn werk zodat ik ruim een maand rond kan komenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je een vaste baan vindt verdien je vast meer dan nu, en dan ben je makkelijker uit het rood lijkt me
Reiskosten krijg je vaak vergoed (voor het OV krijg je vaak een abonnement van je baas), dus dat lijkt me geen belemmeringquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar ben het nu ook en ik wou eerst even wat meer financiële zeker heid hebben voor als ik een eindje moet reizen voor mijn werk zodat ik ruim een maand rond kan komen
Maar ook al een paar keer gehoord dat het even duurt voordat dat goed gaat dus is wel handig dat ik dat bij voorbaat al opgevangen heb, ik heb graag gewoon zekerheidquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Reiskosten krijg je vaak vergoed (voor het OV krijg je vaak een abonnement van je baas), dus dat lijkt me geen belemmering
heey Gfquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki ook maar meteen bijgewerkt
Gfquote:
Phenoquote:
Kinky meneerquote:
Scheelt jou weer werk als wikimasterquote:
ik las body builderquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!Dus ik gebruik em niet te vaak, want anders gaat ie op
![]()
Duckiequote:Op woensdag 14 juli 2010 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toch 2 zessen teveel
Of 1 te weinig...
DWquote:
Die heb ik ook gekregenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat het gefixed is
je verdiend meer dan mij
Hij draagt toch alleen je boodschappen voor je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregenMaar dat wilde ik even stilhouden hier
Alleen als je het met ons deeltquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik zal dan maar niet zeggen wat ik heb
quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij draagt toch alleen je boodschappen voor je?
giertjequote:
pinguinquote:
Dat weet ikquote:
marijkequote:
kinkyquote:
trevquote:
Klinkt als nog niet echt veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
pinguin
[..]
Dat weet ik![]()
[..]
marijke![]()
[..]
kinky![]()
[..]
treviets meer
Ja dan kan hij al mijn tassen dragen als ik ga shoppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je het met ons deelt(het geld dan, niet alleen het uitspreken van het bedrag
)
[..]![]()
wilde jij em nou eens lenen?
Kinky ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
pinguin
[..]
Dat weet ik![]()
[..]
marijke![]()
[..]
kinky![]()
[..]
treviets meer
Ga je nog shoppen binnenkort?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dan kan hij al mijn tassen dragen als ik ga shoppen.
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkostenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je het met ons deelt(het geld dan, niet alleen het uitspreken van het bedrag
)
Ik heb zelf al genoeg onkostenquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkosten
dat was het ook nietquote:
is toch al het dubbelequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was het ook niet![]()
maar ik heb me 4 uur slaap toch gehad
Dan doen we het zo, wij komen als entourage naar je club (en wij vrouwen kunnen toch mooi goedkoop naar binnen) en dan deel je daarna de lootquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jullie dan ook de meebetalen aan mijn onkosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
jij kent mij heulemaal nietquote:
Ik wou dat ik geld had om te shoppen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je nog shoppen binnenkort?Ik kan niet wachten tot ik weer eens shopbudget of shopwensen heb
![]()
![]()
Ik weet van je club.quote:
Argh! Kut!quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou dat ik geld had om te shoppen.Moet eigenlijk zo min mogelijk uitgeven, aangezien ik binnen anderhalve maand op mezelf woon.
En ik heb gezeik met stufi, omdat ze denken dat ik op 15 februari begonnen ben met HBOEn dat terwijl er staat dat ik in augustus begin. Dus mijn verzoek voor stufi is afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |