Ik ken het ideequote:Op woensdag 14 juli 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Went vanzelf, ik vind het heerlijk al die rust
Zalmquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zalm die hier te krijgen is wel ja
Gewoon een goede stekkerdoos hebben en er is niks aan de handquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef Olle. het volgende:
mensen vanavond zal de comptuer wel uitblijven met al dit opkomende noodweer
is wel veiliger!
Dat heb ik nou niet. Maar ja, ik woon wel in een vrijstaand huis dus ik kan wel wat lawaai maken hierquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan ook geen last van de buren als je binnen lawaai hebt
heb ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een goede stekkerdoos hebben en er is niks aan de hand
Ik zeg ook binnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik nou niet. Maar ja, ik woon wel in een vrijstaand huis dus ik kan wel wat lawaai maken hier
Koop er dan eentjequote:
wacht wel een keer een leuke Ibood aanbieding af ;Dquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook binnenbuiten is hier ook een ander verhaal
[..]
Koop er dan eentje![]()
Daar heb je vanavond niks aanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
wacht wel een keer een leuke Ibood aanbieding af ;D
Hey STquote:
nou misschien ga ik ngo wel even langs de elektro zaak danquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je vanavond niks aan
[..]
Hey ST![]()
![]()
![]()
![]()
Aan het uploadenquote:
Wel hoor, geen droombaan, maar wel een baanquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zo verlegen? Geen leuke baan?
Het is maar een baan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
YIPPIE![]()
![]()
Waar?
gebak drank en wilde Dames/Kerelsdoorhalen wat niet nodig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |