quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
OMG, ik ontdek net dat er een Lush vlakbij het hotel zit
Een hele hele hele fijne winkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
fijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
OMG OMG OMG, Pinguin het is dat je al getrouwd bent, maar andersquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een hele hele hele fijne winkel
een geurtjes winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Heel mooi bijpassende rode verlichting ookquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
deze km stand vond ik het vereeuwigen wel waard![]()
[ afbeelding ]
![]()
Is ook mijn eerste keus. Maar Lush is wel een goede tweede. Niet goedkoop vind ik. Er zit ook een Lush in Haarlem(fijne winkelstad)quote:
Haarlem is een heerlijke stadquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is ook mijn eerste keus. Maar Lush is wel een goede tweede. Niet goedkoop vind ik. Er zit ook een Lush in Haarlem(fijne winkelstad)
morguh LLquote:
Ja, hele lekkere geurtjesquote:
Is ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik las morguh LULquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las morguh LULen toen dacht ik dat is ook niet aardig
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef Muckie het volgende:
Ik gebruik Zwitsal zonnebrand
en als er budget voor is, vind ik Lush erg fijn
Honey I Washed The Kids
Tramp
Snowcake
Mmmmm
Toch 2 zessen teveelquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik las morguh LULen toen dacht ik dat is ook niet aardig
Heerlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar voor m'n verjaardag een body butter voor onder de douche gekregen, die ruikt zo goddelijk!Dus ik gebruik em niet te vaak, want anders gaat ie op
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef Muckie het volgende:
[..]
Heerlijk
ik ben ook altijd heel zuinig met mijn shower jellies, haha
maar goed, ik ga internet op mijn telefoon uitzetten, anders wordt het een duur grapje
ranjaquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Iemand zin in ranja met dit warme weer i.p.v. koffie?
quote:
Heb nu ook liever koffie hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Ik denk dat ik naar thuis blijfquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Muckie het volgende:
Ik vind het wel lekker met dit warme weerquote:
Ohja, vanmiddag is het weer zo verquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
das wel lekker vooral van carvan cevitamquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
En weer terug![]()
Die heb ikquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel lekker vooral van carvan cevitam
ik vind cassis en bosvruchten zo lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ikalleen maar aardbei en citroen, helaas hadden ze hier bij de appie geen grenadine
aah joh komt wel goedquote:
heey deernequote:
ijskoffie is lekkerder dan koffie met dit warme weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb nu ook liever koffie hoor
Ik moet niet in slaap vallen in de auto
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
wees blij dat het gefixed isquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Stom uitzendbureauHad een brief gekregen dat ik een loonsverhoging van 1% heb gekregen, maar ik ging van 4,89 naar 4,64
Maar het is gefixt.
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburoquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar het is gefixt.
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goed, maar fijn dat het nu weer goed is
Hoe weinig verdien je?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat het gefixed is
je verdiend meer dan mij
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeldquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Toch knap dat als je loonsverhoging krijgt je erop achteruit gaat. Inderdaad stom uitzendburo![]()
Maar gelukkig is het gefixt.
Kijk dat lijkt er al meer opquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik kwam er net achter, gelijk bellen. Ik krijg nu 5,18.
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
3.67 ofzo? per kind. Zelf belasting afdragen want dat wordt niet gedaan (en zorgpremie)quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Hoe weinig verdien je?
stelletje achterlijke idiotenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze hadden me opeens in een andere looncategorie ingedeeld
Ik voel met je meequote:Op woensdag 14 juli 2010 12:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu ik zie wat jullie verdienen zal ik nooit meer klagen dat ik niet genoeg verdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |